To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Małopolskie - Prosze o pomoc! samochod gasnie przy wysokich obrotach

Anonymous - 22-09-2007, 14:38

karolgt napisał/a:
mam podobne zdanie, lepiej zostać na luzie, zapalić i dopiero wrzucić bieg. Napewno będzie bezpieczniej dla silnika. Oczywiście trzeba to zrobić w miare szybko żeby nam kierownicy nie zablokowało itd.


kiery nie zblokuje;) klczyk jest przekrecony wiec nie zblokuje kiery ale wylaczy wspomaganie ;)

Cytat:
Ależ oczywiście że i łańcuszek może strzelić lub się naciągnąć. Tyle że powoli producenci zaczynają wracać do łańcuszków tej nowej generacji - cichych, wytrzymałych i praktycznie wystarczających na cały żywot silnika (w normalnym kraju bo u nas to drugi raz tyle auto najeździ).


dokladnie :) np nowa celica :) rozrzad bezoblsugowy 400kkm bez ingerencji :)

@HouseM -> Respekt :D

HouseM - 22-09-2007, 16:15

Może i głupi przykład ale: w mojej miłości (sierra v6 shelby) pewnego poranka stwierdziłem że pora zmienić łańcuch rozrządu. Jak się okazało po prawie 3 miesiącach poszukiwań w tym też w USA. Łańcuch wysępuje tylko w komplecie z blokiem silnika ... Fabryka nie przewiduje wymiany tego elementu NIGDY. :twisted:
saphire - 23-09-2007, 10:42

HouseM napisał/a:
Różnica jest jedynie w tym że w pierwszym przypadku początkowa energia to prąd elektryczny a w drugim energia kinetyczna poruszającego się auta.


Różnica nie w tym co rozpędza silnik tylko jaką prędkość ma i jak gwałtownie zostaje ona przekazana do jego rozpędzenia. Rozrusznik rusza od zera a strzał ze sprzęgła przy toczącym się aucie to już spora prędkość początkowa więc i przyśpieszenia znacząco różne tym bardziej że prędkość obrotowa na silniku jaką uzyskujesz z rozrusznika ro nie więcej niż 400-500 obr a przy dużej szybkości jazdy będziesz miał 2000-3000 lub nawet więcej. Teraz rozumiesz w czym problem czy nadal pójdziesz w zaparte :badgrin:

Anonymous - 23-09-2007, 12:18
Temat postu: Re: Prosze o pomoc! samochod gasnie przy wysokich obrotach
nescik napisał/a:

ale problem polega na tym ze gdy auto zaczynam lekko pilowac
czyli jade juz jakies ponad 100km/h i jade na 4 biegu (zazwyczaj to 4 )
i obrotomierz wskazuje mi juz na okolo 4 tys i nagle wcisne sprzeglo
(albo do zmiany biegu albo poprostu zeby na luz go wrzucic czy przyczymac na luzie )
auto mi gasnie


Moim zdaniem problem u Ciebie polega na tym że przy wyższych prędkościach jak wyrzucisz na luz, to przez dolot dostaje się za dużo powietrza. Zamiast mieć podciśnienie w dolocie tworzy się nadciśnienie, gaz przestaje być wysysany z miksera, co powoduję bardzo ubogą mieszankę i gaśnięcie silnika. Jedyna rada to przebudować dolot, aby taka sytuacja nie miała miejsca.

Anonymous - 23-09-2007, 14:37

z tego co pamietam to kolega ma sekwencje a nie mikser ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group