To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - dziwna sprawa ze swiatlami ????

saphire - 25-11-2007, 08:43

Jesteście pewni że to ,,regulator'' - bo ja uważam że to jedynie mostek prostowniczy :) i nadal podtrzymuję zdanie iż w GDI wzbudzaniem alternatora steruje ECU. Może i ma walnięty mostek ale można sprawdzić kształt sygnału napięcia ładowania na oscyloskopie - w Workshop Manualu do Carismy są chyba nawet rysunki z opisem co na wykresie co oznacza z uszkodzenia. Zakładam więc iż ten element z fotki jedynie skrótem myślowym nazywacie regulatorem napięcia.
Anonymous - 25-11-2007, 19:36

witam
Ja mam podobny problem ale u mnie dodatkowo pali się kontrolka akumulatora tylko mój elektryk rozebrał cały alternator po za tym kupiłem drugi i z moim starym alternatorem wraz z regulatorem napięcia jest wszystko ok problem tkwi gdzieś w instalacji elektrycznej więc za nim kupisz daj na sprawdzenie dokładne alternatora wraz regulatorem żebyś nie wydał kasy na darmo

TRUTIL CARI GDI - 09-12-2007, 21:31

witam dzisiaj zaowazylem jadac wieczorem stalem w korku bo bym wypadek i byly takie objawy jak stanolem w miejscu cari zlapala falujace obroty tak 1000 1500 i slyszalem ze wraz ze wsrostem obrotow szybciej chodzi dmuchawa tak bylo przez kilka sekund pozniej trzymala wolne obroty w dalszej jezdzie jak dodawalem gazu dmuchawa wzrast ze wzrostem obrotow tez mocniej wiala no i swiatla sciemniaja sie i rozjasniaja i moje pytanie mam jechac na czyszczenie przepustnicy i ustawienie obrotow bod interfejsem kompa do ASO ma mnie to kosztowac 200zl panowie czy te objawy maja cos z tym wspolnego ja mysle ze to regolator napiecia mam okazje kupic za 120zl wiec co zrobic czy moze to wina tego i zainwestowac w to http://www.allegro.pl/ite...ilnik_gdi_.html prosze o pomoc pozdro
Moomin - 09-12-2007, 21:48

Czy możecie zacząć używać dużych liter i znaków interpunkcyjnych? Przecież tego się nie da momentami czytać - jeden potok słów.
TRUTIL CARI GDI - 09-12-2007, 22:04

Prosze poprawiona wersja

Witam dzisiaj zaowazylem takie objawy. Jadac wieczorem stalem w korku bo byl wypadek, stanolem w miejscu cari zlapala falujace obroty tak 1000 1500 i slyszalem ze wraz ze wsrostem obrotow szybciej chodzi dmuchawa tak bylo przez kilka sekund pozniej trzymala wolne obroty.
W dalszej jezdzie jak dodawalem gazu dmuchawa wrast ze wzrostem obrotow tez mocniej wiala no i swiatla sciemniaja sie i rozjasniaja i moje pytanie. Mam jechac na czyszczenie przepustnicy i ustawienie obrotow pod interfejsem kompa do ASO ?? ma mnie to kosztowac 200zl panowie czy te objawy maja cos z tym wspolnego ja mysle ze to regolator napiecia mam okazje kupic za 120zl wiec co zrobic ?? czy moze to wina tego i zainwestowac w to http://www.allegro.pl/ite...ilnik_gdi_.html prosze o pomoc pozdro



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group