To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] wskazowka w sprawie tulejek

gulgulq - 12-11-2007, 07:09

metalowa tuleja raczje się nie zużywa, na allegro mozna kupic komplet ktory stacza prawie na dwie wymiany (jest troche wiecej tulejek plastikowych)

tak sie zastanawiam czy nikt z misiow nie ma w domu tokarki i nie wytoczyłby jakis takich podobnych tulejek ale z innego materiału: abs, teflon...moze to byłoby leszejsze rozwiazanie??

grzesiopol - 13-11-2007, 21:42

Te matalowe kupuje się oddzielnie ale ja musiałem je wymienić bo już sie trochę zużyły i przez nie był luz na drązku.
saphire - 13-11-2007, 21:46

Daaaawno temu jeszcze w podstawówce w modelarni robiliśmy zębatki i tulejki z tarnamitu bo najlepiej sie do tego nadawał - może tu tez by się nadał?
Anonymous - 16-11-2007, 21:33

Witam;)
Ja osobiscie wytoczyłem sobie natokarce z czarnego tworzywa jak na razie jest oki ,zamierzam zrobic to z drugą ale juz z innego tworzywa :) a tak na marginesie u nas w Kaliszu w serwisie chcą 200zł więc ...... sami rozumiecie warto kombinowac:)
Pozdrawiam Sneik

Anonymous - 16-11-2007, 21:50

Jak bym miał na wymiar ori, myślę, że mogę wam załatwić większe ilości takich tulejek i to pewnie finalnie lepszych niż ori :)
Anonymous - 14-03-2008, 13:16

Witam!
Stałem się szczęśliwym posiadaczem Carismy 1.6
I mam naiwne pytanie dotyczące owych tulejek!
Czy jak będe zwlekał z wymiano tych elementów to sytłacja może się pogorszyć i np. unieruchomić samochud?
Pytam poniewarz kupując samochód spłukałem się co do grosza!
I jestem zmuszony czekać na przypływ gotówki!

saphire - 14-03-2008, 14:27

Po prostu coraz ciężej będą wchodzić biegi aż w końcu wcale nie dasz rady zapiąć któregoś...
Anonymous - 14-03-2008, 19:22

Witam! Jestem posiadaczem Carismy 1,9 TD i mam pytanko. Tez mi wchodzi ciezko jedynka i wsteczny ale do tego przy ruszaniu cos mi zawsze puknie szczegolnie przy jedynce i wstecznym. ale takze czasami zmieniajac na drugi bieg. Czy to tez sa tulejki czy cos innego?
grzesiopol - 23-03-2008, 14:32

Co masz na myśli mówiąc puknie??? Czy zgrzyta ci??? A jak u ciebie ze sprzęgłem. Bo to raczej nie tulejki.
Przy uszkodzonych tulejkach trudno jest wcisnąć jedynkę a o wstecznym to już można pomarzyć - jeden na dziesięć razy wchodzi. Czy w czasie jazdy też masz z problem z "zapięciem" biegu.

Anonymous - 01-11-2009, 12:58

ma ktoś może zdjęcia tych miejsc w których są te tulejki?
mam rozumieć że ten przód i tył to jest po końcach tych "wężyków "które łączą lewarek ze skrzynią??? za pośrednictwem których sie zmienia biegi??

pawelsonx - 01-11-2009, 13:21

w gdi nie ma tulejejk
kielurkk - 01-11-2009, 15:15

degust napisał/a:
mam rozumieć że ten przód i tył to jest po końcach tych "wężyków "które łączą lewarek ze skrzynią???

tak choć to nie są "wężyki" tylko kawałek zwykłego pręta :)
Przód czyli ta czeęść pod skrzynią biegów co mechanizm łączy się z wybierakiem a tył to pod lewarkiem (pod podłogą, od spodu autka) gdzie lewarek (dźwignia) łączy się z mechanizmem

pawelsonx - 01-11-2009, 16:07

degust, chodzi o wężyki czyli cięgna w skrzyni do silnika gdi wybierak w gdi w innej technologi i nie wymienia się tulejek
Anonymous - 03-11-2009, 23:12

ups... :oops:
jedno jest pewne ...kto pyta nie błądzi :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group