To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9DI-D] niska temperatura silnika

Anonymous - 26-11-2007, 19:30

hej, dostałem termo od japaneze. czy ktoś ma serwisówkę żebym mógł sobie go wymienić?
Matejko - 26-11-2007, 19:47

poszukaj na forum to znajdziesz :!:
Anonymous - 26-11-2007, 20:33

szukałem i znaleźć nie mogę więc proszę choć i linka
Matejko - 26-11-2007, 21:45

dzial faq z glownej strony tamten co tam jest obejmuje takze model po liftingu
Anonymous - 27-11-2007, 18:42

http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1271 jeżeli o tym mówisz to boję się, że to nie do końca to bo ja mam z termostatem w komplecie dwa oringi a tam nic o uszczelkach nie ma mowy...

[ Dodano: 06-12-2007, 20:22 ]
pytanko... gdzie jest termostat w DiD?

Anonymous - 11-12-2007, 18:16

Moja DID też strasznie wolno się nagrzewa i wskazówka temp. nie ma jakoś chęci stawania na baczność :) Wygląda to podobnie jak u ario, czyli tak.
Zgłosiłem to robiąc niedawno duży przegląd w AutoTW i przy odbiorze usłyszałem że to jest normalne i ten typ tak ma (zweryfikowane ponoć na podstawie relacji innych posiadaczy).
Jestem ciekaw co na to klubowi użytkownicy DID'ek ?

Anonymous - 12-12-2007, 20:54

ja już kupiłem termostat na 89 stopnie, bo u mnnie na pewno nie jest OK, bo silnik tracił temp. na postoju
slawek st - 12-12-2007, 21:41

Cytat:
Moja DID też strasznie wolno się nagrzewa i wskazówka temp. nie ma jakoś chęci stawania na baczność Wygląda to podobnie jak u ario, czyli tak.
U mnie tez jest zawsze tak samo jak u Ciebie, nie całkiem na środku. Nagrzewnica daje ciepłe powietrze a temperatura jeszcze na samym dole. Rozgrzewa się patrząc na wskazówkę temperatury dużo wolniej niz Golf III TD. Pozdr.
Anonymous - 15-12-2007, 11:57

witam.
pozwolę sie podłączyć do tematu.. co prawda dotyczy to 1.8 16V GLS benzynka

otóż wymieniłem termostat (82° C) ale nadal w kabinie nie jest zbyt ciepło.
Inna sprawa zarówno przed wymianą jak i po wymianie termostatu wąż od obudowy termostatu do chłodnicy ( ten dolny) jest zimny nawet po przejechaniu 30-40 km...
układ odpowietrzałem i dolewałem płynu do chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego-więc jest na MAX.
No i wskazówka też nie jest pionowo tylko lekko przechylona na lewo.

Anonymous - 19-12-2007, 07:46

Roszcz napisał/a:
Moja DID też strasznie wolno się nagrzewa i wskazówka temp. nie ma jakoś chęci stawania na baczność Wygląda to podobnie jak u ario, czyli tak.

U mnie jest podobnie.Wczoraj po przejechaniu ponad 30km.wskazówka też była w podobnej pozycji.Może tak ma być?W Gdi ,stała na baczność,a i silnik dużo szybciej się nagrzewał.Natomiiast u mnie dzieją się dziwne rzeczy z temperaturą powietrza lecącego z dmuchawy.Już jedno oczko powyżej od max zimnego u mnie daje gorące powietrze :? .Więc mam albo gorąco,albo zimno.Niewiem co może być tego powodem.Może miał ktoś podobny problem??

Student - 19-12-2007, 08:03

Powodem może być automatyczna klima która stara sie utrzymać temperaturę i dla tego zimne-ciepłe i na zmianę, nie ma to jak manual zawsze ciepłe
Anonymous - 19-12-2007, 09:17

Raczej nie.Nieużywam w zimie automatu,ani nie jeżdzę zimą na załączonej klimie.Ale dzieje się tak i w załączonym manualu i automacie.Nie ma letniego powietrza.Max zimne to zimne,a 1 oczko wyżej i gorąc z nawiewów leci.Dzieje się tak na załączonej klimie jak i na samym nawiewie bez klimy.Nadmienie też że nieraz coś się odblokuje i działa normalnie,a na drugi dzień znowu wrzątek leci.Może to sterowanie padło?Może jakieś ,klapki,mieszające temp.powietrza się przyblokowaly??
Anonymous - 21-12-2007, 12:52

zmieniłem termostat i od razu widać, że temp. szybciej się podnosi a wskazówka zatrzymuje się w połowie skali nie w 1/3 jak to miało miejsce wcześniej. jestem ciekaw czy odbije się to na spalaniu (zmniejszeniu spalania dokładnie :) )
Anonymous - 21-12-2007, 20:26

Witam

ario napisał/a:
zmieniłem termostat i od razu widać, że temp. szybciej się podnosi a wskazówka zatrzymuje się w połowie skali nie w 1/3 jak to miało miejsce wcześniej. jestem ciekaw czy odbije się to na spalaniu (zmniejszeniu spalania dokładnie :) )


No to czekam z niecierpliwością, bo u mnie jest podobnie - wskazówka tak gdzieś w okolicy 1/4 skali.

Zastanawiam się tylko, czy zbyt niska temperatura silnika ma negatywny wpływ na niego samego? Wie ktoś może?

Pozdrawiam
Arthus

siwek - 11-01-2008, 10:41

i ja sie podłącze pod temat ale z odmiennym problemem
poniewaz w czasie postojów wskazówka temp podchodzi prawie pod czerwona kreske i opada do normalnego stanu czyli prawie na srodek czyli tak jak powinno byc. prawdopodobnie to sie termostat zacina mam racje??
ale najciekawsze jest to ze w czasie jak ta temp wzrasta(o ile to nie czujnik temp bo dzieje sie to nieregularnie) to nie mam nawiewu cieplego powietrza az do momentu gdy wskazówka opadnie na srodek skali.
Wiecie co moze byc tego przyczyna?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group