To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Posluchajcie tego czy to zawory czy wtryskiwacze ????

turek61 - 16-11-2007, 09:36

OLV napisał/a:
TRUTIL CARI GDI,

Sprobuj tego

http://www.ceramizer.pl/c...tpage/Itemid,1/

czytałem na forum,że faktycznie pomaga ale ja jakoś nie mogę do końca się zdecydować:
http://www.mitsubishi-gra...pic.php?t=15870
Wiem, że jest nieszkodliwy dla silnika ale zostawiam zastosowanie ceramizera w ostateczności czyli gdybym był zmuszony do jego remontu.
TRUTIL CARI GDI, wybór należny do Ciebie.

Anonymous - 16-11-2007, 09:46

Mam to samo. Jak kupiłem autko 3 tygodnie temu to była cisza, a teraz stuka tak jak u Ciebie. W sobotę jestem umówiony na wymianę oleju(Motul 10w40 Synergie+), a dodatkowo zakupiłem na allegro ceramizer. Zobaczymy czy się poprawi.
Zakochałem sie już w Cari za jej elastykę, ale kultura pracy silnika jest nie do przyjęcia. W aucie tego nie słychać ale na zewnątrz to wszyscy myślą że mam diesla.

OLV - 16-11-2007, 09:57

Jak bedziesz zmuszony do remontu to kup se choinke zapachowa a nie ceramizer
Jesli mialbys go zastosowac to wlasnie teraz przed dokonywaniem jakichkolwiek napraw
Nie wiem ile to teraz kosztuje ale podejrzewam ze okolo 50 zloty
Zepsuc nic nie mozesz a jak nic sie nie zmieni to wymarzony remont zawsze mozesz zrobic

turek61 - 16-11-2007, 10:14

Cytat:
Jak bedziesz zmuszony do remontu to kup se choinke zapachowa a nie ceramizer
bardzo dowcipne :D OLV czy ty też masz GDI ?
OLV - 16-11-2007, 10:31

Juz nie mam..a załuje bardzo
jezdzilem Miskiem GDI przez 8 lat..ach co to byla za fura
Nie pamietam juz jaki mial przebieg kiedy go nabylem ale cos kolo 80 tys.
Cykal..a czasmi i stukal w zaleznosci od gestosci oleju od poczatku
Rzeczywiscie w niczym to nie przeszkadza poza komfortem jazdy.. a bardziej postoju
no to tak jak chcesz zasnac a zegar w drugim pokoju systematycznie przesowa wskazówki
Oczywiscie z choinka to byl żart tak przyszło mi do glowy ze po co ceramizer jak silnik sie podda...i trzeba go remontowac
te stukoty ktorych mozna posluchac na podanym pliku dzwiekowym nie sa typowe dla Miska..ale ja osobiscie sprobowal bym bez wachania zastosowac to cudonko..
Czy pomoze to juz osobna sprawa bo takie stukanie słyszy sie przy walnietych panewkach a nie luzach popychaczy

turek61 - 16-11-2007, 10:39

OLV napisał/a:
bo takie stukanie słyszy sie przy walnietych panewkach a nie luzach popychaczy

To fakt :!: Był juz temat na forum gdzie kolega zrobił nawet fotki.W głowicy brakowało jednego otworu do smarowania panewki i w zw. z tym klekotał w ten sposób non stop.Jak rozebrał silnik to okazało się co było powodem.Cały wałek do wymiany.

TRUTIL CARI GDI - 16-11-2007, 10:46

silnik klepie tylko na wolnych obrotach klekot zanika przy 2 tysiacach obrotow jak odpuszcze gaz znowu zaczyna sie klepanie moze zrobilem blad ze zalalem go tym castrolem 5W/40 ale posluchalem mechanika to moj 1 silnik 16v no i japoniec mam jeszcze uciazliwa sprawe z obrotami w czasie jazdy jest to uciazliwe jak zmieniam biegi obroty skacza jej o 0,5tys w gore utrzymuje je przez chwile i spadaja musze dluzej trzymac na sprzegle bo jak puszcze normalnie to mi szarpie ktos mi napisal ze mam odpiac klepe po 5 minutach zalozyc i odpalic silnik na 15 minut po 15 wlaczyc wszystko co zwiazane z elektryka klima radio itd i zostawic na 10min pozniej przygazowac 3 razy i mialo ustawic obraty to nic nie pomoglo a w dodatku jak siadam teraz do cari przekrecam kluczyk w stacyjce do zapalenia sie kontrolek na desce slysze cykanie pod maska tak z 5 moze 6 razy i przestaje:((((((
OLV - 16-11-2007, 10:47

Czyli co...szybka wyprawa do warsztatu
Diagnoza bez zadnych napraw
Jesli wozek kupiony tydzien temu a usterka powstala przed kupnem to spowrotem do sprzedajacego
To nie brzmi na typowe " cykanie " Miska...raczej nie

TRUTIL CARI GDI - 16-11-2007, 10:48

no i zapomnialem dopisac ze tankowalem w drodze do domu uslyszal klepanie moj ojciec bo razem pojechalismy po nia zadzwonilismy do kolesia powiedzial ze to wtryskiwacze :( ((
OLV - 16-11-2007, 10:54

Jesli na wyzszysz obrotach cichnie to wtryskiwacze...
a co do plywajacych obrotow to bylo tak od poczatku ?
rozlaczales lub wyladowales do zera akumulator ?

TRUTIL CARI GDI - 16-11-2007, 11:02

bylo tak od poczatku nic nie robilem przy niej od nie rozladowywalem akumulatora tylko zrobilem tak jak mi podpowiedzieli na forum odlacztlem kleme na 5min wlaczylem silnik cala elektryka byla wylaczona radio swiatla itd po 15min mialem wlaczyc swiatla klime radio wszystko co pobiera prad i zostawic na 10 min pozniej 3 razy zagazowac i mialo pomoc niby ustawic obroty
OLV - 16-11-2007, 11:14

Ten reset komputera to nie taki prosty manewr
Zdania sa podzielone i metody rozne
JA robilem TAK :
-Odlacz akumulator w ten sposob zresetujesz komuter
-Zostaw silnik az pozadnie ostygnie
-Podlacz akumulator Najpierw MINUS potem PLUS - ponoc to ważne ( nie pytaj dlaczego )
-Na zimnym silniku depnij 3 4 razy do oporu w pedal gazu
-Sprawdz czy zadne urzadzenie w aucie nie jest włączone..Klima światła oświetlenie wnętrza czy drzwi
-Przekreć stacyjkę i poczekaj aż zgasna kontrolki a przedewszystkim ta od kompa
-Odpal silnik bez dotykania pedału gazu
-Czekaj aż silnik rozgrzeje sie do pierwszego włączenia wentylatora na chłodnicy..Usłyszysz to
-Powoli dodaj gazu do 4,5 tys.obrotów..i tak samo powoli poszczaj pedał gazu az zejdzie na wolne obroty
To wszystko
Brzmi to trochę jak szamańskie zaklęcia ale nauczył mnie tego mój mechanior z Servisu...tez miałem problemy z poprawnym ustawieniem obrotów przez komputer...To pomagało
Czytałem o przepustnicy i o silniczkach krokowych
Nie ma gwarancji ze u Ciebie pomoże ale spróbuj To raptem 10-cio minutowa akcja i popsuć nic nie możesz
Powodzenia i pozdrówka

TRUTIL CARI GDI - 16-11-2007, 11:17

OLV, napisales ze jak cichnie na 2 tys obrotow to wtryskiwacze co miales na mysli czyli wszystko ok z moja cari???
OLV - 16-11-2007, 11:28

Nie jestem fachowcem a jedynie uzytkownikiem
Moge Ci powiedziec ze ja jezdzilem z takim cykaniem a czasami i stukaniem szczegolnie przy mocno rozgrzanym silniku,jakies 150 tys. kilometrow
Moj magik w warsztacie odradzil mi cokolwiek z tym robic..
Potem uzylem ceramizera..i jak reka odjal..Zachowywal sie tak samo z tym ze nie chodzil juz jak disel
Zrobilem moim Miskiem 300 tys. i do ostatnich dni nie cykal..
Nie robilem kompletnie nic przy silniku oprocz wymiany oleju..choc w ostatnim czasie silnik wymienial sobie olej sam..Dolewki ok litr na 1000 kilosow
Powalcz z tymi obrotami polecam poczytac to :

http://mitsubishifan.webpark.pl/

i zalej go ceramizerem

TRUTIL CARI GDI - 16-11-2007, 12:29

ale to sie tyczy obrotow wolnych to ustawienie bo jesli tak on ma wporzadku wolne obroty wkreca sie i ma przyspieszenie chodzi o to ze przy zmianie biegow same skacza do gory np ruszam z jedynkie delikatnie daje sprzegloa obroty wskakuja na 2tys teraz wracalem wcisnalem sprzeglo przed przejazdem obroty trzymaly sie na 2 tys jak dodalem gazu te zeszly dziwna sprawa

[ Dodano: 16-11-2007, 13:00 ]
po resecie kompa cos sie pojebalo obroty faluja jak chca wlaczam 1 ruszam przy wcisnieciu sprzegla obroty skacza na 2tys szyby elektryczne otwieraja sie stopniowo przed restartem jak nacisnolemi przytrzymalem guzik to lecialy same teraz jest lipa cos sie pojebalo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group