[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Czy muszę wymienić kondensatory?
harpagan - 29-04-2009, 08:13
Ze strony Krzyzaka
* 100uF/16 V
* 22uF/50 V
* 47uF/50 V
* 47uF/50 V
rosomak1983 - 29-04-2009, 11:18
harpagan, mam wybrac jeden z tych typów czy kazdy kondon jest inny?
KaWu - 29-04-2009, 12:13
Każdy jesy inny.
Anonymous - 29-04-2009, 13:28
Chwilami zastanawiam się, po co został stworzony dział FAQ i po co ludzie piszą i wrzucają tam instrukcje, jak np. wymiana kondensatorów w ECU, w którycg jest wszystko łopatologicznie wytłumaczone, skoro inni z tych instrukcji nie wiedzieć czemu nie chcą korzystać...
rosomak1983 - 29-04-2009, 13:49
Ze strony Krzyzaka
* 100uF/16 V
* 22uF/50 V
* 47uF/50 V
* 47uF/50 V
- kondensatory elektrolityczne ( u mnie 22µF, 2x47µF, 100µF wszystkie 63V 105ºC)
troche sie róznia te opisy... 16v 50v kontra 63v wszystkie.
Jakie maja być w końcu? gregorbu, czytałem ten temat chcialem sie upewnić.
Anonymous - 29-04-2009, 14:30
W oryginale są takie, jakie podał Krzyzak. Trudno jest jednak dostać kondziołki o podanych parametrach i napięciu 50V, więc można wstawić 63V. Dodatkowo będą obne bardziej odporne, więc same korzyści. Sam wstawiałem w CA1A i CB4A 63V - bez żadnych problemów.
wichura1 - 04-05-2009, 13:02
Rosomak Zawsze możesz wstawić kondensatory o trochę większym napięciu, nie ma to znaczenia, ograniczeniem są gabaryty, z tym że po 10-15latach miniaturyzacja tak poszła do przodu, że Wszystkie kondensatory w ECU mimo wyższego napięcia dopuszczalnego były mniejsze niż fabryczne. Najważniejsze, żeby napięcie nie było niższe, a wartości w mikrofaradach mają się zgadzać.
Anonymous - 12-05-2009, 13:36
W GTI jak i w innych jest taka sama ilość kondensatorów ?
harpagan - 12-05-2009, 14:43
COLTER80 napisał/a: | W GTI jak i w innych jest taka sama ilość kondensatorów ? |
U mnie sa 3 a nie 4
Nie wiem czy wynika to z rocznika czy z roznicy w ecu miedzy roznymi silnikami
|
|
|