[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] Rozrusznik 4G15 - jak go wyciagnac?
Hubeeert - 15-10-2015, 12:20
Otrzymujesz Złotą Łopatę za wykop z 2007 roku
TreworBG - 15-10-2015, 12:47
na szczęście układ silników i sposób demontażu w autach z przed 25 lat chyba się nie zmienił
EDIT po robocie:
wyjęcie rozrusznika zajęło pół dnia, montaż po renowacji niecałą godzinę
niestety nie robiłem zdjęć bo zależało mi na czasie ale wygląda to mniej więcej tak:
DEMONTAŻ:
1) odkręć trzy opaski na dolocie powietrza (z filtra, do silnika) i zdejmij trąbę
2) widać już rozrusznik - odkręć dwie śruby (14) mocujące
3) podnieś samochód i wspornik (4 śruby 14) przytrzymujący kadłub silnika do ramy podwozia
4) uważając żeby rozrusznik nie spadł (już go nic nie trzyma) odepnij wtyczkę i odkręć górną śrubkę przy cewce
5) wyjmij rozrusznik i oddaj do regeneracji
MONTAŻ:
1) od dołu pojazdu wsadź rozrusznik jak najwyżej otworów montażowych, podłączając w międzyczasie odłączone od niego przewody (2 sztuki)
2) opuść pojazd i przymocuj rozrusznik dwoma śrubami (14)
3) przymocuj dolot powietrza (dolot)
4) podnieś pojazd i zamontuj wspornik kadłuba do ramy
PAMIĘTAJ ŻEBY PRZED KAŻDĄ Z W/W OPERACJI ODŁĄCZYĆ AKUMULATOR!!!
i pompę prądu LOL
mam nadzieję, że komuś się to przyda w razie czego mogę dostarczyć zdjęcia na stanie gotowym
PS koszt regeneracji - 160 PLN / październik 2015 / Kraków
|
|
|