To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Brak mocy

Anonymous - 08-06-2007, 01:12

Simones napisał/a:
axg napisał/a:
auto jak jest zimne ... dopiero od 4 tys jest lepiej

To ja sie dziwie, ze wogole jeszcze chodzi, jak go ciagasz powyzej 4tys obr./min na zimnym silniku, sam czasem widze jak chlopaczki rano wsiadaja odpalaja i ruszaja do pracy z piskiem opon. Pozniej jedzie czlowiek za takim i trzeba okna zamykac i maski gazowe zakladac... ehhh :?


Spokojnie, nie paluje auta jak jest zimne, sprawdzilem tak moze z dwa razy.

[ Dodano: 08-06-2007, 01:20 ]
pa_pi napisał/a:
A może czujnik położenia wału ?? Kumpel miał podobne objawy w Oplu, przy czym ChekEngie mu sie zapalał wiec, nie wiem do końca ale warto sprawdzić. A napięcie mierzyłeś na rozgrzanym silniku czy zimnym, bo to ma znaczenie jak na zimnym to ok. na rozgrzanym odrobinkę za dużo, ale myślę że nie w tym tkwi problem tylko któryś czujnik daje tyłka a i sprawdź drugą sondę lambda bo to też może być przyczyną i nie zapomni żeby przeprowadzić test nie tylko na wolnych obrotach ale podnieść i zobaczyć czy wtedy nie pada, ja miałem w CC tak że sonda na wolnych pracowała idealnie a po podniesieniu obrotów padała. Może podjedź do leszka mechanika od miśków z krakowa gość jest, numer powinen być gdzieś na forum jak nie dostaniesz napisz na priva to ci wyślę.


Check Engine sie nie zapala, zapalal sie tylko w zimie przy duzych mrozach (ale tez nieregularnie). Napiecie mierzylem na zimnym silniku, sprawdze jeszcze kody bledow po resecie kompa. A jak nic z tego nie wyjdziee to podjade do serwisu.
Jestem z Siedlec i do Krakowa to troche spory kawalek, w gre wchodzi tylko region warszawskim, ale dziekuje za informacje.

Anonymous - 08-06-2007, 10:02

Witam
w moim Galancie problemy zostaly rozwiazane,a mianowicie auto nie przerywa i ciagnie jak powinno
pojechalem do innego serwisu opowiedzialem owszystkim,po paru testach na postoju bylo OK. ale gdy wpieto tester podczas jazdy( troche dawalem po garach) to wykryto blad cewek zaplonowych,ale cefki sa dobre wiec wymienili kable W.N. i swiece . Narazie silnik pracuje tak jak powinien.

pozdrawiam

macia - 08-06-2007, 16:04

korci2006 napisał/a:
cefki sa dobre wiec wymienili kable W.N

Jakie kable kupiłeś, jaka firma?

Anonymous - 08-06-2007, 19:23

i jakie swiece, NGK :?:
macia - 08-06-2007, 20:18

Simones, ja do swojego kupiłem Denso po 13zł/szt.
Anonymous - 08-06-2007, 21:00

witam
swiecete NGK i kable te same co fabryczne kupilem w serwisie Mitsubishi cena 80€

Anonymous - 09-06-2007, 21:53

co do dziwnych wskazań drugiej sondy lambda tej za katem to skoro silnik nie pracuje dobrze tzn. np dostaje za uboga mieszanke to jak ona moze pokazywac cos z sensem?!?
Anonymous - 11-07-2007, 00:05

hej, macie cos nowego w temacie?? w moim V6 jest tak jak kolega opisal, jak jest zimny wyrywa do przodu jakby mial ze 500 koni a jak sie zagrzeje jest coraz slabszy, niech ktos w koncu dopisze cos madrego co pozwoli wyzwolic wszystkie kucyki z zagrody.
Anonymous - 11-07-2007, 00:15

A jakie masz ciśnienie na cylindrach :?:
Anonymous - 11-07-2007, 01:12

szczerze?... nie mam pojecia, jak tylko znajde pare chwil to zrobie pomiar na zimno i na cieplo i sie pochwale.
Anonymous - 13-09-2007, 15:21

czesc,

szkoda ze temat umarl... bo u mnie podobny problem sie pojawil
z dnia na dzien, zaczal szarpac i ciagnac bez sily... bledow brak
mechanik twierdzi ze cos z dolotem powietrza nie tak - przepustnica nie byla czyszczona
dalszy ciag w sobote...


JK

macia - 13-09-2007, 19:06

gasnica, to teraz skąd stukasz lublin czy irlandia? Jeśli lublin, to podejmuję temat. Zresztą jest trochę o tym w innym topiku. Jak znajdę to wkleję.
Anonymous - 15-09-2007, 00:20

juz za 11h do mechanika, aktualnie na wyspie...

dodam jeszcze ze silnik chodzi z rytmiczna arytmia, najlepiej jakos miedzy 2500 a 3000 obrotow no i niestety drgania przenosza sie na pudlo co skutkuje dosc niemilym trzeszczeniem

podejrzenie na kondensatory, pasek balansowy, kable wn no i cos z tym powietrzem...


cdn.

JK

zyziowaty - 15-09-2007, 01:15

Sprawdź połączenia elektryczne pomiędzy wyjściem z ECU a sterowaniem cewkami zapłonowymi - kiedyś miałem podobny przypadek u siebie w serwisie. Zimny silnik, choć pracował na dwóch garach, był całkiem znośny. Gorzej po rozgrzaniu - warkot Ursusa i brak mocy...


pzdr

zyziowaty

Anonymous - 15-09-2007, 02:02

zyziowaty napisał/a:
Zimny silnik, choć pracował na dwóch garach, był całkiem znośny. Gorzej po rozgrzaniu - warkot Ursusa i brak mocy...

bo byl na ssaniu i mial wieksza dawke paliwa = wieksze obroty



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group