Forum ogólne - Turbina w GDI
Leppe - 02-02-2006, 07:45
Przy wzroście mocy o 15 kucy zauważysz roznice zapewniam cie to jest tak jakbys jezdzil na bezolowiawej 88 oktanow i przeszedl na PB 98 oktanow, roznicz bedzie moze nie ogromna ale odczuwalna czipa mozna zalatwic juz za 300zł. Oczywiscie samego czipa bez chamowni, ale czy przy podniesieniu mocy o 15 kucy jest potrzebna chamownia?, raczej nie silnik nie odleci.
Marcino - 02-02-2006, 08:34
luk_szc napisał/a: | To już taniej wyjdzie kupić cały motor 140 konny i go prze- swapować . |
A czy ktoś widział 140 koników na sprzedaż od cari??? To musiało by byc od MSX-a albo faktycznie japońskie GDI.
A co chipowaniem, czy to na podobnej zasadzie jak sie disle robi? Bo moj tesc złozył w VW pasacie TDI 90hp chipa i ma miec podobno 110hp...hmm ale czy to działa naprawde czy tylko na podswiadomośc...
A co jakby zamontowac taka spręzarke
Pozdrawiam
young - 02-02-2006, 09:26
Czyli rozumiem, że można zamontować turbinkę, tylko auto się rozpadnie ?
Widzę, że zdania są podzielone. Ok powiem o co mi chodzi... postanowiłem nie sprzedawać swojej Cari (DominoS juz kupił inną) i w związku z tym chciałem ją jakoś zmodyfikować. Chcę podnieść moc w dowolny sposó, jeśli nie turbo, to co ? Chip za trzy stówki ok, co jeszcze można zrobić ?
Hubeeert - 02-02-2006, 09:57
O widzę że wróci stary temat - wsadzenie do Cari silnika od Volvo T4.
Co do turbosprężarki w wolnossącym silniku.
Po raz kolejny... Nie chce mi się - zasada jest ta sama co w innych silnikach. opisywałem to tu gdzieś.
O mam -> http://www.mitsubishi-gra...ighlight=#21410
Poczytaj. I napij się piwa a potem odpuść.
Matejko - 02-02-2006, 13:34
young napisał/a: | postanowiłem nie sprzedawać swojej Cari |
no pierwsza meska decyzja w twoim zyciu,
morda mieszkasz w ući wiec jakies firmy tuningowe macie, podjedz przeprowadz wywiad czegos na pewno sie dowiesz
a co do silniczka z volvo to nabieram coraz wiekszej pewnosci ze podejdzie p&p do 90% pewnosci brakuje mi tylko katalogu czesci volvo
Cezar - 02-02-2006, 16:42
a wie ktos ile taki silnik kosztuje?
Matejko - 02-02-2006, 17:01
Cezar napisał/a: | a wie ktos ile taki silnik kosztuje? |
pewnie duzo kolo 10tys z calym osprzetem itp.
no to mam 95% pewnosci ze silnik ze skrzynia i polosiami podchodzi do kazdej carismy, nawet bym nie musial piast zmieniac w 1.6 tylko zebym nie mial hamulcow
Chooper - 02-02-2006, 17:58
zawsze możesz uzywać hamulca silnikowego, jak pewna operatorka Seicento
luk_szc - 02-02-2006, 18:34
Albo poszukać czegoś takiego :
Ale gdzie tego szukać ?????????
Matejko - 02-02-2006, 18:37
luk_szc napisał/a: | Ale gdzie tego szukać ????????? |
tam gdzie jego zrodlo - japonia
luk_szc - 02-02-2006, 18:41
Matejko napisał/a: | luk_szc napisał/a: | Ale gdzie tego szukać ????????? |
tam gdzie jego zrodlo - japonia |
Hłe hłe - w europie też był sprzedawany Pajero z 1.8 GDI turbo
Anonymous - 02-02-2006, 19:14
szkoda, że wcześniej nie zwróciłem uwagi na ten wątek bo tydzień temu mój kolega sprzedał volvo T4 z 99 roku po uderzeniu w tył za 10tyś a silnik jeszcze był całkiem całkiem. O i jak to cudownie chodziło kieronicę trzeba było mocno trzymać
Pozdr.
luk_szc - 02-02-2006, 21:37
No ten 1,8 GDI turbo w ori też ma 160 KM więc o niecałe 35 kucy więcej
Bartek - 02-02-2006, 22:09
I ten 1.8 Tubro GDi jest wzdluzny, wiec do Cari nie zamontujesz go bez problemow
luk_szc - 02-02-2006, 22:49
Bartek napisał/a: | I ten 1.8 Tubro GDi jest wzdluzny, wiec do Cari nie zamontujesz go bez problemow |
Spostrzegawczość jest w cenie Co tam miałem o tym pisać (nadzieja jest nadzieją i nie takie rzeczy można pokonać )
Całe 90 stopni trzeba bzyknąć i po kłopocie - zakładając, że się już to ma
Albo tą nakładkę na silnik przekręcić
|
|
|