To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Zwikszone spalanie!!! HELP

Anonymous - 31-03-2008, 15:15

sprawdz czy masz caly kolektor wydechowy, czesto bywa pekniety podobno to czesta usterka w colcie i podobno ma wplyw na spalannie.


pozdr
M.

Rafal_Szczecin - 31-03-2008, 19:01

mi po obliczeniach wychodzi, ze pali ok 13 litrow ... chyba musze cos z tym zrobic ...
docencik87 - 31-03-2008, 19:13

Wymień sondę Lambda!!
Miroslaw1305 - 31-03-2008, 20:22

PISKACZ -ZAPYTAJ NA FORUM REGIONALNYM O MOŻLIWOŚC PODPIĘCIA POD KOMPUTER .Sa tam ludzie z twego terenu -pomogą najszypciej
Mi - 08-04-2008, 20:55

Właśnie, a co jeśli własnie co lambda była wymieniona? i po wymianie wzrosło spalanie? No kurcze, wskazówka paliwa opada w tempie dramatycznym :?
Marcin-Krak - 08-04-2008, 21:12

Mi napisał/a:
wskazówka paliwa opada w tempie dramatycznym


Ale liczysz spalanie tylko patrząc się na wskazówkę :?:
Wielokrotnie było pisane, iż nie jest to obiektywne :P

Rafal_Szczecin - 09-04-2008, 23:09

jak moge sprawdzic, czy kolektor jest pekniety ?
czy jezeli nie swieci mi sie kontrolka silnika(sie znaczy gasnie po chwili) to jednak moge miec padnieta lambde ?

mkm - 09-04-2008, 23:13

Rafal_Szczecin napisał/a:
jak moge sprawdzic, czy kolektor jest pekniety ?

Jezeli mialby byc pekniety to na 100% bys to slyszal.

Rafal_Szczecin - 09-04-2008, 23:19

bo na to by wychodzilo, ze moje spalanie nadal utrzymuje sie na poziomie ok 13l /100 km gdzie w ogole go nie cisne ! biegi zmieniam przy ok 3,5 -4 krpm , do tego gaz tylko i wylacznie muskam ,jezdze na odcinkach ok 8 km w jedna strone ( czyli min. 16 dziennie )
mkm - 09-04-2008, 23:40

muchografia napisał/a:
sprawdz czy masz caly kolektor wydechowy, czesto bywa pekniety podobno to czesta usterka w colcie i podobno ma wplyw na spalannie.


pozdr
M.

Bardzo czesta poniewaz podczas dzwonow to na kolektorze zatrzymuje sie chlodnica z reszta osprzetu... Co do wplywu na spalanie to watpie.
PS. Jezeli robisz 8km w jedna strone to przez pierwsze 3km zapewne jedziesz na nierozgrzanym do optymalnej temperatury silniku i w zwiazku z tym Twoj Colt moze spalic tyle paliwa na 100km. (poprawione poniewaz znow bylo zbyt ogolnie)

Anonymous - 09-04-2008, 23:50

mkm, Wlasnie japonce maja to do siebie ze sie szybko nagrzewaja i po 8 km napewno jest juz rozgrzany.
mkm - 09-04-2008, 23:54

Na wolnych obrotach, do otwarcia termostatu 12 minut. Na drodze "temp. pracy" okolo 3 km.
Hugo - 10-04-2008, 00:08

mkm napisał/a:
Bardzo czesta poniewaz podczas dzwonow to na kolektorze zatrzymuje sie chlodnica z reszta osprzetu...
Toś sobie wymyślił. W Colcie 1.3 pękają kolektory, ponieważ mają wadę fabryczną (nieodpowiedni materiał, bądź błąd odlewu).
mkm napisał/a:
Na drodze "temp. pracy" okolo 3 km.
To długo?
mkm - 10-04-2008, 00:17

Hugo napisał/a:
mkm napisał/a:
Bardzo czesta poniewaz podczas dzwonow to na kolektorze zatrzymuje sie chlodnica z reszta osprzetu...
Toś sobie wymyślił. W Colcie 1.3 pękają kolektory, ponieważ mają wadę fabryczną (nieodpowiedni materiał, bądź błąd odlewu).
mkm napisał/a:
Na drodze "temp. pracy" okolo 3 km.
To długo?

1.Dobra niech Ci bedzie wada fabryczna badz blad odlewu...a moze jedno i drugie.
2.Jezeli gosc jedzie 8 km rano, z czego 3 km rozgrzewa mu sie silnik,oznacza to, ze prawie 1/3 dystansu pokonuje na wiekszym niz normalnie spalaniu

Hugo - 10-04-2008, 07:36

mkm napisał/a:
2.Jezeli gosc jedzie 8 km rano, z czego 3 km rozgrzewa mu sie silnik,oznacza to, ze prawie 1/3 dystansu pokonuje na wiekszym niz normalnie spalaniu
Zgadza się. Jak najbardziej, ale chodziło mi o to, że jednak szybko się rozgrzewa.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group