Carisma - Techniczne - Klekoczące popychacze
Moomin - 30-05-2007, 18:46
alex napisał/a: | No cóż przyjacielu cykanie w GDI to jakby druga natura tego samochodu ... można się tego pozbyć, ale jest to bardzo kosztowne, mam na myśli oczywiście remoncik samochodu.
|
Ile kosztuje wymiana tych popychaczy?
Bartek - 30-05-2007, 19:00
ok. 2000 zł
Moomin - 30-05-2007, 19:21
Bartek napisał/a: | ok. 2000 zł |
Z robocizną czy same części?
Bartek - 30-05-2007, 19:25
Z robocizną, nie ASO.
Części (oryginalne) w tym jest:
16x85 zł popychacze
komplet uszczelek ok. 250 zł
Moomin - 30-05-2007, 19:36
Bartek napisał/a: | Z robocizną, nie ASO.
Części (oryginalne) w tym jest:
16x85 zł popychacze
komplet uszczelek ok. 250 zł |
Dzięki.
saphire - 30-05-2007, 19:40
Chyba że masz słuch stroiciela fortepianów i jesteś w stanie stetoskopem namierzyć które się tłuką a które nie - to wtedy mniej ci wyjdzie
Moomin - 30-05-2007, 19:50
Tylko tak się zastanawiam czy jest gwarancja, że to ucichnie bo czytałem gdzieś post człowieka, któremu ASO wymieniło te popychacze jeszcze na gwarancji i problem nie ustąpił. Dopiero druga wymiana i zmiana oleju pomogła. Jak mam wydać 2 tys. i dalej mieć to samo to dziękuję, znam ciekawsze sposoby wydawania pieniędzy.
saphire - 30-05-2007, 19:58
I dlatego nie warto się tym zajmować póki nie klekoce jak c330
Moomin - 30-05-2007, 20:01
saphire napisał/a: | I dlatego nie warto się tym zajmować póki nie klekoce jak c330 |
Chyba masz rację.
Anonymous - 31-05-2007, 13:54
Dziwna sprawa z tymi popychaczami w GDI przy stosunkowo malych przebiegach takie problemy?Może wina tkwi w wadach materiałowych albo konstrukcyjnych, bo z tego co czytam to wymiana na nowe wcale nie musi zalatwic problemu, ja bym pokombinował z olejem, ewentualnie z dodatkiem do oleju, zawsze taniej, a efekt może być lepszy niż po wymianie.
turek61 - 31-05-2007, 19:07
luk_szc, wymienił 25.05. na nowe oryginalne więc może poczekamy i zobaczymy co powie ?
Moomin - 31-05-2007, 20:22
turek61 napisał/a: | luk_szc, wymienił 25.05. na nowe oryginalne więc może poczekamy i zobaczymy co powie ? |
No to czekamy.
luk_szc - 31-05-2007, 21:05
Witam po wymianie
Jest jak Bóg przykazał - zajefajnie - po około 300 km przejechanych tylko cykanie (prawie jak nówka ). Never more stuku puku
Zestaw do wymiany był serwisowy tj. popychacze , dźwigienki , uszczelka pod dekiel .
Zalany Castrol TWS Motorsport .
[ Dodano: 31-05-2007, 21:07 ]
Bartek napisał/a: | Z robocizną, nie ASO.
Części (oryginalne) w tym jest:
16x85 zł popychacze
komplet uszczelek ok. 250 zł |
Bartku skąd takie masz ceny ?? Jak ja szukałem to najtańsze jakie wynalazłem (oczywiście w servi ) to popychacz po 175 PLN
Moomin - 31-05-2007, 21:34
luk_szc napisał/a: | Witam po wymianie
Jest jak Bóg przykazał - zajefajnie - po około 300 km przejechanych tylko cykanie (prawie jak nówka ). Never more stuku puku
Zestaw do wymiany był serwisowy tj. popychacze , dźwigienki , uszczelka pod dekiel .
Zalany Castrol TWS Motorsport .
|
To ile Cię wyniosła cała operacja?
luk_szc - 01-06-2007, 16:40
Całość
Komplet naprawczy 1000 PLN (tysiąc)
Olej + filtr ok. 400 PLN (to było trochę wcześniej)
Wymiana 500 PLN
Czyli naprawa 1500 PLN
|
|
|