[97-04]Galant EAxA/W - Maglownica
Anonymous - 20-04-2009, 12:48
pablo diablo, w polsce bodajrze po jakies 20-35 zloty sa w irl kupowalem po 20 euro ;> (sztuki)
Anonymous - 05-06-2009, 01:54
Panowie,
miał ktoś z Was styczność z tą firmą:
http://www.allegro.pl/ite...rzekladnia.html
??
Anonymous - 09-06-2009, 19:16
końcówki drążków kierowniczych w interkarsie firmy 555 78 zł komplet.
Remik - 15-03-2010, 17:02
yrdn napisał/a: | Wyciek jest po lewej stronie - wycieka spod gumy wychodzacej od magla, po drazku. |
Koledzy mam ten sam problem. Tylko u mnie leci z prawej strony, siedząc w aucie. Czy są tam części rozbieralne/wymienialne np. simeringi jakieś, łożyska, gumy. Zanim się wezmę za ściąganie osłony gumowej chciałbym wiedzieć co mnie może czekać. Czy sam w garażu z kanałem sobie to mogę zrobić czy lepiej oddać to do warsztatu...
eddi1977 - 16-03-2010, 06:05
U mnie w firmie przyjeżdża często facet z firmy która robi maglownice do różnych aut,chromujemy mu te wałki ale wcześniej je szlifują,później dobierają uszczelniacze i wtedy to dalej śmiga,nawet gwarancje dają,sama wymiana uszczelniaczy może nie pomóc.
Remik - 16-03-2010, 10:28
Tylko żeby cokolwiek zrobić muszę najpierw wyjąć cały magiel?
robertdg - 16-03-2010, 10:43
Remik napisał/a: | Tylko żeby cokolwiek zrobić muszę najpierw wyjąć cały magiel? | Już raz napisałem co trzeba zrobić, wybacz podejrzewam ze jabys mogl to bys rozsiewał to pytanie po całym forum liczac ze samo Ci się to naprawi, spójrz na swoje posty, zlituj się, masz auto z dużym silnikiem, które rozwija spore prędkości, do tego nie trzeba się o to starać, nasze drogi nie nadają się na zbytnie sekscesy, masz objawy uszkodzonej maglownicy, gdybasz, drążysz, wiem masz do tego prawo, ale pomyśl o swoim bezpieczeństwie, to jest układ kierowniczy, może Cię zaskoczyć awarią w najmniej oczekiwanym momencie.
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#663158
a teraz zobacz na to
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#658027
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#657582
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#657551
Proszę Cię nie norkuj, odpowiedzi było już nadto. Pamietaj im dłużej się zastanawiasz nad remontem magla, tym szybciej może okazać się ze nie ma co regenerowac, bo wyeksploatujesz do takiego stopnia ze nikt nie bedzie chcial zregenerowac, życze powodzenia w rozwiazaniu problemów.
Owczar - 16-03-2010, 10:47
robertdg, nic dodać, nic ująć
Remik - 16-03-2010, 15:08
Jeśli zapytam gdzie coś takiego mogę oddać do regeneracji na dolnym śląsku/okolice Jeleniej Góry to też będzie źle?
robertdg - 16-03-2010, 17:12
Remik, nie bądź uszczypliwy, korzystając z wyszukiwarki google, pierwszy wynik, dla hasła "regeneracja przekładni kierowniczych" wyskoczył taki oto adres http://www.regeneracjaczesci.com/ nie powiem nic na temat jakości gdyż nie znam tej firmy, takie pytanie zawsze możesz założyć w dziale regionalnym, albo poszukac tam tematów o polecanych warsztatach. Teraz możesz orientacyjnie zadzownić pod nr tel w tym linku co podałem aby się dowiedzieć jakiego przedziału cenowego mozesz się spodziewać.
Edit:
Nie musisz dzwonic, zakładka oferta http://www.regeneracjaczesci.com/oferta.html
Cytat: | Ceny (netto) regeneracji przekładni kierowniczych:
# bez wspomagania:
70 - 220zł
# ze wspomaganiem:
# dla samochodów osobowych:
275 - 660zł
# dla samochodów dostawczych:
330 - 660zł
# dla samochodów cięzarowych:
440 - 1100zł |
Remik - 17-03-2010, 11:36
Dzięki robertdg.
[ Dodano: 19-03-2010, 22:07 ]
Koledzy no więc już zdjąłem/wypiąłem drążki ze zwrotnic, śruby trzymające magiel są mi widoczne, tylko pytanie jak rozłączyć go z drążkiem kierowniczym. Podejrzewam że trzeba od środka zanurkować w okolice "pedałów" gazu itp. Czy dobrze mi się wydaję? Czy po odkręceniu drążka kierowniczego (w kabinie jak mniemam) na coś jeszcze szczególnie muszę zwrócić uwagę? Oczywiście same rurki od wspomagania też. Dodam, że naszukałem się już dość trochę na forum i odpowiedzi nie znalazłem. Jeżeli jest gdzieś to mnie nakierujcie...Z góry dzięki.
Ps. Przydałby mi się ktoś do konsultacji kto ma już ten zabieg za sobą (w własnoręcznym wykonaniu)
robertdg - 22-03-2010, 00:00
Remik napisał/a: | tylko pytanie jak rozłączyć go z drążkiem kierowniczym | w ścianie grodziowej jest taki duży gumowy kołnierz, pod nim jest krzyzak łaczacy kolumne kierownicza z maglownica, wykrecasz jedna śrubke na dole krzyzana, wyciagasz ja i zsuwasz krzzak z iweloklina maglownicy do góry.
Rurki od wspomagania powinienes dac rade odkrecic z poziomu kanalu.
Remik - 22-03-2010, 07:48
Robertdg-a kwestia odpowietrzenia? Jak to zrobić po założeniu magla z powrotem? Z tego co pamietam trzeba skręcić kierownicą kilkakrotnie w lewo, prawo przy otwrtym zbiorniczku i dolewać płyn w miarę jak go ubywa. Czy tak?
pelu - 22-03-2010, 08:23
Remik napisał/a: | Robertdg-a kwestia odpowietrzenia? Jak to zrobić po założeniu magla z powrotem? Z tego co pamietam trzeba skręcić kierownicą kilkakrotnie w lewo, prawo przy otwrtym zbiorniczku i dolewać płyn w miarę jak go ubywa. Czy tak? |
zalewamy zbiorniczek plynu wspomagania do pelna, odpalamy silnik, krecimy kierownica w skrajne polozenia (prawo, lewo) przytrzymujac na 2-3 sekundy w skrajnych polozeniach, czynnosc powtarzamy kilkakrotnie, uzupelniamy plyn w zbiorniczku
Remik - 22-03-2010, 08:32
Dzięki Pelu. Teraz pozostaje mi tylko dostać się jakoś do tych dwóch przewodów z płynem wchodzących do magla. Na razie niestety nie mam koncepcji jak to zrobić...
[ Dodano: 22-03-2010, 15:34 ]
No i poszło, wyciągnąłem magiel...z bóle ale dało rade. Teraz się zastanawiam czy można gdzieś dostać zestaw naprawczy do magla. Bo skoro już tyle udało mi się zrobić to bebechy też sobie wymienię. Tylko pytanie czy już ktoś się z tym spotkał, ewentualnie gdzie pytać?
|
|
|