To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] problem z silnikem GDi carisma

Anonymous - 29-10-2007, 17:55

Silnik podaje błąd 56 - czujnik ciśnienia paliwa. znalazlem na formum jeszcze takie wyjasnienie kodu 56?? juz niemam pojecia co robic!!

a jak sprawdzic czujnik cisnieja paliwa gdzie on jest?? :x

saphire - 29-10-2007, 18:55

Sprawdziłem w Workshop Manualu:

kod błędu 12 to przepływomierz - opisany w rozdziale ,,Fuel'' wraz z opisem jak skontrolować

kod błędu 56 nie znalazłem ale jak twierdzisz że to ciśnienie paliwa to także w tym rozdziale jest procedura kontrolna pompy i inne rzeczy związane z układem paliwowym

Anonymous - 29-10-2007, 21:03

ja miałem dokładnie takie same objawy, diagnoza - pompa wysokiego ciśnienia ;/. Wymiana pomogła.
Tyle, że troszkie trzeba było jej poszukać ;)

Anonymous - 29-10-2007, 21:23

Yodek napisał/a:
ja miałem dokładnie takie same objawy, diagnoza - pompa wysokiego ciśnienia ;/. Wymiana pomogła.
Tyle, że troszkie trzeba było jej poszukać ;)

mugłbys opisac swoje objawy?? ile wyniosla cie wymiana pompy i czy wypienialej ja sam ??

Anonymous - 30-10-2007, 07:40

objawy były dokładnie takie jak opisałeś:
"gdy silnik sie rozgrzeje to nie mogę nim praktycznie jechac bo go szarpie tak jakby niedostawal paliwa! too jest takie chwilowe i znow autko jedzie i znow to samo i tak w kolko :( !! a przy mocniejszym wcisnieciu gazu zapala sie kontrolka silnika , puszczam i gasnie!"

dodatkowo nie odpalał za pierwszym razem, a przy uruchamianiu silnika czuć było zapach paliwa

koszt wymiany: pompa 1100zł (nie nowa), robocizna 200zł
robiłem to w wawie na cyprysowej 28 (dopiero tam mi pomogli, a do autoTW miałem za daleko :) ). Ponieważ autko kupiłem w tym roku w kwietniu to wszystkie filtry, świece wymieniłem wcześniej, a czyszczenie przepustnicy nie pomogło. Wcześniej wymieniana też była pompa przy zbiorniku paliwa. Goście zrobili diagnostykę, pomierzyli ciśnienie i ... naprawili. Jedyny problem to taki, że ciężko było znaleźć tą pompę.

Przy okazji ... !!!Jakby ktoś planował robić zakupy w wawie w tej firmie http://www.atcar.com.pl/ ... to moja opinia jest taka - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM

Anonymous - 30-10-2007, 15:28

a ro roznia sie czyms te pompy bo znalazlem pare ale sa identyczne jak u mnie! czym sie sugerowac ??
Anonymous - 30-10-2007, 18:15

Witam

Ja też szukam pompy wysokiego ciśnienia. Z tego co mówił mi mechanik to podobno inne pompy były do aut przed liftingiem , później przez 2 lata były nowsze a następnie (bo tamte podobno się nie sprawdziły) wprowadzili nowe podobne to tych pierwszych.
Jakby ktoś wiedział gdzie można kupić to też proszę o info.
Jedną miałem na oku ale mi ją sprzątnęli.

Anonymous - 30-10-2007, 18:57

witam dodam jesZcze tylko ze nieraz przez dwa - cztery dni jest spokuj i idzie jak burza a sa dni kiedy przerywa! moze to wam podsunie jakis pomysl

[ Dodano: 04-11-2007, 15:34 ]
chyba nikt niezna odpowiedzi:-( :( komputer pokazuje blad 56 ! dodam ze przez pare dni jest spokuj a po nich znowu sie zaczyna szarpanie itp! ostatnio dosszly niskie obroty na poziomie 500 prosze o odpowiedz

Anonymous - 05-11-2007, 12:24

czym się te pompy różnią to nie wiem, ale ważny jest numer seryjny, u mnie był MD351017 i takiej miałem szukać.
Jeśli chodzi o kupienie to jeszcze jakaś firma we Wrocławiu je miała, jeśli dobrze pamiętam to www.walcar.wroclaw.pl.

to tyle co sam przeszedłem, dla mnie generalnie to chińszczyzna więc i tak ze wszystkim walę do mechanika :( niestety



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group