3000GT/GTO Ogólne - Heh, polak potrafi... :)
wujekwaldus - 25-04-2009, 15:14
mogł wsadzic 3.0 TDI lub 5.0 TDI od peatona jeśli by się zmieścił:) cóż kto co lubi, nie powiem że gdyby było to zrobione super. i wyglądało by fajnie, to czemu by nie połączyć atrakcyjnego wyglądu z niskim spalaniem? Dla kobiety kupił bym:) gdyby był to pewny egzemplarz...
zbyszek05 - 01-05-2009, 23:10
żadna dłubanka nie jest pewna...tym bardziej z silnikiem innym niż 6G72
rosomak1983 - 06-05-2009, 13:14
Pomysł genialny. Ciekawe jak z wykonaniem... itp Ale z tego co pisza chłopaki to kicha. Sam tez bym kupił jak by był godziwie zrobiony.
lukasz12 - 10-05-2009, 21:38
Druciarstwo i profanacja jak dla mnie, zresztą było już jakiś czas temu.
Ale swoją drogą może oni zainspirowali Mitsubishi do współpracy w VW - przecież w Lancerze i Outlanderze są od nie tak dawna własnie diesle VW i skrzynki DSG.
gryzon - 11-05-2009, 21:54
pffff 3000GT na paliwo dla rolników , przykre
zbyszek05 - 12-05-2009, 15:50
paliwo rolnicze...? benzyna jest odpadem z tego paliwa rolniczego .a na margineie czemu nie ...gdyby to było dobrze zrobione np. 2.5 V6 tdi albo 3.0 momentu około 500 nM bo deliktnym "czipowaniu" było by ze 220-250KM i moment dostępny już od 1500obr. :mrgreen:gdyby to ktos dobrze zestroił ?! czemu nie - samochód i tak jest nietypowy
lukasz12 - 12-05-2009, 15:58
6 cylindrowy diesel na pewno przyjemniej brzmi niz 4 cylindrowy ale mimo wszystko to klekot. Pozatym moment duży tyle ze przy niskich obrotach (i raczej tylko niskich - w dieslu krzywa momentu spada bardzo gwałtownie wraz ze wzrostem predkosci obrotowej - nie jest to reguła ale w wiekszosci przypadków tak jest) pozatym masz 2x - 3x mniejszy zakres użytecznych obrotów (niech to tdi 3.0 ma nawet od 1500 do 4000 - to jest 2500 obrotów) - w 3.0 z 3000Gt masz > 5000 spokojnie - od 1700 do 7000. Jak ktoś lubi mieszać biegami to moze być swoim zywiole ale po jakimś czasie to się nudzi nawet na najlepszej skrzyni
zbyszek05 - 12-05-2009, 16:40
no .deislem nie da się jezdzic na wysokich obrotach ...ale to też jest przyjemne ....osobiście miałem okazję śmignąć parę razy bmw 3.0 dieslem i 200KM i wrażenie całkiem przyjemne nawet bardzo..... silniki nowej generacji nie klekoczą aż tak strasznie ...mruczą a le wolałbym ten pomruk od klepiących zaworów bo to wtedy jakbym miał silnik z fso
lukasz12 - 12-05-2009, 16:45
Oki, nowoczesne diesle chodzą nawet w miarę i jeżdżą szybko ale mimo wszystko na wolnych obrotach słychać klepanie . A co do klepania zaworów to u nas da sie to załatwić i nawet w znośnych pieniądzach (koło 500 - czesci + regulatory)
Tu jest dobry przykład http://www.youtube.com/watch?v=0iy_Q7JJg6I
Lepiej niż 4 cylindry ale dźwiek jest fajny jak masz 4000 - co w dieslu jest juz absolutnym maksimum
|
|
|