To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

MMC Car Poland & Dilerzy Mitsubishi - Mitsubishi zaczyna walkę o polski rynek

turek61 - 26-11-2007, 13:02

Dajcie spokój z taką reklamą ...Jak to Cygan z Torunia mówił " Śmiech na sali " :badgrin:
Mitsu może się uczyć chociażby od Chevroleta, który ostatnio zdobywa coraz więcej klientów na polskim rynku.
Jako przykład zobaczcie jak powinna wyglądać reklama w necie:
http://dreamgarage.chevro...Chevrolet_Brand

Krzyzak - 26-11-2007, 17:59

Marcin-Krak napisał/a:
Dużo moich znajomych na uczelni się śmieje, że niby takie super auta, tylko dlaczego skoro są one takie świetne nie ma ich reklam

dawno, dawno temu mawialo sie, ze reklamowac trzeba niesprzedajace sie g..no - w ogolnym, niemotoryzacyjnym znaczeniu

sam pamietam czeste rozczarowania, jak po okresie transformacji (kiedy za szczyt bogactwa uznawalo sie kupowanie w Pewexie) wielokrotnie nacialem sie na g..no w kolorowym papierku...

Anonymous - 26-11-2007, 18:02

Krzyzak napisał/a:
wielokrotnie nacialem sie na g..no w kolorowym papierku...


a mial byc Mars :) :)
sory za ot ale nie moglem sie powstrzymac

Anonymous - 26-11-2007, 18:18

Student napisał/a:
Dokładnie tak , jak nie ma sprzedaży to nie ma reklam i na odwrót, to jakaś paranoja. Nissan, Renault, KIA mogą a Mitsu nie :cry:
Co do rabatu to mydlenie oczu bo i tak go nie zobaczymy, jeszcze nikt nie rozpoczął kampanii z mnowym modelem od rabatów no może Fiat ze Stilo jak przegięli cenę :lol:
Ale co ty za marki porownujesz? Mitsubishi to nie jest marka volumenowa, sprzedajaca sie w mega ilosciach. W roku 2006 nie sprzedala nawet 3000 egzemplarzy. Aby reklama zostala zauwazona w telewizji trzeba wykupic minimum, powtarzam MINIMUM 10 projekcji, aby odniosla jakis znaczacy efekt musi byc tego z 5 razy wiecej. To sa juz powazne koszta. Coraz lepsza darmowa reklame robi prasa dosc intensywnie testujac outka i aktualnie piszac o lancerze.
Jezeli sprzedaz roczna osiagnie pulap 5-6 tys bedzie mozna inwestowac w reklame tel.
PZDR

Student - 27-11-2007, 07:24

No i znowu się zamknąłeś w błędne koło :cry: bez inwestycji w ciemnogród nie ma sprzedaży.
Np. mój teścio nie czyta prasy motoryzacyjnej (oj przepraszam czyta FAKT-y a już 3 razy zmieniał samochód) i do niego nie dotrzesz w ten sposób a telewizję ogląda :lol:
Zapamiętaj sprzedaż robią nie tylko PASJONACI ale zwykły Kowalski, jak do niego nie dotrzecie to Mitsu nadal będzie marka niszową i mit o niezawodniości w wysokiej jakości tych autek opowiadany będzie tylko przez Masze forum.
Kolejny przykład:
Moja żona nie chce słyszeć o innej marce jak Mitsu a dla czego (bo nasza Carisma choć kupiłem ją używaną spisuje się jak dotąd najlepiej ze wszystkiego czym jeździłem no i lepiej od nowych samochodów teścia) co prawda Mitsu poza nowym Lancerkiem i Outkiem nie ma oferty dla mnie.
Więc jak sami nie zrobimy reklamy to mitsu nam jej nie zrobi. :cry:

Anonymous - 27-11-2007, 18:30

Inwestycje przeciez sa, prasa, radio, bilboardy. Nie ma sie co porywac z motyka na slonce.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group