Tuning - Jakie zmiany w Waszych MIŚKACH
Maciek - 01-04-2006, 19:45
No a ja to sobie dziś owiewki zapodałem małe a cieszy ale już widze pierwsze minusy sprawy. Jak umyś tam w zakamarkach szyby to nie tak łatwo bedzie.
No i przekładka oponek na letnie mam 2-gi kpl na alusach wiec sam założyłem. W środku gaz ale i tak pojade sprawdzić ciśnienie. Teraz jak mnie by w razie Policja zatrzymała i spytała czy ja nie na 2gim gazie to ja nie panie władzo na 3cim (opony ,inst LPG i ew po browarach)
Pozdro
Anonymous - 12-05-2006, 22:53
ja bym chciał tylny spojler i przyciemnic szybki ale ni mam eci peci narazie
[ Dodano: 12-05-2006, 22:54 ]
...ale jadą do mnie nowe aluski z HH
a i CB RADIO już w poniedziałek
Rafal_Szczecin - 12-05-2006, 23:08
oj gg66 tylni spojler to chyba kazdy by chcial ja na rok szukania znalazlem tylko jeden, a szybki przyciemnic to nie problem
Anonymous - 12-05-2006, 23:28
Maciek, a wczesniej co miales w oponach jak nie gaz? piasek?
Maciek - 13-05-2006, 11:42
Nie piasek nippo, tylko płyn przemycałem spiryt Pozdro
Anonymous - 13-05-2006, 14:35
Maciek, jak od ruskich to troche daleko miales ale z dugiej strony, gdybys ponizej 200km/h nie schodzil to bys do niemiec od razu grzane wino sprzedawac mogl
ale zeby sie OT nie zrobil, to ja sie pochwale...wlasnie maluje oslone kolektora w colcie CA0, kto ma to wie co to za ustrojstwo. Nie wiem czy to wielki tuning ale chyba bedzie ladnie
milego weekendu
Karwoś - 13-05-2006, 18:37
No a ja jak już znajdę jeszcze 2 opony 205/45/17 (w całym białymstoku znalazłem do tej pory tylko 2 sztuki - a szukam już od tygodnia) to samochód będzie zamiast 15 miał 17. Potem pośle go o 3cm niżej do ziemi i już będzie jako tako wyglądał.
Anonymous - 14-05-2006, 20:32
moj weekendowy tuning -> odmalowałem osłone na kolektorze wydechowym.
Rafal_Szczecin - 14-05-2006, 20:46
no no no prosze prosze ladnie to wyszlo, a jaki silniczek czysciutki
Anonymous - 14-05-2006, 20:46
Pięknie! Pochwal się, w jaki sposób odkręciłeś śruby mocujące osłonę kolektora i czym malowałeś?
Maciek - 14-05-2006, 20:55
No też myślałem coby pomalować resztki choć ratować ale jak zobaczyłem te długie śruby które wyglądały jakby nie były od 15 lat odkręcane (co pewnie nie mija się z prawdą) to pełna rezygnacja. Pewnie zapieczone przyspawane prawie do całej reszty Narobiłbym bigosu pewnie gdybym sie za nie zabrał.
Rafal_Szczecin - 14-05-2006, 20:58
ja u siebie w misku zdjelem i w sumie poszlo w miare ok(nie obylo sie bez oporu ) oslona wyszla cala (tylko potem jedna sruba by nie weszla a tak to picus glancus )
Anonymous - 14-05-2006, 21:02
najpierw sruby popsilakem srodkiem o nazwie xeramic, (cos jak wd40) potem klucz z grzechotka 13stka, i zero problemu, wykrecaly sie jakby nowe byly, fakt ze wszystko zardzewiale ale idzie gladko
najpierw wszystko na szlifierce wyczyscilem szczotka druciana, i tu pojawil sie problem bo sie prawie rozpadla oslona od dolu jest strasznie zniszczona, ale jakos sie udalo,
malowalem silikonową srebrzanką, odporną do 600 stopni, mozna chyba dostac cos takiego nawet w OBI/CASTORAMIE, koszt ok 9zł za 250ml, ale jak sie sprawdzi czas pokaze
pozdrawiam
Maciek - 14-05-2006, 21:09
No a czymś te śrubki sie smaruje coby następnym razem wychodziły lepiej? Troche tam gorąco i pewnie nic co ma jakieś właściwości konserwujące sie do tego nie nadaje.
Anonymous - 14-05-2006, 21:13
Ja kiedyś też robiłem podejście do tych śrób ale się poddałem. Zacząłem od dwóch czołowych i stwierdziłem, że je ukręcę, a nie wykręcę i tak zostało... A a propos czystego silnika
Stożka już nie ma - jego miejsce zajął nowy, standardowy filtr.
|
|
|