FAQ & How to? - Żarówki test
Anonymous - 28-08-2007, 14:24
to ten ktorego mi sie udalo przed chwilka zamiescic na awatarku:) dzieki.
jeszcze sie podłacze,chce wymienic zarowki od przednich kierunkow-jaki rodzaj trzonka zarowki trzeba zastosowac w kierunkowskazach?
[ Dodano: 28-08-2007, 15:22 ]
nie chce podbijac niepotrzebnie watku,ale wlasnie dzis chce zakupic zarowki BV razem z postojowymi philipsa i kierunkowskazami-ale nadal nie wiem jaki model siedzi w kierunkach:(pomozcie plisss
Ppiotr - 28-08-2007, 22:14
Nie wiem jak koledzy ale ja nie mogę używać bluvision bo przy tych światełkach nic nie widzę a oczy od światła niebieskiego mocno bolą bo jechałem kiedyś kolesia autem 400km który miał takie założone i tragedia używam zawsze w każdym aucie żarówek 100w lub 100/90W tylko OSRAM bo reszta do bani. Robiłem pomiary wzrokowe i prądowe na różnych żarówkach ale żadnych blu i nie warto kupować jakiś nie wiadomo czego bo nie świecą a philips przy tych żarówkach gorzej wypadał od OSRAM. A jeszcze jedno czas pracy żarówka ma świecić a nie pracować przez 10 lat OSRAM nie wytrzymuje przy dobrym napięciu nawet 20 000 km także nie polecam ale ja stosuję chyba że ktoś poda mi dobre żarówki ale białe a nie niebieskie to z przyjemnością zrobię zamianę wzrok miałem badany i mam bardzo dobry.Pozdrawiam
sampler - 28-08-2007, 22:50
Zarowki 100 W sa zabronione oslepiasz ludzi !!!. Jako super zarowki o barwie bialem polecam Tungsramy MegaLight. Cena super a jakosc swiecenia na poziomie Philipsow (wg testow w gazetach) Zywotnosc tez ok
Ppiotr - 28-08-2007, 23:04
Wiem dobrze że są zabronione ale robię ok90 000 rocznie i nie mam zamiaru przejechać jakiegoś pieszego wolę zapłacić ewentualny mandad wiesz te nasze drogi brak poboczy a jak są poprawnie ustawione to nie oślepiają ale sprawdzę te żarówki które podałeś ale kupię jedną dla sprawdzenia bo troszkę szkoda reflektorów wypalają się bo jest duża temperatura
Krzyzak - 29-08-2007, 09:36
jezdzisz do czasu, az ktos oslepiony wjedzie w ciebie
swoja droga - jak mi sie BV spalily, to zalozylem zwykle (oszczednosc); po 2 tyg. mialem kolejny komplet BV, bo zaczela mnie glowa bolec - przestalem widziec w nocy
po zalozeniu BV problemy z glowa (bol od oczu) zniknely...
Anonymous - 29-08-2007, 17:02
uzywal ktos moze PHILIPS NightGuide DoubleLife http://www.lighting.phili...ighting&lang=en
?
teoretycznie super swiatlo i zywotnosc
Anonymous - 29-08-2007, 17:45
szczerze mówiąc dobija mnie ta wolna amerykanka ze światłami ,tłumaczenie że się dużo jeździ też do bani ,podobnie myślą chyba kierowcy ciężarówek ,po kilku godzinach jazdy w nocy na naszych drogach człowiek z normalnymi światłami ,ustawionymi prawidłowo nie widzi praktycznie nic przy mijance,kupujcie dobre żarówki i o normalnych parametrach ,markowe,nie mam nic przeciwko np., bv i tego typu ale te tandety typu xenon ,laser ...do tego dochodzi jeszcze przełaczanie na długie chwile wcześniej przez nie których pacanów co już wogóle pozostawiam bez komentarza
czekoladka_1981 - 29-08-2007, 18:08
to samo co GT150
cns80 - 30-08-2007, 09:27
Ppiotr napisał/a: | Wiem dobrze że są zabronione ale robię ok90 000 rocznie i nie mam zamiaru przejechać jakiegoś pieszego wolę zapłacić ewentualny mandad | Super. A ja mam zasadę że Panom z takimi żarówkami odpalam dalekosiężne, żeby sobie na chwilkę poczuli to co ja !!! Skoro tak dużo jeździsz to może czas przebadać wzrok u innego specjalisty. Ja jeździłem bardzo dużo najróżniejszymi pojazdami i nigdy nie przyszło mi do łba żeby założyć takie żarówki. Jest prosta zasada: Jadę tyle ile widzę. Jak nie widzę to zwalniam"
Ppiotr napisał/a: | a jak są poprawnie ustawione to nie oślepiają | To znaczy jak ? W ziemię ? Czy do tyłu ?
Bo przy ustawieniu zgodnie z wartościami fabrycznymi oślepiają jak cholera
Czy pomyślałeś kiedyś o tym że ktoś jadący z naprzeciwka dzięki "twoim zabawkom" nie zauważy pieszego lub rowerzysty na swoim pasie
Krzyzak napisał/a: | jezdzisz do czasu, az ktos oslepiony wjedzie w ciebie |
Dokładnie tak.
hayabusa napisał/a: | szczerze mówiąc dobija mnie ta wolna amerykanka ze światłami ,tłumaczenie że się dużo jeździ też do bani ,podobnie myślą chyba kierowcy ciężarówek ,po kilku godzinach jazdy w nocy na naszych drogach człowiek z normalnymi światłami ,ustawionymi prawidłowo nie widzi praktycznie nic przy mijance | Popieram. A szczególnie jak spadnie deszcz i jezdnia robi się odblaskowa.
Krzyzak - 30-08-2007, 17:43
marrny, jezdze na zwyklych 3in1 NG (ttych single life ) i na pewno nastepne beda albo GT150 albo te nowe Philipsy +80%
narazie najlepsze zarowki jakie mialem to BV - swieca daleko i nie mecza wzroku
a to jest wspanialym mottem tej dyskusji
cns80 napisał/a: | Jadę tyle ile widzę. Jak nie widzę to zwalniam" |
michal_g84 - 06-10-2007, 13:02
Panowie a o czym to świadczy jak żarówka GT150 przestała świecic na biało i świeci tak troche na żółto i słabiej. P.S. nie spaliła się.
saphire - 06-10-2007, 14:54
Trzeba sprawdzić jakie masz napięcie ładowania przy obrotach na których zwykle jeździsz. Jak jest OK to pewnie styki zaśniedziały lub żarówa się kończy a jak jest zbyt niskie to pewnie czas przyglądnąć się alternatorowi.
turek61 - 06-10-2007, 15:15
Pytanie do moderatora.Czy nie moznaby scalić tematów ?
http://www.mitsubishi-gra...der=asc&start=0
czekoladka_1981 - 10-10-2007, 19:13
Dzisiaj kupilam do nowego galusia philipsy H7 GT150 , H1 blue vision . W5W blue vision zobaczę jaki efekt światła w nowych lampach.
Krzyzak - 10-10-2007, 19:17
a ja dzis dostalem przesylke z Allegro - kupilem na zapas H1 Blue Vision i H4 X-TREME - zaloze jak przepala sie obecne (czyli pewnie za rok )
wtedy bede bogatszy o nowe doswiadczenia i nie omieszkam sie podzielic
|
|
|