To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - Przy skrecaniu kol piszcza hamulce

Anonymous - 28-06-2008, 12:33

to sa "czujniki" zuzycia klockow , jak klocek mocno zuzyty to blaszka ociera o tarcze i piszczy , u mnie bylo to samo ale tylko przy cofaniu, po wymianie klockow piszczenie ustalo
Matejko - 28-06-2008, 14:09

to wiadomo, ja myslalem o tej blaszce na zacisku ktora "trzyma" klocki
Anonymous - 28-06-2008, 14:33

a jak myślicie co by się stało gdyby te blaszki trzymające klocek wyrzucić? Matejko pisał, że w Cari wcale ich nie ma. Bo jednak w dalszym ciągu słyszę u siebie delikatne popiskiwanie więc któraś z tych blaszek pewno zużyła się na tyle, że podgięcie jej pomaga tylko na chwilę. Właściwie bez tych blaszek klocek i tak nie ma szansy wypaść tylko trochę luźniej chodzi w zacisku. Myślicie, że usunięcie ich może w jakiś sposób zaszkodzić? Do czego one jeszcze mogą służyć oprócz ciasnego trzymania klocka? Bo na pewno nie do sygnalizacji zużycia klocków.
Anonymous - 28-06-2008, 17:02

Odnosnie tych blaszek to spelniaja taka role, ze nie slyszysz stukania klockow w zacisku na nierownosciach. Jak sa zuzyte to mozna je dokupic, koszt ok 25pln na jedna os. Mysle jednak ze odpowiednie ich podgiecie powinno pomoc.
Hugo - 28-06-2008, 17:31

axg napisał/a:
Odnosnie tych blaszek to spelniaja taka role, ze nie slyszysz stukania klockow w zacisku na nierownosciach
To raz, a dwa klocek może się krzywo ułożyć w trzymaczu i zakleszczyć.
Anonymous - 30-06-2008, 10:11

abbadona, już wyżej padło pytanie - a łożyska sprawdzałeś? Ja miałem w moim Colcie '96 ostatnio te same problemy. Klocki wymienione 3 tygodnie wcześniej i lewe przednie kolo zaczęło piszczeć na zakrętach i przy powolnym hamowaniu... Myślałem, ale okazało się, że z nimi wszystko ok... W efekcie pomogła wymiana łożyska - stare było już totalnie skończone...
Anonymous - 17-09-2008, 20:45

Hugo napisał/a:
axg napisał/a:
Odnosnie tych blaszek to spelniaja taka role, ze nie slyszysz stukania klockow w zacisku na nierownosciach
To raz, a dwa klocek może się krzywo ułożyć w trzymaczu i zakleszczyć.


a dodatkowo blaszki mają za zadanie odsuwanie klocków od tarczy - efekt jest taki że masz mniejsze opory toczenia i mniejsze zużycie paliwa - ja w moim aucie (BMW e21 Rekin) miałem różnice 1litr/100km



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group