To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Duze obroty na ssaniu.

harpagan - 14-10-2007, 21:30

pawel129 napisał/a:
Mam teraz stale ok 800rpm, nie ważne czy silnik odpalony odpalony rano po mrozie, czy gdy już ciepły stoje w korku na luzie

Dobrze rozumiem ze na zimnym silniku po odpaleniu masz 800 ?

Anonymous - 14-10-2007, 22:34

harpagan napisał/a:
Dobrze rozumiem ze na zimnym silniku po odpaleniu masz 800 ?

exactly.

harpagan - 14-10-2007, 22:58

Czyli brak ssania - a to nie do konca dobry objaw
Wiem bo sam tak mam ;)

Anonymous - 15-10-2007, 00:15

heh...oki, jutro zajrze może coś się zruszyło
Hugo - 15-10-2007, 08:44

Kuczan napisał/a:
Jeśli jest ciepły to wskakuje na 800 po odpaleniu
A widzisz tak powinno być a nie jest.
Kuczan napisał/a:
U mnie się nic takiego nie dzieje, obroty zwiększają się ale na 1200 max.
Też tak chcę.
Przepustnica wyczyszczona na błysk, silniczek niestety nie, ponieważ nie jestem w stanie odkręcić tych wkrętów od silniczka (zardzewiały). Czujnik położenia przepustnicy-jak to wyczyścić?

Anonymous - 15-10-2007, 13:30

Hugo napisał/a:
Czujnik położenia przepustnicy-jak to wyczyścić?

Ja umyłem go benzynką i poruszałem delikatnie maksymalnie w lewo i w prawo kilkanaście razy.

Hugo - 15-10-2007, 14:26

pawel129 napisał/a:
Ja umyłem go benzynką i poruszałem delikatnie maksymalnie w lewo i w prawo kilkanaście razy
Kurde a przedwczoraj miałem go odkręconego :? Ale i tak odkręcę kiedyś całą przepustnicę i wyczyszczę również silniczek krokowy (jakoś muszę odkręcić te śrubki).
Anonymous - 15-10-2007, 14:33

Hugo napisał/a:
(jakoś muszę odkręcić te śrubki).
kiedyś w samochodzie matki razem z ojcem laliśmy na uparte śruby colę. :oops: w sumie to pomagało :| :roll:
Anonymous - 15-10-2007, 14:45

lewik89 napisał/a:
aliśmy na uparte śruby colę. w sumie to pomagało


bo to racja, w jakimś stopniu pomaga :mrgreen:
Spróbuj polać także środkiem typu WD-40 albo PLAK do zapieczonych i zardzewiałych śrub

Hugo - 15-10-2007, 15:16

Mam wymienioną przepustnicę i w poprzedniej odkręciłem te śrubki bez problemu na aucie (jedno puknięcie młotkiem z "czoła" i puszczała). Zanim założyłem tę przepustnicę, trzymając ją w rękach, lałem WD-40 litrami, czekałem 10 minut i próbowałem odkręcić. Zapomnij. Ani rusz. Do tego te śruby są bardzo miękkie i zaczęły się uszkadzać :? Koszmar. Jeśli nie puszczą to je odetnę szlifierką kątową, zdejmę tę zaślepkę (zostanie wtedy o 3 mm gwintu na zewnątrz) i dobrymi szczypcami powinny puścić. Nie poddam się tak łatwo :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group