To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Turbina w GDI

Leppe - 02-02-2006, 07:45

Przy wzroście mocy o 15 kucy zauważysz roznice zapewniam cie to jest tak jakbys jezdzil na bezolowiawej 88 oktanow i przeszedl na PB 98 oktanow, roznicz bedzie moze nie ogromna ale odczuwalna czipa mozna zalatwic juz za 300zł. Oczywiscie samego czipa bez chamowni, ale czy przy podniesieniu mocy o 15 kucy jest potrzebna chamownia?, raczej nie silnik nie odleci.
Marcino - 02-02-2006, 08:34

luk_szc napisał/a:
To już taniej wyjdzie kupić cały motor 140 konny i go prze- swapować .


A czy ktoś widział 140 koników na sprzedaż od cari??? To musiało by byc od MSX-a albo faktycznie japońskie GDI.
A co chipowaniem, czy to na podobnej zasadzie jak sie disle robi? Bo moj tesc złozył w VW pasacie TDI 90hp chipa i ma miec podobno 110hp...hmm ale czy to działa naprawde czy tylko na podswiadomośc...
A co jakby zamontowac taka spręzarke

Pozdrawiam

young - 02-02-2006, 09:26

Czyli rozumiem, że można zamontować turbinkę, tylko auto się rozpadnie ?
Widzę, że zdania są podzielone. Ok powiem o co mi chodzi... postanowiłem nie sprzedawać swojej Cari (DominoS juz kupił inną) i w związku z tym chciałem ją jakoś zmodyfikować. Chcę podnieść moc w dowolny sposó, jeśli nie turbo, to co ? Chip za trzy stówki ok, co jeszcze można zrobić ?

Hubeeert - 02-02-2006, 09:57

O widzę że wróci stary temat - wsadzenie do Cari silnika od Volvo T4.

Co do turbosprężarki w wolnossącym silniku.
Po raz kolejny... Nie chce mi się :D - zasada jest ta sama co w innych silnikach. opisywałem to tu gdzieś.

O mam -> http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#21410

Poczytaj. I napij się piwa a potem odpuść.

Matejko - 02-02-2006, 13:34

young napisał/a:
postanowiłem nie sprzedawać swojej Cari



no pierwsza meska decyzja w twoim zyciu,
morda mieszkasz w ući wiec jakies firmy tuningowe macie, podjedz przeprowadz wywiad czegos na pewno sie dowiesz


a co do silniczka z volvo to nabieram coraz wiekszej pewnosci ze podejdzie p&p do 90% pewnosci brakuje mi tylko katalogu czesci volvo

Cezar - 02-02-2006, 16:42

a wie ktos ile taki silnik kosztuje?
Matejko - 02-02-2006, 17:01

Cezar napisał/a:
a wie ktos ile taki silnik kosztuje?



pewnie duzo kolo 10tys z calym osprzetem itp.

no to mam 95% pewnosci ze silnik ze skrzynia i polosiami podchodzi do kazdej carismy, nawet bym nie musial piast zmieniac w 1.6 tylko zebym nie mial hamulcow :mrgreen:

Chooper - 02-02-2006, 17:58

zawsze możesz uzywać hamulca silnikowego, jak pewna operatorka Seicento :mrgreen:
luk_szc - 02-02-2006, 18:34

Albo poszukać czegoś takiego :) :



Ale gdzie tego szukać ?????????

Matejko - 02-02-2006, 18:37

luk_szc napisał/a:
Ale gdzie tego szukać ?????????


tam gdzie jego zrodlo - japonia

luk_szc - 02-02-2006, 18:41

Matejko napisał/a:
luk_szc napisał/a:
Ale gdzie tego szukać ?????????


tam gdzie jego zrodlo - japonia


Hłe hłe - w europie też był sprzedawany Pajero z 1.8 GDI turbo

Anonymous - 02-02-2006, 19:14

szkoda, że wcześniej nie zwróciłem uwagi na ten wątek bo tydzień temu mój kolega sprzedał volvo T4 z 99 roku po uderzeniu w tył za 10tyś a silnik jeszcze był całkiem całkiem. O i jak to cudownie chodziło kieronicę trzeba było mocno trzymać
Pozdr.

luk_szc - 02-02-2006, 21:37

No ten 1,8 GDI turbo w ori też ma 160 KM więc o niecałe 35 kucy więcej :(
Bartek - 02-02-2006, 22:09

I ten 1.8 Tubro GDi jest wzdluzny, wiec do Cari nie zamontujesz go bez problemow
luk_szc - 02-02-2006, 22:49

Bartek napisał/a:
I ten 1.8 Tubro GDi jest wzdluzny, wiec do Cari nie zamontujesz go bez problemow

Spostrzegawczość jest w cenie :) Co tam miałem o tym pisać (nadzieja jest nadzieją i nie takie rzeczy można pokonać )
Całe 90 stopni trzeba bzyknąć i po kłopocie - zakładając, że się już to ma :)
Albo tą nakładkę na silnik przekręcić :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group