To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] pasek alternatora

Tomasz82 - 09-09-2007, 23:15

ja max bez alternatora zrobilem 70km.pozycje tylko uczepilem sie jakiegos tira i jechalem spokojnie, :mrgreen: :mrgreen: a teraz woze pasek tak dla pewnosci jak nie mi to moze komus sie przydac a duzo miejsca nie zajmuje. :wink:
Anonymous - 09-09-2007, 23:15

SAMAEL napisał/a:
zęsto pomrygująca lub zapalajaca i gasnąca kontrolka ręcznego jest objawem padającego alternatora.
lub maly stan plynu w zborniczku :P a to ze chinka po padnieciu paska to standart :)

dziwne te 4g63 :P w 420a to popma idzie na pasku rozrzadu :)

Tomasz82 - 09-09-2007, 23:23

Duzo jest silnikow co sa napedzane pompy paskiem od alternatora,a tez paskiem rozrzadu.

mi sie zapalil ABS i ladowanie pierwsze co pomyslalem to nie dosyc ze alternator padl to jeszcze abs. :mrgreen: :mrgreen:

Anonymous - 21-09-2007, 12:34

pasek założony..wszystko ok. okazało się,że wypieła się śruba od naciągu tego paska. trochę to dziwne,że sama wyskoczyła. jeszcze jedno.. po tej historii zniknęło mi dużo płynu chłodzącego,ciekawe gdzie się podział?
e-gen - 21-09-2007, 12:37

może pompa wody puszcza na zewnątrz :-X
Adaho_krak - 21-09-2007, 12:42

mitsu_kuba, jeśli masz LPG, to często płyn ucieka na trójnikach, a w związku z tym że są schowane to nie widać. Ucieka również jak jedziesz i silnik pracuje, wtedy przy wyższych obrotach, ciśnienie w układzie chłodzenia jest większe i nawet mała nieszczelność na wężach potrafi dokuczać.
Anonymous - 21-09-2007, 16:08

nie mam lpg,a wycieków żadnych nie widac...
HouseM - 21-09-2007, 19:35

zwykle jak płynu z chłodnicy ubyło a nic nie cieknie ani nie ciekło to należy go szukać w misce olejowej :badgrin: fu tfu odpukać oczywiście


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group