To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Klekoczące popychacze

Moomin - 30-05-2007, 18:46

alex napisał/a:
No cóż przyjacielu cykanie w GDI to jakby druga natura tego samochodu ... można się tego pozbyć, ale jest to bardzo kosztowne, mam na myśli oczywiście remoncik samochodu.


Ile kosztuje wymiana tych popychaczy?

Bartek - 30-05-2007, 19:00

ok. 2000 zł
Moomin - 30-05-2007, 19:21

Bartek napisał/a:
ok. 2000 zł

Z robocizną czy same części?

Bartek - 30-05-2007, 19:25

Z robocizną, nie ASO.
Części (oryginalne) w tym jest:
16x85 zł popychacze
komplet uszczelek ok. 250 zł

Moomin - 30-05-2007, 19:36

Bartek napisał/a:
Z robocizną, nie ASO.
Części (oryginalne) w tym jest:
16x85 zł popychacze
komplet uszczelek ok. 250 zł

Dzięki.

saphire - 30-05-2007, 19:40

Chyba że masz słuch stroiciela fortepianów i jesteś w stanie stetoskopem namierzyć które się tłuką a które nie - to wtedy mniej ci wyjdzie :twisted: :badgrin: :mrgreen: :lol:
Moomin - 30-05-2007, 19:50

Tylko tak się zastanawiam czy jest gwarancja, że to ucichnie bo czytałem gdzieś post człowieka, któremu ASO wymieniło te popychacze jeszcze na gwarancji i problem nie ustąpił. Dopiero druga wymiana i zmiana oleju pomogła. Jak mam wydać 2 tys. i dalej mieć to samo to dziękuję, znam ciekawsze sposoby wydawania pieniędzy. :)
saphire - 30-05-2007, 19:58

I dlatego nie warto się tym zajmować póki nie klekoce jak c330 :D
Moomin - 30-05-2007, 20:01

saphire napisał/a:
I dlatego nie warto się tym zajmować póki nie klekoce jak c330 :D

Chyba masz rację. :)

Anonymous - 31-05-2007, 13:54

Dziwna sprawa z tymi popychaczami w GDI :? przy stosunkowo malych przebiegach takie problemy?Może wina tkwi w wadach materiałowych albo konstrukcyjnych, bo z tego co czytam to wymiana na nowe wcale nie musi zalatwic problemu, ja bym pokombinował z olejem, ewentualnie z dodatkiem do oleju, zawsze taniej, a efekt może być lepszy niż po wymianie.
turek61 - 31-05-2007, 19:07

luk_szc, wymienił 25.05. na nowe oryginalne więc może poczekamy i zobaczymy co powie ?
Moomin - 31-05-2007, 20:22

turek61 napisał/a:
luk_szc, wymienił 25.05. na nowe oryginalne więc może poczekamy i zobaczymy co powie ?

No to czekamy.

luk_szc - 31-05-2007, 21:05

Witam po wymianie :)
Jest jak Bóg przykazał - zajefajnie - po około 300 km przejechanych tylko cykanie (prawie jak nówka ). Never more stuku puku :)

Zestaw do wymiany był serwisowy tj. popychacze , dźwigienki , uszczelka pod dekiel .
Zalany Castrol TWS Motorsport .

[ Dodano: 31-05-2007, 21:07 ]
Bartek napisał/a:
Z robocizną, nie ASO.
Części (oryginalne) w tym jest:
16x85 zł popychacze
komplet uszczelek ok. 250 zł


Bartku skąd takie masz ceny ?? Jak ja szukałem to najtańsze jakie wynalazłem (oczywiście w servi ) to popychacz po 175 PLN :shock:

Moomin - 31-05-2007, 21:34

luk_szc napisał/a:
Witam po wymianie :)
Jest jak Bóg przykazał - zajefajnie - po około 300 km przejechanych tylko cykanie (prawie jak nówka ). Never more stuku puku :)

Zestaw do wymiany był serwisowy tj. popychacze , dźwigienki , uszczelka pod dekiel .
Zalany Castrol TWS Motorsport .


To ile Cię wyniosła cała operacja?

luk_szc - 01-06-2007, 16:40

Całość ;)
Komplet naprawczy 1000 PLN (tysiąc)
Olej + filtr ok. 400 PLN (to było trochę wcześniej)
Wymiana 500 PLN
Czyli naprawa 1500 PLN



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group