3000GT/GTO Techniczne - Problemy z MIŚKIEM
Anonymous - 06-09-2007, 23:36
adres strony warsztatu z marlow (okolo 50 km na zachód od londynu), www.motorworx.net, tu znajdziesz większość potrzebnych informacji, numer tel do warsztatu 01628477925, szef ma na imię Danny, a co do spotkania mitsumaniaków w uk, z miłą chęcią wracam z urlopu 30 września więc można coś pomyśleć, pozdro
LordWolf - 08-09-2007, 00:37 Temat postu: KOD P1400: MDP Sensor KOD P1400: MDP SENSOR
MANIFOLD DIFFERENTIAL PRESSURE SENSOR CIRCUIT MALFUNCTION
Awaria Obwodu Sensora Ciśnienia Kolektora Dolotowego
Możliwe przyczyny:
- awaria samego sensora
- awaria ECM (Engine Control Module)
- zwarcie na obwodzie sensora lub obwód całkowicie otwarty
- obluzowanie wtyczki (konektora) obwodu sensora
Mam nadzieję, że to pomoże
Pozdro
[ Dodano: 08-09-2007, 00:50 ]
Proponuje zrobić test samego sensora żeby nie brnąć w sprawdzanie obwodów i ECM...
Procedura testowa:
Silnik powinien być dobrze rozgrzany... zgasić go.
przy ponownym uruchomieniu sprawdzić napięcie na sensorze:
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 4,5V lub więcej przez 4 sekundy lub
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 0,2V lub mniej przez 4 sekundy.
Można to sprawdzić samemu lub w zaprzyjaźnionym warsztacie.
Pozdro
Anonymous - 08-09-2007, 10:06
LordWolf napisał/a: | - napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 4,5V lub więcej przez 4 sekundy lub
- napięcie na wyjściu z sensora powinno wynosić 0,2V lub mniej przez 4 sekundy |
NIE rozumie dlaczego na wyjsciu powinny byc dwa rozne napiecia, ale sprawdze jak bede miał mozliwosc.
ps. widze ze niedaleko mamy do siebie, mam nadzieje ze w razie potrzeby dasz namiar na specjalistów. pozdrawiam
LordWolf - 10-09-2007, 21:39
roob5 napisał/a: | NIE rozumie dlaczego na wyjsciu powinny byc dwa rozne napiecia, ale sprawdze jak bede miał mozliwosc. |
Taka jest procedura testowa
Jak będziesz miał możliwość to zapraszam do Krakowa na spocik
Najbliższy spot - 23.09.
Śledź forum małopolskie
Pozdro
|
|
|