[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] kolektor od 1.8 lub 2.0??
sruba - 03-08-2007, 13:46
Ficu865 napisał/a: | Gdyby faktycznie to dawało by więcej mocy to czemu konstrutotzy samochodu na to nie wpadli? |
to nie o to chodzi Ficu,
tu chodzi o to, ze przerobki typu filtr stozkowy, wyciety katalizator, a w jego miejscu strumienica, magnetyzery paliwa, sportowe wydechy, kolektory wydechowe z wiekszych silnikow (civ 1.3 - 1.6), wloty powietrza na masce, tak naprawde poprawiaja uzytkownikowi samochodu tylko i wylacznie samopoczucie, nie wplywajac w zaden spoosb na prace/moc silnika, a wrecz czasami pogarszajac jego osiagi/parametry (jak np. niedobrany odpowiednio tlumik koncowy).
oczywiscie kto, co lubi - tyle tylko, ze tuningowanie samochodu poprzez zmiane kolektora wydechowego seryjnego, na seryjny z wiekszego motoru, jest metoda hmm... nietrafiona.
biedrzyk, jak koniecznie chcesz zmieniac fabryke i miec wiecej pod maska, to moze jakis sportowy waleczek (+ wszystko co sie z tym wiaze), albo turbo ? uklad nitro ?wtedy bedziesz mial fizyczna mozliwosc poczucia tuningu...
stara zasada mowi: nie masz kasy na prawdziwy tuning, to fabryki nie poprawiaj...
Hugo - 03-08-2007, 19:55
Sruba napisał/a: | czasami pogarszajac jego osiagi/parametry (jak np. niedobrany odpowiednio tlumik koncowy). | Chyba coś o tym wiem. Buczy, gorzej się zbiera, ale prezencja wyśmienita
saphire - 04-08-2007, 17:07
Sruba napisał/a: | stara zasada mowi: nie masz kasy na prawdziwy tuning, to fabryki nie poprawiaj... |
A jak masz kasę to lepiej kup mocne i fabrycznie już odpowiednio przygotowane auto.
Anonymous - 04-08-2007, 17:48
kolektor dolotowy jest tylko częścią układu dolotowego i w żadnym razie nic bym z tym nie robił !!!
Najlepszy tuning to odświerzyć silniczek aby konie wróciły do sprzed fabryki
Kolektor w hondzie 1.6 VTI miał zmienną długość więc jak go wsadziś do 1.3........?
|
|
|