To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [ALL] ZEGARY Z OBROTOMIERZEM

yrdn - 15-09-2006, 21:36

w stu procentach pasuja. odkrecasz dwie sruby z tego czarnego plastiku, potem odkrecasz cztery sruby trzymajace zegary i juz wyciagasz. wazne jest tylko to, zeby opouscic kierownice maksymalnie (regulacja pionowa) wtedy latwiej jest wyciagnac oslonke(ta czarna) i pozniej zegary :D

pozdro.
jakby co to na maila lub telefonicznie 602 757149

Anonymous - 16-09-2006, 07:27

Mam prawie ten sam problem. Podczas włanczania zapłonu wskazówka obrotomierza lekko drgnie ale po odpaleniu nie dziala :( jaka moę być przyczxyna (bo ścieżki są całe). Może być to spowodowane prawdopodobnym przełożeniem silnika 12V - 8V i brak podłączenia do zapłonu??
Wczoraj odebrałem obrotomierz od elektronika i obrotomierz działa (pokazywał mi na jakimś generatorze fal). Jak ktoś ma o tym pojęcie to proszę o pomoc.

Anonymous - 04-02-2007, 14:09

Witam, jestem prawie szczęśliwym posiadaczem Colta GLi 1.3 z 1994r. :) Prawie, gdyż brakuje mi obrotomierza. Moje pytanie jest następujące... czy są w ogóle zegary z obrotmierzem do tego modelu?(jak tak to prosiłbym o jakieś namiary :) ) a jak nie to jaki najlepiej kupić obrotomierz by zamontować go nadprogramowo :)
cns80 - 05-02-2007, 09:12

Poczytaj ten temat od początku. Jak widzisz mój też jest 1,3 z 1994r. Musisz znaleźć (np. na Allegro) zegary od 1,6 lub 1,8 z obrotomierzem, wykręcić dwie śrubki mocujące plastikową obudowę kokpitu (nad szybą licznika) i chyba ze 4 śrubki mocujące zegary (widoczne po zdjęciu wspomnianej obudowy). Następnie wyciągasz stare zegary, wkładasz nowe i skręcasz wszystko do kupy. Cała filozofia.
Anonymous - 05-02-2007, 16:49

Ok dzięki za pomoc :) Szczególnie chciałbym podziękować za opis umieszczenia śrub mocujących plastikową obudowę no i oczywiście same zegary.

PS czy powinienem użyć śrubokręta będącego na wyposażeniu samochodu (czyt. oryginalny śrubokręt), czy może wystarczy złamany nóż kuchenny :?: ;)

Anonymous - 05-02-2007, 20:32

do wyciagniecia zegarów potrzebujesz krzyzaka a do zdjecia plastikowej obudowy zeby dostac sie do samego srodka moze byc nawet złamany nóz kuchenny ,sam takom operacje przeprowadzałem w swoim colciku 1990 1,3 i zegary z 1,5 sa durzo lepsze wszystko działa ok jestem w 100 % usatysfakcionowany
Anonymous - 06-02-2007, 08:49

cns80 napisał/a:
Musisz znaleźć (np. na Allegro) zegary od 1,8 z obrotomierzem.
NIE! Zegary od 1,8 maja obrotomierz wyskalowany do 9.000, a zegary w 1,3 i 1,6 mają wyskalowane obrotomierze do 8000.
Ares, szukaj zegarów z obrotomierzem od Colta lub Lancera 1,3 lub 1,6. W Coltach 1,3 zegary z obrotomierzem występowały seryjnie w wersji GLXi.

Anonymous - 13-02-2007, 19:29

Hmm założyłem nowe zegary z obrotmierzem, wszystko jest ok, poza wskaźnikiem paliwa, który ciągle wskazuje maksymalną ilość paliwa. Jest to nie możliwe gdyż po 1sze pamiętam że miałem mało paliwa przed założeniem zegarów, no i po 2gie jestem studentem więc taka ilość na pokładzie mojego colta jest wręcz nie wyobrażalna 8) Ściągnałem zegary i przestawiłem ręcznie ten wskaźnik lecz on i tak po załączeniu zapłonu powoli sie podnosi, aż do oporu :? Mieliście może taki problem :?: Czy ta usterka jest do naprawy :?:
Anonymous - 14-02-2007, 08:52

Ares napisał/a:
Mieliście może taki problem :?: Czy ta usterka jest do naprawy :?:
Mieliście. :P Proponuję dwa rozwiązania:
1. Ponownie zamontowanie starych zegarów i sprawdzenie ilości paliwa, a następnie identyczne ustawienie wskazówki w nowych zegarach. (rozwiązanie optymalne i osobiście sprawdzone :biggrin: )
2. Tankowanie do pełna, zdjęcie wskazówki wskaźnika paliwa i założenie jej ok. 2 mm ponad najwyższą kreską.

Anonymous - 14-02-2007, 12:29

Oki tak zrobie tzn według punktu pierwszego :) bo drugi jest nie do zaakceptowania :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group