Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] pasek alternatora
Tomasz82 - 09-09-2007, 23:15
ja max bez alternatora zrobilem 70km.pozycje tylko uczepilem sie jakiegos tira i jechalem spokojnie, a teraz woze pasek tak dla pewnosci jak nie mi to moze komus sie przydac a duzo miejsca nie zajmuje.
Anonymous - 09-09-2007, 23:15
SAMAEL napisał/a: | zęsto pomrygująca lub zapalajaca i gasnąca kontrolka ręcznego jest objawem padającego alternatora. | lub maly stan plynu w zborniczku a to ze chinka po padnieciu paska to standart
dziwne te 4g63 w 420a to popma idzie na pasku rozrzadu
Tomasz82 - 09-09-2007, 23:23
Duzo jest silnikow co sa napedzane pompy paskiem od alternatora,a tez paskiem rozrzadu.
mi sie zapalil ABS i ladowanie pierwsze co pomyslalem to nie dosyc ze alternator padl to jeszcze abs.
Anonymous - 21-09-2007, 12:34
pasek założony..wszystko ok. okazało się,że wypieła się śruba od naciągu tego paska. trochę to dziwne,że sama wyskoczyła. jeszcze jedno.. po tej historii zniknęło mi dużo płynu chłodzącego,ciekawe gdzie się podział?
e-gen - 21-09-2007, 12:37
może pompa wody puszcza na zewnątrz
Adaho_krak - 21-09-2007, 12:42
mitsu_kuba, jeśli masz LPG, to często płyn ucieka na trójnikach, a w związku z tym że są schowane to nie widać. Ucieka również jak jedziesz i silnik pracuje, wtedy przy wyższych obrotach, ciśnienie w układzie chłodzenia jest większe i nawet mała nieszczelność na wężach potrafi dokuczać.
Anonymous - 21-09-2007, 16:08
nie mam lpg,a wycieków żadnych nie widac...
HouseM - 21-09-2007, 19:35
zwykle jak płynu z chłodnicy ubyło a nic nie cieknie ani nie ciekło to należy go szukać w misce olejowej fu tfu odpukać oczywiście
|
|
|