[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Katalizator do 2.4 GDI ?
Anonymous - 12-09-2010, 12:56
Witam,
odświeżam nieco temat jako że też czeka mnie wymiana katalizatora w silniku 2,4 GDI. Czy ktoś z Forumowiczów miał do czynienia z takim katalizatorem:
http://www.rpmotorsport.p...cm-p-10711.html
i czy on rzeczywiście do pojemności 2,5 spełnia normę EURO 3? Tzn. czy będą gasły wszystkie kontrolki itp?
Pozdrawiam.
Dzik - 12-09-2010, 14:43
Po wiem szczerze, ze nie znam odpowiedzi ale wiem, ze nikt z rpm'u nie będzie wciskal Ci kitu wiec można śmiało zadzwonić i się spytać.
Anonymous - 13-09-2010, 18:21
Rozmawiałem z nimi, powiedzieli, że piszą to, co podaje producent. Żadnej gwarancji nie dają, że do pojemności 2,5 spełnia normę EURO 3...
Krzyzak - 08-02-2011, 06:48 Temat postu: [EA3A/W 2.4] Katalizator do GDI Pytanie do znawców GDI - czy można zastosować w nim jakiś uniwersalny katalizator? Mam teraz pacjenta w garażu, gdzie z katalizatora wydobywa się dymek i to w kilku miejscach - więc raczej spawanie nie wchodzi w grę. Tylko czy można wymienić na jakiś standardowy?
radek79 - 08-02-2011, 07:08
witam można założyć uniwersalny lub całkiem go wyciąć nic nie powinno się dziać
Krzyzak - 08-02-2011, 08:55
masz tak zrobione? - szukam sprawdzonych informacji - rozumiesz, bo jest różnica między "nic nie powinno" a "nic nie będzie"
wycięcie = czy przejdzie przegląd?
uniwersalny = jak zareaguje sonda za katalizatorem? + czy uniwersalny nie spali się po miesiącu?
robertdg - 08-02-2011, 11:57
Krzyzak, Kup na allegro katalizator zastępczy Magnaflow z wkładem ceramicznym, bo wkład ma znaczenie, nastepnie przespawaj flansze z obecnego kata i po sprawie, ani diagnosta nie bedzie psioczyl na wysoki wskaźnik, ani tez jak bedzie schodzil pod samochód to sie nie bedzie pytal gdzie sie podzial katalizator.
Co prawda taki, który spełnia norme Euro3-4 nie jest tani http://moto.allegro.pl/ka...440805185.html, ale zawsze lepsze to niz z wkladem metalicznym.
Druga sprawa jest taka, że mozesz wyrzucic calkiem kata i udac sie na samo badanie analizatorem, spotykalem sie z takimi przypadkami, ktore niw wykazywalu braku kata, własnie w japoncach. Ale głowy nie dam sobie uciac za to, zreszta na allegro sa gotowe imitacje katalizatorów, a w srodku jest zwykla dziura
Krzyzak - 08-02-2011, 13:27
robertdg napisał/a: | mozesz wyrzucic calkiem kata i udac sie na samo badanie analizatorem, spotykalem sie z takimi przypadkami, ktore niw wykazywalu braku kata |
ja też, ale nie w GDI
ps. link nie działa...
radek79 - 08-02-2011, 13:29
ja u siebie w poprzednim moim GDI wyciołem całkiem katalizator i w stawiłem zwykły tłumik przelotowy komputer nie pokazywał żadnych błędów ,spalanie na normalnym poziomie
robertdg - 08-02-2011, 14:54
A teraz http://allegro.pl/kataliz...1440805186.html
sprzedawca allegro http://allegro.pl/show_user.php?uid=13674786
Jakby powyższe nie banglało
xfactor - 13-05-2012, 13:20
W swoim samochodzie Mitsubishi Galant 2.4 GDI 2000 r. dwie sondy lambdy wspawałem taki katalizator http://rpmotorsport.pl/au...cm-p-19667.html
Komputer nie pokazuje błędów, spalanie w normie, czyli nie zwiększyło sie i niestety nie zmniejszyło , trochę lepiej się zbiera, ale chyba to przez nowy zacisk hamulcowy z tyłu (na starym grzała się felga).
Iron.Falcon - 19-06-2013, 18:18
dziś na pierwszym przeglądzie diagnosta oznajmił, że auto ma wyciętego kata
no trudno płakać nie będę zwłaszcza, że przegląd zrobiony... jak się będzie auto dziwnie zachowywać to coś tam wspawam
|
|
|