To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Sonda lambda po raz n-ty??

Anonymous - 31-05-2007, 22:11

Hugo napisał/a:
Może warto poczytać mój (na szczęście przeszły) problem


Poczytalem i mam wrazenie ze u mnie bedzie cos podobnego boczasem jak cos poruszam to udaje mi sie zrobic ze przez jakis czas sa ok, ale dzisiaj patrzylem na kable przy IPS, i silniczku krokowym i sa niestety a moze stety OK

Hugo - 01-06-2007, 00:16

pawcio777 napisał/a:
dzisiaj patrzylem na kable przy IPS, i silniczku krokowym i sa niestety a moze stety OK
Ja patrzyłem na nie, ba nawet ciągnąłem każdy z nich osobno z dość dużą siłą i niby każdy siedział tam gdzie ma. Dopiero gdy wpadłem w szał i wyszarpnąłem wtyczkę od silniczka w widoczne miejsce moim oczom ukazał się kabel, który za bardzo "wystawał" z wtyczki. Poza tym może gdzieś sama wtyczka nie kontaktować. Lub zagięty któryś pin w gnieździe. Użyj na wtyczki kontakt-spray.
Anonymous - 01-06-2007, 10:48

Kontakta uzyłem :) po wekendzie bo teraz nie bede mial czasu przepatrze wszystko jeszcze raz dokladnie i wszystkie wtyczki do ktorych sie dostane potraktuje kontaktem :)

[ Dodano: 01-06-2007, 21:16 ]
Powiedzcie mi prosze bo juz chyba (odpukac) doszedlem z obrotami do ladu ale przy scianie grodziowej jest jedno zlacze do ustawiania zaplonu - kolor brazowy, i mam jeszcze jedno zlacze koloru niebieskiego troche innych kształtów z konektorkiem zenskim w srodku i moje pytanie brzmi do czego ono jest lub moze co tam powinno byc wpiete ?

Krzyzak - 01-06-2007, 22:56

do testowania pompy paliwa
podlacza sie do + aku

Anonymous - 04-06-2007, 10:09

Dzieki Krzyzak, a juz (nie chce zapeszac) doszeldem co to bylo u mnie z obrotami a mianowicie nie laczyla jedna wtyczka z ktorej ida kable miedzy innymi do cewek i "gdzies" jeszcze jak narazie zrobilem prze weekend okolo 600km i obroty sa ok i sie trzymaja

Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group