To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Stuki w przednim zawieszeniu

Anonymous - 13-12-2007, 22:49

cześć dołączę do tematu mam ten sam problem i jutro se jadę samemu to wymienić, czy to sie ciężko wymienia chodzi mi o śruby konkretnie te co mocują obejmę i gumę 8)
Anonymous - 18-12-2007, 10:13

Wymiana jest bardzo prosta jeżeli wiesz jak sie za to zabrać. Sam wymieniałem (za oryginalne zapłaciłem 28zł - 2 szt) i zajęlo mi to ok 1 godz. Trzeba odkręcić przednie koło i skręcić kierownicą. Wtedy bez problemu dojdziesz kluczem od strony koła oczywiście.
Pozdrawiam

Anonymous - 18-12-2007, 10:38

Aha, w ten sposób bo ja próbowałem od spodu ale tam jest taka jedna kwadratowa śrubka wielkie dzięki za pomoc. Też kupiłem oryginalne gumki za 28zł 2 szt :wink:
Anonymous - 16-01-2008, 20:20

ja ten problem przerabiam u siebie tez, zlikwidowałem ostatnio luz na gornych mocowaniach MC Phersonów, i stuka dalej, po 2 wizytach u diagnostow juz wiem co mi dolega na 100%, obie diagnozy były zgodne- przekładnia kierownicza,!!przy krotkich ruchach kierownica słychac głosne stukanie ktore przenosi sie az do podłogi! regeneracja przekładni to koszt 500 zł, w necie mozna znalezc kilka firm zajmujących sie tym procederem, link sponsorowany prowadzi firma z Łodzi z ulicy Przedzalniczej bodajze, wyglada ze sie znaja na robocie, chyba dam im zarobić :) ,
Hugo - 16-01-2008, 20:32

kaapsel napisał/a:
przy krotkich ruchach kierownica słychac głosne stukanie ktore przenosi sie az do podłogi!
Na włączonym czy zgaszonym silniku?
kaapsel napisał/a:
regeneracja przekładni to koszt 500 zł
Napewno bym nie regenerował. Nie ma to jak oryginał nieruszany przez naszych speców. Kup używkę z gwarancją rozruchową.
Anonymous - 16-01-2008, 20:53

stuki sa na wyłaczonym silniku i na pracującym, ,,,,,,regeneratorzy daja pisemną gwarancje na 365 dni (!), koszt nowej przekładni to uwaga - 11 000zł !!!! sprawdzałem dzis u p. Malika w Pabianicach, a kupic używke pojezdzic troszke i znowu sie bujac??? ciekawie jest w sieci FOTA , przekładnia regenerowana we Francji kosztuje 1500zł ale trzeba jeszcze dopłacić tysiac i oddac swoja, jak z Francji przyjdzie expertyza że oddana przekładnie da sie zregenerowac to ten tysiąc zwracają.
Anonymous - 16-11-2008, 21:58

Koledzy ja również dołączę do tematu odnośnie stuków w przednim zawieszeniu. U mnie na prostych kolach przy jeździe po dziurach słychać delikatne stuki. Mechanik stwierdził że to luz na przekładni czy jest to możliwe przy oryginalnym przebiegu 185 000 km dodam że auto przy przebiegu 175 000 eksploatowane na polskich drogach wcześniej w Niemczech?
Marcin-Krak - 16-11-2008, 22:01

grogo22 napisał/a:
U mnie na prostych kolach przy jeździe po dziurach słychać delikatne stuki. Mechanik stwierdził że to luz na przekładni czy jest to możliwe przy oryginalnym przebiegu 185 000 km


Możliwe.
Kiedy ostatni raz zmieniałeś gumy stablizatora - od tego pasuje zacząć na samym początku.
Przeczytaj uważnie i dokładnie ten temat - będziesz wiedział więcej i będzie można gdybać co dalej ;)

Anonymous - 16-11-2008, 22:05

Nie wymieniałem gum stabilizatora, ale widzę że warto w to zainwestować. Dzięki za radę :)
Kaleid - 16-11-2008, 22:16

Nie kupuj tylko gum JC Auto, zainwestuj w oryginalne. Droższe zaledwie o kilka zł, i zapomnisz o temacie. Gumy JC wytrzymały u mnie dwa miesiące. (rozpoznasz bez problemu, oryginalna ma przecięcie u góry). Przy okazji wymień też łączniki stabilizatora.

PS: luz w przekładni łatwo zdiagnozować. Często stuka drążek kierowniczy (przegub kulowy w miejscu gdzie wkręca się go w przekładnię, pod osłoną gumową) - bywa to często mylnie interpretowane jako luz na listwie. Luz osiowy i luz zazębienia reguluje się śrubą.

Anonymous - 16-11-2008, 22:25

Dzięki KALEID za rade wezmę to na pewno pod uwagę.

Problem został zdiagnozowany i u mnie stuka łożysko amortyzatora :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group