[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Prosze o opis jak krok po kroku zmienić sprzęgło.
Bartek - 12-11-2007, 17:15
cns80, dyfer jest zanurzony w oleju. Jak go nie spuścisz, to po wypięciu pierwszej półośki będziesz taplał się w oliwie
serKlakier - 12-11-2007, 17:57
Czyli jak nie wyciagam ze skrzyni półosi to nie musze spuszczać oleju tylko dla własnego bezpieczeństwa.
cns80 - 13-11-2007, 08:04
Bartek napisał/a: | cns80, dyfer jest zanurzony w oleju. Jak go nie spuścisz, to po wypięciu pierwszej półośki będziesz taplał się w oliwie | Ale jak rozumiem nie muszę wyciągać półosi z mechanizmu różnicowego, tylko mogę od strony koła ? Zawsze tak robiłem.
Krzyzak - 13-11-2007, 17:06
i co potem??? z dwoma polosiami wiszacymi i majtajacymi sie po zawieszeniu zrzucasz skrzynie, ktora tez wazy sporo???
juz manewrowanie sama skrzynia jest niewygodne, a co mowic z taka 'osmiornica'
zawsze najpierw od strony kola a potem ze skrzyni (zreszta inaczej nie wyjdzie)
cns80 - 13-11-2007, 17:32
Krzyzak napisał/a: | i co potem??? | Opuszczam skrzynię na wciągarce i mi to nie przeszkadza
Krzyzak - 13-11-2007, 17:35
a co robisz z dlugim przegubem? jak przechodzi przez belke pod silnikiem?
serKlakier - 15-11-2007, 11:24
A ja mam pytanie, co robicie z węzykami od sprzęgła?? Odkręcacie od skrzyni i je zaślepiacie??
Krzyzak - 15-11-2007, 18:49
odkrecasz caly wysprzeglik od skrzyni i mocujesz gdzies do gory, zeby sie nie majtal
nie trzeba wtedy spuszczac plynu itd. - w ogole dziwne pytanie, bo przeciez po co sobie utrudniac zycie demontazem hydrauliki sprzegla?
tylko wazne, by zdemontowany wysprzeglik scisnac i owinac tasma, zeby nie wylazil za mocno
serKlakier - 16-11-2007, 12:09
Żeby całkowicie wyjąć skrzynie to chyba trzeba odłączyć hydraulike? Chodzi mi np. o wymiane synchronizatorów.
Krzyzak - 16-11-2007, 13:22
no wlasnie to napisalem
a synchronizatory to sa wewnatrz skrzyni, wiec jeszcze trzeba umiec ja rozebrac
serKlakier - 16-11-2007, 13:23
A to coś skomplikowanego ?? ,
Wyjąć ją już potrafie, tak więc może i rozebrać się naucze
Krzyzak - 16-11-2007, 15:16
skomplikowane moze nie jest, ale trzeba wiedziec co i w jakiej kolejnosci robic, zeby nie zespuc
no i na koniec trzeba uzyc dobrych (wymiarami) podkladek, zeby byl odpowiedni luz na biezniach lozysk
ogolnie bez prasy nie zrobisz tego sensownie
serKlakier - 16-11-2007, 15:45
A te synchronizatory to jest komplet czy na każde przełożenie jest osobny??
I jeśli się orientujesz to w jakiej cenie mniej więcej by to wyszło?
Krzyzak - 16-11-2007, 15:48
kazdy bieg procz wstecznego ma synchronizator osobny (wsteczny nie ma wcale)
do tego wspolnym elementem jest przesowka - 1i2 oraz 3i4 biega maja wspolna
kosztow nie znam
serKlakier - 16-11-2007, 16:08
ok, dzięki za informacje.
|
|
|