[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] błąd 11 w ECU i sprawdzenie sondy.... pomóżcie
Anonymous - 27-11-2007, 15:19
jestes pewien ze ta sonda bedzie dobra do mojego Colta? kolo pisze na stronce ze o takich samych kolorach kabli.... czyli 2 białe szary i czarny a ja mam 2 czarne bialy i niebieski ..... teraz jak skapować ktory jest ktory :>? bo ja Kuczan nie naleze do kumatych i Ci wszyscy mechanicy tez nie
Anonymous - 27-11-2007, 15:51
Będzie pasować na 100% jeszcze sam ją podłączysz, masz instrukcje josiego jak coś ->
http://www.mitsubishi-gra...ighlight=lambda
Anonymous - 27-11-2007, 15:54
no tak ale z tymi kolorami to na bank ? bo wiesz.... zeby nie odwalic przy podlaczeniu....skoro kolory sa inne.... te dwa biale to podejrzewam ze grzalka tak jak u mnie tera te dwa czarne ale mam jeszcze bialy i niebieski a tu jest to szary i czarny...i teraz ktory jest ktory
Anonymous - 27-11-2007, 15:57
W temacie do którego podałem ci link wyżej masz post josiego i tam masz rysunek wtyczki (przy silniku) i opis który pin jest do czego.Miłej zabawy z lutownicą
Anonymous - 27-11-2007, 16:33
zamowilem tą sonde.... polecil mi KUCZAN jest to sonda NGK/NTK uniwersalna czteroprzewodowa.....luknijcie.... czy dobrze zrobilem czy moglem jakąs inną zamowic??
http://www.allegro.pl/ite...wodowa_ngk.html
Anonymous - 27-11-2007, 16:37
bardzo dobrze zrobiłes
teraz tylko czekaj na paczke, wymieniaj sonde i ciesz sie sprawnym autem
Anonymous - 27-11-2007, 16:40
hehe ciesze sie jesli chodzi o wybór skoro tak mowicie...ale jesli chodzi o sprawne auto to poczekalbym z tym do wymiany napewno jeszcze napisze przed wymiana bo bede mial jakies watpliwosci jesli chodzi o podlaczenie ale JOSIE napisal z wtyczka co i jak a na stronie krzyzaka jest wszystko opisane wiec powinno byc dobrze ale w razie czego sie odezwe mile widziane inne opinie na temat tej sondy...zapraszam komentujcie
Krzyzak - 27-11-2007, 17:01
na mojej stronie masz info odnosnie sondy jednoprzewodowej - czyli majac 1 przewod nie mozna sie pomylic przy podlaczaniu
a jak sa 4, to korzystasz z linku podanego przez Kuczan i wg niego lutujesz kable
Anonymous - 27-11-2007, 19:03
Bron Boże nie lutować kabli od sondy! kable od sondy łączy się takimi złączkami i zaciskarka do nich. Mozna je np znalezc w uniwersalnej sondzie NGK.
Anonymous - 27-11-2007, 19:20
Bajurny napisał/a: | Bron Boże nie lutować kabli od sondy |
Jeśli tak uważasz to wytłumacz dlaczego ?
maciej 63 - 27-11-2007, 21:24
KaRoLaS a jakim miernikiem robisz pomiary bo jak cyfrowy -wyświetlacz oczywiście
to on nie nadąża za zmianami napięć wiele lepszy wskazówkowy
Anonymous - 27-11-2007, 21:26
Kuczan, dokladnie CI teraz nie powiem. Czytałem kiedys o tym. Z reszta sie potwierdzilo ostatnio. Jak bylem u mechanika i mowilem mu ze musze nowa sonde polutowac ze stara wtyczka. To sie popatrzyl na mnie i postukal w glowe... Z tego co pamietam to chodzilo cos o przewodnictwo itd. Takie rurki sa w ktore wkladasz przewody ( zdjęta izolacja oczywiscie) i zaciskasz zaciskarka i sie trzyma jak glupie. Ja mialem u siebie w sondzie jeszcze takie fajne gumowe "uszczelki" nasuwane na te rureczki i do tego koszulki termokurczliwe. I cacy jest. Aha. I w instrukcji bylo napisane zeby laczenia kabli robic nie w tym samym miejscu tylko np bodajze co 4cm. i wychodza ladnie 4 laczenia w roznym miejscu.
Pozdrawiam
Anonymous - 27-11-2007, 22:44
no cyfrowym... z tym ze nie wygladalo to na niezadązanie a analogowego nie mam.... poza tym i tak ECU wykazuje mi blad nr 11 czyli LAMBDE wiec wole wymienic i dostosowac sie do wskazowek chlopakow....i pali mi zbyt duzo....na gazie porazka bo z 19 a na benzynie z 11.... a jak polutuje to bedzie zle??? chyba tez mozna nie? pozdrawiam
josie - 27-11-2007, 22:59
KaRoLaS napisał/a: | a jak polutuje to bedzie zle??? chyba tez mozna nie? |
Pewnie, że można. Co do przewodnictwa lutu, a zaciskanej końcówki, to miałbym odmienne zdanie od tego mechanika.
Do polutowania trzeba mieć dobrą pastę, żeby pobielić przewody - są cynkowane czy nie wiem z czego zrobione i trzeba być cierpliwym. Jak zmieniałem kiedyś kumplowi to wszystkie się pobieliły a jeden nie chciał ni ch... - został złączony złączką zaciskaną
Anonymous - 28-11-2007, 10:40
z niecierpliwoscią czekam na sondę az dojdzie do mnie wkoncu.... tymczasem mam pare pytan:
czy moze autko najpierw wyregulować wolne obroty wedlug krzyzaka przed zmianą sondy
potem wymienic sonde zresetowac kompa i znowu wyregulować wedlug Krzyzaka ze stronki czy poprostu od razu wymienic sonde i zresetowac ECU i zobaczyc co bedzie?...ewentualnie potem regulacja wolnych... przypomninam ze autko kula na wolnych obrotach i duzo pali.... wymienione świece ngk przewody bosha filtr powietrza japonski jakis i filt paliwa. Komp wykazal blad nr 11 lecz osobiscie czuje ze sama sonda nie zalatwi sprawy....moze spalania ale reszte nie wiem..... pomozcie chłopaki jak z tą kolejnąscią działania regulacji obrotow i wymiany sondy.....
|
|
|