[92-96]Galant E5xA - [E55A 2.0] Błędy 11 i 41
Krejzi - 14-08-2010, 12:59
to wlasnie chyba chodzi o tą oporność dlatego dobiera sie emulator ( tak wyczytalem tutaj na forum ).
Wiec chyba trzeba by dobra nowy emulator chociaz pewnie są i inne rozwiazania swoja droga i ja musze u siebie zalatwic problem z check engine i gazem.
Swiezu - 14-01-2011, 18:47
Panowie tak czytam ten temat i mnie zszokowaliście
W którym miejscu jest kontrolka CE? Mi się ona nie świeci w ogóle - do tej pory myślałem, że jej nie ma Czy możliwe, że nie mam jej w aucie z 93r.?
[ Dodano: 14-01-2011, 18:52 ]
Aha i gdzie się te błędy wyświetlają? Ja nie mam żadnego wyświetlacza prócz zegarka
Krejzi - 14-01-2011, 19:27
masz ją, najwidoczniej spalila się zaróweczka albo ktos cwany ja wykrecil zeby nei bylo widac ze bledy są , a błęgy są wymrygane lasnie przez kontrolke Check Engine ( CE ) .
Wszyc - 14-01-2011, 20:47
Tu masz fotkę gdzie się znajduję
http://forum.mitsumaniaki...=26082&start=15
zdjęcie zegarów to nie problem jak co odkręcasz tą czarną osłonę w koło zegarów na 2 śrubki u góry potem odkręcasz zegary od deski 4 śrubki po jednej w każdym rogu i wyjmujesz trochę trzeba pokombinować z wyjmowaniem i opuścić kierownice nic trudnego ja doszedłem do wprawy i robię to w minutę ( pomaga odkręcenie osłony kolumny kierowniczej 4 śrubki od dołu )
z tyłu masz żaróweczki obracasz je delikatnie by wyjąć nie ma się czego bać wyjęcie zegarów to nic trudnego
Swiezu - 14-01-2011, 21:14
Krejzi napisał/a: | albo ktos cwany ja wykrecil zeby nei bylo widac ze bledy są |
To raczej to bo też mam LPG.Już sprawdzałem w instrukcji A jak są wymrygane? Mam liczyć ile razy mrygnie ?
Krejzi - 14-01-2011, 21:21
ech wszystko jest w tematach na forum, bycmoze ktos wykrecil bo mrygalo mu CE wlasnie na LPG ( tak jak u mnie jest ) a bledy sąwymrygiwane kilka wolnych kilka szybkich liczba wolnych do liczba 10tek a liczba szybkich to liczba jednostek 2 dlugie 3 szybkie to bedzie 23 po czym dluzsza przerwa i kolejny blad i tak w kółko
areksz121 - 19-01-2011, 05:35
Na sekwencji to raczej nie da się emulatora dobrać, bo stałe wtrysku komp z LPG odczytuje z ECU...u mnie goście od gazu jak montowali, to się męczyli, dlaczego się świeci, a ja na to że sobie z tym poradzę, że wszystko w porządku No i z godzinkę w domu, znalazłem kabelek od CE pod deską, przeciąłem, wstawka przez przekaźnik wyzwalany napięciem z elektrozaworu na reduktorze Efekt? Po przełączeniu na gaz CE nie świeci bo rozłącza obwód kontrolki, a kiedy wracam na PB to kontrolka pracuje w normalnym trybie (nie świeci, przy czym błąd wtrysków uznaje za sporadyczny i dopiero przy sprawdzeniu błędów wychodzi "41") I spokój ze świecącym po oczach CE
Błędu 11(lambda) nie wywala, mimo, że nie podłączona, a spalanie max 13/100...przy V6 Na trasie zszedł do 8,5/100
Krejzi - 19-01-2011, 08:39
hmmm ciekawe, gdzies tu nawet jest taki temat w ktorym w koncu doszli do tego ze w sterownik jakos w szereg trzeba wpiac albo rezystory 4 albo jakis tam emulator ( nawet model podany ) aby emulowal prace wtryskow , u mnie CE nie swieci sie ciagle czasem sobei mryga czasem sobie swieci czasem gasnie
Swiezu - 19-01-2011, 22:07
Dzisiaj uruchomiłem kontrolkę CE i świeci mi dopóki nie przełączę na LPG.
Krejzi - 20-01-2011, 10:45
czyli masz taki patent o ktorym mowil areksz121. Wymrygaj bledy na benzynie
Swiezu - 20-01-2011, 12:41
BodoV6 napisał/a: | odczyt kodów poprzez kontrolkę Check engine polega na zwarciu odpowiednich styków
tego złącza (nad kolanem kierowcy lub pod regulacją świateł)
i włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika)
Obrazek
wystarczy cienki drucik miedziany z zaklepanymi (spłaszczonymi) końcami |
Czy ta kostka zawsze tak wygląda?? Nie mogłem jej znaleźć. Znalazłem pod regulacją świateł taką na góra 2cm szerokości bez zaznaczonych pinów (bez tych czerwonych pasków). To to? W ogóle trzeba coś ściągać, czy może wszystko jest na wierzchu?
[ Dodano: 20-01-2011, 12:43 ]
Jeżeli to zdjęcie było robione do góry obiektywem to chyba to to co znalazłem więc pytanie, które piny mam spiąć? Tak jak na zdjęciu?
[ Dodano: 20-01-2011, 12:44 ]
Krejzi napisał/a: | czyli masz taki patent o ktorym mowil areksz121. |
A i jeszcze do tego patentu. Rozumiem, że CE jest po prostu wyłączona na LPG?
Krejzi - 20-01-2011, 16:32
te czerwone paski to namalowane kreski przez kogos, normalnie ich nie ma, i tak to jest pod regulatorem polozenia swiatel. nic nie trzeba zdejmowac popatrz na zdjecie i zobacz ta kostka nie ma regularnyc hksztaltow tylko jest zwezana zobacz jak to u Ciebie jest i policz sobie
Swiezu - 20-01-2011, 18:14
Rozumiem, że będą to zawsze 1-wszy i 4-ty styk? Przed chwilką na ciemno próbowałem i nic. Jeszcze jutro w dzień spróbuję.
Krejzi - 20-01-2011, 20:54
nie wiem czy zwieranie " na pałe " to dobry pomysl. co to znaczy ze zawsze bedzie to 1-4 styk ? mam takie same auto jak Ty i wyglada to dokladnie tak samo jak na zdjeciu powyzej 2 zlacza jedno biale i tak samo te piny 1-4 przekrecasz kluczyk na ACC i mryga
Swiezu - 20-01-2011, 23:19
No u mnie właśnie nie mrygało. Co ciekawe z powodu końcówki LPG musiałem pojeździć trochę na benzynie i po chwili jazdy na benzynie CE zgasł.
Krejzi napisał/a: | co to znaczy ze zawsze bedzie to 1-4 styk ? |
No miałem na myśli piny.
[ Dodano: 22-01-2011, 13:12 ]
A co wymryga? Jeżeli nie będzie błędów. Jak pojeździłem trochę na benzynie kontrolka zgasła stąd wnioskuję, że mogła świecić ze względu na wtryski (?) - raz mi się zaświeciła też na chwile na benzynie. Teraz jak sprawdzam błędy kontrolka zachowuje się normalnie - tj. gaśnie po jakichś 10 sekundach, szybciej niż SRS.
|
|
|