[92-96]Colt CA0 - [CAxA] Licznik
marekoza - 11-11-2007, 18:42
gdybyscie wiedzieli kto ma licznik z obrotomierzem do popchniecia to ja jestem zainteresowany... szukalem na allegro i cisza
Anonymous - 11-11-2007, 20:27
Daj ogloszenie w dziale KUPIE. Ja niedawno dalem i po 3 dniach od wystawienia juz moge sie cieszyc licznikiem z obrotka.
PS. Pasuje bez najmniejszych przerobek. tez mam Colta 1.3 i wchodzi "plug & play"
Pozdrawiam
Tomekp - 17-11-2007, 10:57
A czy ktoś się orientuje czy dało by się podpasować zegary od CJ0? Bo w sumie z tego co zauważyłem są identyczne z obudowy z naszymi, natomiast mają przebieg na wyświetlaczu - pytanie czy po podpięciu o ile by się gniazda zgadzały działało by to? Ktoś może takie coś już robił?
Anonymous - 17-11-2007, 17:30
Ludzie, o czym Wy piszecie? Liczników jest na Allegro całe mnóstwo. Wystarczy poszukać wśród rozbitków. Jeśli nawet sprzedający nie wystawia na aukcji w danej chwili, wystarczy zapytać.
Wszedłem na dosłownie 10 sekund na Allegro i... KLIK
Tomekp napisał/a: | A czy ktoś się orientuje czy dało by się podpasować zegary od CJ0? | Nie za bardzo - choćby ze względu na inny kształt. Poza tym elektroniczny wyświetlacz.
londolut - 21-11-2007, 11:52
Bajurny napisał/a: | rozebralem obydwa liczniki | dużo jest z tym grzebania? Dzieje się coś nieoczekiwanego, np. opadanie wskazówek czy inne ciekawe historie?
Bajurny napisał/a: | płytke na ktorej sa wszsytkie kontrolki narysowane | tą na której sa wycięte ikonki z rezerwy, długich itp?
Bajurny napisał/a: | włożyłem ze starego lampki podswietlające SRS | trzeba wchodzić w głąb licznika żeby to zrobić?
Sorki za gradobicie pytań ale planuję kupić licznik z obrotką tylko, że koleś który to sprzedaje ma niezłą choinkę zrobioną z tego budzika
http://www.allegro.pl/ite...otomierzem.html
a poza tym niema kontrolki SRS a ja mam air bag i to mnie troszkę zmartwiło. W każdym bądź razie jeżeli ktoś potrafi sensownie odpowiedzieć na moje pytanie to do dzieła
[ Dodano: 21-11-2007, 12:02 ]
czy mógł by ktoś zamieścić foto ścieżek z tyłu licznika od 1.6 ??
cns80 - 21-11-2007, 12:15
Mam Colta 1,3. Kupiłem liczniki z 1,8 GTi i wszystko chodziło OK tylko obroty troszkę oszukiwały. Po roku jazdy zamieniłem się z czarnuchem23 na te z 1,6, bo on wstawia sobie 1,8. Teraz obroty już nie okłamują. Każda przekładka to 5 min roboty.
londolut - 21-11-2007, 12:23
cns80, chodzi mi dokładnie o te lampki i kontrolki bo jeśli będzie lipa to ja nie chce takiego zegarka
[ Dodano: 21-11-2007, 17:24 ]
aha jakie są żarówki w liczniku? takie jak w desce ??
Hugo - 21-11-2007, 18:01
londolut napisał/a: | jakie są żarówki w liczniku? takie jak w desce ?? | Do podświetlenia licznika oraz kontrolki rezerwy są żarówki W5W (te duże bez oprawki w koszyczkach). Do podświetlenia pozostałych kontrolek sa te mniejsze żarówki od W5W, oznaczenia nie pamiętam.
londolut - 21-11-2007, 19:13
A czy przy wymianie żarówek stanie się coś np. ze wskazówkami? Albo to ze zmianą tarczy? trzeba mocno ingerować we flaki z licznika?
Anonymous - 21-11-2007, 19:49
mogą Ci troszkę odjechać wskazówki jak je masz zamiar ściągnąć ale z ich ustawieniem z powrotem niema najmniejszego problemu. Moja rada zatankuj d pełna żebyś nie miał problemu z ustawieniem poziomu paliwa
Anonymous - 22-11-2007, 20:37
londolut napisał/a: | dużo jest z tym grzebania? Dzieje się coś nieoczekiwanego, np. opadanie wskazówek czy inne ciekawe historie? |
Dużo grzebania generalnie nie. Z góry i z dołu jest poprostu kilka zatrzasków które po kolei podważasz i wtedy rozdzielasz główny korpus licznika od szybki. I niema opcji, żeby w trakcie rozbierania odpadła jakaś wskazówka. Ja grzebałem troche wiecej, bo w nowym liczniku mialem porysowana ta szybke i musiałem przełożyć ja ze starego, co wiązało się z oddzieleniem samego przezroszystego plastiku od reszty( co graniczylo z cudem) i wklejeniem do nowego Ale dalem rade.
londolut napisał/a: | tą na której sa wycięte ikonki z rezerwy, długich itp? |
Tak dokladnie ta płytke. Jest ona zamocowana na dwoch takich krućcach. Bez problemu się ją podważa i wyskakuje bardzo ladnie. I wciskasz na te dwa bolce do drugiego i tyle.
londolut napisał/a: | trzeba wchodzić w głąb licznika żeby to zrobić? |
Nie, jak najbardziej nie trzeba. Po włożeniu nowej płytki w której juz jest wycięty SRS i założeniu szybki, obraczasz licznika i z tyłu poprostu wkładasz żaróweczke w miejscu gdzie jest gniazdo SRS. Wszystkie ścieżki sa nadrukowane z tyłu i przygotowane pod prace
londolut - 04-01-2008, 19:24
Bajurny, jak rozbierałeś zegary widziałeś mocowanie prędkościomierza?? Możesz wyrazić opinię w temacie http://www.mitsubishi-gra...p=252395#252395
Anonymous - 08-01-2008, 17:55
ja mam podobny problem co mial Bajurny, boi tez w tym nowym liczniku z obrotomierzem jest porysowana szybka i jakso nie chce poniszczyc wymieniajac wjec zostawilem to
londolut - 15-01-2008, 18:38
davido19pce napisał/a: | w 1.3 jest jedno |
Bezydura ja mam 2 wtyki w desce, wszystko wchodzi Plug&Play.
Jurop napisał/a: | Moja rada zatankuj d pełna żebyś nie miał problemu z ustawieniem poziomu paliwa |
Nie masz racji. Wskazówka paliwa ustawi się sama na właściwym poziomie (przynajmniej u mnie). Wskazania tego wskaźnika są dobierane na podstawie dostarczanego sygnału elektronicznego z pływaka przewodem a nie po lince tak jak w prędkościomierzu.
marekoza - 16-01-2008, 20:24
londolut napisał/a: | Nie masz racji. Wskazówka paliwa ustawi się sama na właściwym poziomie |
mysle ze koledze chodzilo jednak o taka sytuacje jak zdjecie wskazowki od miarki paliwa... wtedy moga jednak nastapic przeklamania wiec tankowania pod korek to raczej dobry pomysl
|
|
|