To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Prosze o opis jak krok po kroku zmienić sprzęgło.

Bartek - 12-11-2007, 17:15

cns80, dyfer jest zanurzony w oleju. Jak go nie spuścisz, to po wypięciu pierwszej półośki będziesz taplał się w oliwie
serKlakier - 12-11-2007, 17:57

Czyli jak nie wyciagam ze skrzyni półosi to nie musze spuszczać oleju tylko dla własnego bezpieczeństwa.
cns80 - 13-11-2007, 08:04

Bartek napisał/a:
cns80, dyfer jest zanurzony w oleju. Jak go nie spuścisz, to po wypięciu pierwszej półośki będziesz taplał się w oliwie
Ale jak rozumiem nie muszę wyciągać półosi z mechanizmu różnicowego, tylko mogę od strony koła ? Zawsze tak robiłem.
Krzyzak - 13-11-2007, 17:06

i co potem??? z dwoma polosiami wiszacymi i majtajacymi sie po zawieszeniu zrzucasz skrzynie, ktora tez wazy sporo???
juz manewrowanie sama skrzynia jest niewygodne, a co mowic z taka 'osmiornica' :)
zawsze najpierw od strony kola a potem ze skrzyni (zreszta inaczej nie wyjdzie)

cns80 - 13-11-2007, 17:32

Krzyzak napisał/a:
i co potem???
Opuszczam skrzynię na wciągarce i mi to nie przeszkadza :D
Krzyzak - 13-11-2007, 17:35

a co robisz z dlugim przegubem? jak przechodzi przez belke pod silnikiem?
serKlakier - 15-11-2007, 11:24

A ja mam pytanie, co robicie z węzykami od sprzęgła?? Odkręcacie od skrzyni i je zaślepiacie??
Krzyzak - 15-11-2007, 18:49

odkrecasz caly wysprzeglik od skrzyni i mocujesz gdzies do gory, zeby sie nie majtal
nie trzeba wtedy spuszczac plynu itd. - w ogole dziwne pytanie, bo przeciez po co sobie utrudniac zycie demontazem hydrauliki sprzegla?
tylko wazne, by zdemontowany wysprzeglik scisnac i owinac tasma, zeby nie wylazil za mocno

serKlakier - 16-11-2007, 12:09

Żeby całkowicie wyjąć skrzynie to chyba trzeba odłączyć hydraulike? Chodzi mi np. o wymiane synchronizatorów.
Krzyzak - 16-11-2007, 13:22

no wlasnie to napisalem
a synchronizatory to sa wewnatrz skrzyni, wiec jeszcze trzeba umiec ja rozebrac

serKlakier - 16-11-2007, 13:23

A to coś skomplikowanego ?? :D ,
Wyjąć ją już potrafie, tak więc może i rozebrać się naucze :)

Krzyzak - 16-11-2007, 15:16

skomplikowane moze nie jest, ale trzeba wiedziec co i w jakiej kolejnosci robic, zeby nie zespuc
no i na koniec trzeba uzyc dobrych (wymiarami) podkladek, zeby byl odpowiedni luz na biezniach lozysk
ogolnie bez prasy nie zrobisz tego sensownie

serKlakier - 16-11-2007, 15:45

A te synchronizatory to jest komplet czy na każde przełożenie jest osobny??
I jeśli się orientujesz to w jakiej cenie mniej więcej by to wyszło?

Krzyzak - 16-11-2007, 15:48

kazdy bieg procz wstecznego ma synchronizator osobny (wsteczny nie ma wcale)
do tego wspolnym elementem jest przesowka - 1i2 oraz 3i4 biega maja wspolna
kosztow nie znam

serKlakier - 16-11-2007, 16:08

ok, dzięki za informacje.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group