To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Ogólne - potrzebny tłok do eclipse

Serek - 25-11-2008, 01:15

damian21 o czym ty piszesz? Jakie GDI? Ja nie wiem co właściciele Eclipse mają w głowach zamiast oleju :D
Anonymous - 25-11-2008, 20:57

Grzeczniej troche koleszko bo to że jesteś moderatorem nie znaczy że możesz obrażać właścicieli eclipse...
poczytaj sobie troszeczke o silnikach GDI to będziesz wiedział po co są specjalnie wyprofilowane denka tłoków co mają na celu. a ja mam (miałem) silnik z jakimiś tłokami których nigdzie nie ma w sprzedazy i nikt o nich nic nie wie a dla zabawy ich nie wsadzili tylko pewnie szukali jakiś nowych rozwiązan i być może w kierunku GDI ale to tylko moje własne przypuszczenie do którego mam prawo.
moze ty mi wyjaśnisz jak masz tyle oleju...

Serek - 25-11-2008, 21:42

Tak, przepraszam urażone ego kolegi. Pochopnie uprzedziłem fakty. Doświadcznie nabyte na innym forum :D

Chciałbym tym samym abyś co nie co przybliżył teorię tłoka z GDI i 4G63. Skąd te porównanie?

P.S. I coś do przejrzenia (63DM jako jedna z pozycji)
http://www.langemachinery...?ArticleID=4507

Po internecie krążą info, że tłoki te podnoszą kompresję z powodu swoich gabarytów. Wsio.

Anonymous - 26-11-2008, 14:04

Damian21 a jakie były Twoje koszta części?jeśli to nie tajemnica. Ja za tłoki ze sworzniami, pierścionki, kplt uszczelek góra i dół dałem 600pln z wysyłką.
Pzdr
LG

Anonymous - 26-11-2008, 21:43

szczerze mówiąc to nie widziałem nigdy tej tabeli.zastanawiam sie tylko po co kombinowali w fazie przejścowej z 6bolt na 7 bolt z tymi tłokami.mówisz ze krążą opinie ze to tylko w celu zwiekszenia kompresji.troche dziwne to jest i zbyt proste by sie wydawało.póżniej już sie nie spotkałem z takimi tłokami-czyż by coś było nie tak.Chyba jestem troche przewrazliwiony na tym punkcie.do dziś pamiętam jak ściągłem głowice a tu :shock: szczena mi opadła bo siedzą jakieś inne tłoki...

leszek ja za nowy komplet tłoków i pierścieni dałem chyba coś koło 800 zł
a ty z uszczelkami i przesyłką 600. hm troche taniochą mi tu zalatuje co to za części.kupując kiepskie uszczelki za grosze nie wiem czy Ci to wyjdzie na dobre i czy faktycznie zaoszczędzisz...

Anonymous - 27-11-2008, 11:55

Tłoki widziałem tylko na obrazku w kompie :shock: czyli kot w worku, a uszczelki kupiłem oglądając je w naturze ale od innego dostawcy z netu też taniej niż w sklepie. Te co kupiłem były nie najtańsze a i tak ponad 2x tańsze niż za jakieś lepsze (czytaj droższe) też nie Mitsu. Nie widziałem różnicy między nimi poza kolorem gumy czy silikonu z którego były zrobione więc podjąłem ryzyko. Na razie jadą do mnie już tydzień :roll: . Przewiduje, że dojadą w przyszłym tygodniu, pykne im foto zobaczycie co za ile i czy warto ryzykować.

Pzdr

LG

Adaho_krak - 27-11-2008, 12:26

damian21, silnik 4G63 leszek_g, silnik 420A

I ta różnica w cenie może się brać z tego, że macie Panowie zupełnie inne silniki. :P

Serek - 27-11-2008, 12:43

damian21 napisał/a:
szczerze mówiąc to nie widziałem nigdy tej tabeli.zastanawiam sie tylko po co kombinowali w fazie przejścowej z 6bolt na 7 bolt z tymi tłokami.mówisz ze krążą opinie ze to tylko w celu zwiekszenia kompresji.troche dziwne to jest i zbyt proste by sie wydawało.póżniej już sie nie spotkałem z takimi tłokami-czyż by coś było nie tak.


Nie wiem, nie znam się. Przyjmuję, że skoro testowali to znaczy szukali optymalnego rozwiązania. Bloków z testowanymi tłokami nie ma zbyt wiele. Ci którzy je mają, wspominają na stronach że kompresja jest inna niż u kolegów z np.63D .

Anonymous - 27-11-2008, 21:33

Tak. wiem ze mamy inne silniki ale mimo to 600zł za tłoki pierścieni i uszczelki to za mało ,zwysyłką :mrgreen:

Leszek wzrokowo może nie być różnicy i z wyglądu mogą nawet ładniej wyglądać :biggrin: i opakowanie bardziej kolorowe :P zobaczymy w praniu jak sie sprawdzą.oby było wsio OK
Ps. a będziesz robił honowanie bloku??



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group