Galant VR4 E88A 92-96 - [E88A 2.5 4WD] Przejściówka na stożek do Gala 2.5 V6
mitsu_pl - 19-07-2007, 10:35
Dzięki wielkie za pamięć, ale po dyskusji na forum odnośnie stożka i wkładek, zdecydowałem się spróbować z wkładką. Jeżeli nie będzie mnie to satysfakcjonować odezwe się do Ciebie... Wkładka ma przyjść jutro, więc jeżeli wytrzymałbyś do przyszłego tygodnia będe wdzięczny. Dam znać co lepsze
Anonymous - 19-07-2007, 11:37
Czego się nie robi dla kolegów z forum Nie ma sprawy. Czekam na info od ciebie. Pozdrawiam.
mitsu_pl - 26-07-2007, 09:38
Kolego laser28, dziękuje za cierpliwość i chęć pomocy, ale po tym jak forumowicze doradzili mi włożenie wkładki (co niezwłocznie uczyniłem) zostane przy tym rozwiązaniu. Nie ma może jakiejś super zauważalnej różnicy, ale zauważyłem, że spalanie zmalało (w zależności od jazy od 0,5l do 1,5l) Jeszcze raz wileki dzięki!
Pozdrawiam!
[ Dodano: 26-07-2007, 22:18 ]
Ponieważ obiecałem się pochwalić jak pójdzie na zapowiadanym rajdzie, więc tak tez uczynie. A chwalić się szczerze muwiąc nie ma czym..., bo jak to ktoś ują galanta można objechać dobrym koltem i tak też się działo... Mało nie przegrałem z maluchem Ale co tam, to była tylko zabawa i jeżeli o to chodziło doskonale się bawiłem. 17 miejsce na 24 załogi to też całkiem niezły wynik do tego dodać 3 miejsce w swojej klasie i powrót z pucharami = wynik satysfakcjonujący Musze jeszcze sporo popracować nad technika jazdy i lepie wyczuć galusia. Nie obeszło się też bez strat (wyjechałem z 3 kompletami kół: asfalt - alusy 17", szuter - blaszaki 15" oraz standardowy komplet alusów 15" na którym wróciłem do domciu) wszytko było dobrze, do pewnego momentu na odcinku w Ornecie (lotnisko pod Olsztynem) złapałem kapcia jadąc na 17", następnie we Frączkach (również pod olsztynam) na odcinku pseudo szutrowym (tu musze powiedzieć, że organizatorzy dali ciała, bo trasa w książce drogowej nie zgadzała się z rzeczywistością co skutkowało wysokimi lotami w pole) a więc łagodny zakręt okazał się mocno zacieśniający pod koniec co przyczyniło się do zderzenia z ok. pół metrową skarpą i lotem na pole. Skutki były takie: opona zdjęta z felgi (dojechałem na niej do końca - felga do wyrzucenia) pękniety zderzak (w sumie dokładka i to od spodu - juz połatałem), dośc mocno porysowany zderzak (się spoleruje) i to wszytko. Samochód okazał się niezniszczalny. Bałem się że zqwieszenie zgubiłem jednak po zmianie kół wszytsko wróciło do normy! Nik mi nie powie, że Mitsubishi to nie idiotoodporny samochód!
Pozdrawiam!
[ Dodano: 31-07-2007, 15:05 ]
http://www.mitsubishi-gra...hp?user_id=6791
pod tym linkiem możne azobaczyć fotki gala i jednocześnie fotki z rajdu...
jacek11 - 09-02-2009, 21:18
Michał,jaki filtr kupiłeś,i ile kosztował?
Niebawem czeka mnie wymiana,więc miło by było kupić
jakiś sensowny.
mitsu_pl - 10-02-2009, 09:33
Na początku zdecydowałem się na wkładke K&N i musze powiedzieć, że faktycznie dużo daje... teraz siedzi stożek simota chyba, czy cościk w tym rodzaju (razem z przejściówką oczywiście) pamiętam, że brałem z internetu, zestawik razem z metalową rurką, przejściówką, gumkami łączącymi itd. tylko nie pamiętam gdzie to było...
michu_872 - 10-02-2009, 12:13
i jak wypadł dedykowany k&n w stosunku do stożka na zewnątrz???
mitsu_pl - 10-02-2009, 12:49
stożka jeszcze nie testowałem, bo przód jeszcze nie zrobiony, ale fajnie drze pape z pod maski
jacek11 - 10-02-2009, 17:15
Stożek daje fajny efekt,ale jednak się skłaniam w kierunku zwykłego filtra.
Szukałem na alledrogo,i kosztują ok.120 zeta.
Sporo jak na mnie,ale zobaczymy
swinks_UK - 10-02-2009, 17:39
A nie jest ze stożkami tak samo jak w EC5xx?? Czyli jak nie obudujesz żaroodporną zasłoną i nie puścisz powietrza przez maskę to d***a blada?
Kieran i Nutter_John robili eksperymenty na hamowni z filtrami w 6A13TT.
No więc, stożek który zasysa powietrze z komory obniża performance silnika. W przypadku EC5xx niestety jest za gorąco pod maską. Wydaje mi się, że tak samo jest w E88x.
Póki co najlepsze noty miały filtry-wkładki wielowarstwowe HKS i K&N (HKS trochę lepszy), albo filtry "grzybkowe" HKS lub Apexi (jednak z izolowanym dolotem zimnego powietrza - went w masce)
jacek11 - 10-02-2009, 18:11
O ile wiem,powietrze ma być zasysane z zewnątrz.
Jak jest w końcowej fazie,niech Michał się wypowie
mitsu_pl - 10-02-2009, 19:40
swinks_UK napisał/a: | A nie jest ze stożkami tak samo jak w EC5xx?? Czyli jak nie obudujesz żaroodporną zasłoną i nie puścisz powietrza przez maskę to d***a blada?
Kieran i Nutter_John robili eksperymenty na hamowni z filtrami w 6A13TT.
No więc, stożek który zasysa powietrze z komory obniża performance silnika. W przypadku EC5xx niestety jest za gorąco pod maską. Wydaje mi się, że tak samo jest w E88x.
Póki co najlepsze noty miały filtry-wkładki wielowarstwowe HKS i K&N (HKS trochę lepszy), albo filtry "grzybkowe" HKS lub Apexi (jednak z izolowanym dolotem zimnego powietrza - went w masce) |
dokładnie tak, dlatego miałem wkładkę u siebie, ale... Jak się okazywało, po każdym rajdzie trzebabyło ją prać! Syf niesamowity, cały ten kurz i inne brudy dostawały się do silnika, dlatego teraz sprubuję ze stożkiem, wlotem na masce i dostarczeniem wystrczającej ilości zimnego powietrza do układu.
jacek11 napisał/a: | O ile wiem,powietrze ma być zasysane z zewnątrz.
Jak jest w końcowej fazie,niech Michał się wypowie |
dokładnie tak, z zewnątrz czyli: im zimniejsze tym gęstsze i smaczniejsze dla silniczka, dlatego też w Turbo stosuje się Intercooler.
gres - 19-02-2009, 11:06
nie mam mitsubishi,
ale mam stożek:P Umieszczony pod maską , w miare zdala od silnika. W połączeniu z 2 przelotowymi tłumikami i mocno doprężoną głowicą daje bardzo dużo
Świetny efekt jak się stoi za rurą - mocno dmucha po spodniach a zderzak okopcony od ognia
Prolem w tym że nei ja go dobierałem. To zdaje się trzeba dobrze policzyć
mitsu_pl - 19-02-2009, 19:51
Mój też lubi czasem sobie walnąć płomyczka, ale jednak dobrze by było, gdybyś jednak oddzielił stożek od ciepłego silnika, zobaczysz, że napewno będzie dla niego to zdowsze. W E88A, praktycznie nie ma możliwości tego zrobić, juz kltóryś dzień z kolei kombinuje jak mu tu nadmuch powietrza skierowac na stożek i jak wykombinować grodź międezy silnikiem i stożkiem, tak, żeby możnabyło jeszcze coś zrobić przy tym aucie...
jacek11 - 20-02-2009, 17:07
Michał,ja widzę tylko jedno wyjście.Wyciąć filtr powietrza u góry,gumę w koło niego,
co by szczelnie dolegała do maski(coś jak w polonezie) i wylot w tym miejscu.
Nie wydaje mi się,że jest lepsze wyjście.
Tylko stożek musi być zamocowany w filtrze,by nie łapał ciepłego powietrza z komory
silnika.
Problem w tym,że oryginalna obudowa filtra jest zbyt płytka,i stożek się nie zmieści.
Trzeba coś wyrzeźbić.
mitsu_pl - 20-02-2009, 20:52
Zobaczymy, nie pali się Narazie pierwszy rajdzik się szykuje w niedzielę w Łomży. Na śniegu może jakieś pucharki narazie 4 chętnych w naszej klasie jest ....
|
|
|