[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] bicie na kierownicy
josie - 19-06-2008, 17:38
Pierścienie tylko w przypadku felg aluminiowych.
Zobacz czy masz oryginalne felgi mitsu - ja jakiś czas miałem z mazdy - miały za małe wytłoczenia na śruby tarczy hamulcowej i zależnie od dokręcenia biły albo nie
tomusn - 19-06-2008, 18:25
ja mam założone felgi od Galanta, ale początkowo załozyłem nowe opony na felgi od Spacerunnera - obie 14" ale inny wzór na tych od Runnera nie szło kierownicy utrzymać, te od Gala się spisują lecz też mam bicie (na pedale) przy hamowaniu od 90-100. dodam że na oryginalnych 13" nie mam żadnego bicia.
Wydaje mi się, że problem u mnie jest w felgach...
a już chciałem tarcze wymieniać i ciekawe czy by było to samo
Anonymous - 20-06-2008, 06:54
mam oryginalne felgi stalowe. dzisiaj zauważyłem luz z tyłu, tylko to nie jest luz na kole tylko gdzieś pod spodem. nigdy tam nie zaglądałem i nie wiem w ogóle czego tam szukać
londolut - 30-06-2008, 15:36
josie napisał/a: | Pierścienie tylko w przypadku felg aluminiowych. | Do stalówek też są dostępne pierścienie centrujące.
secki - 30-06-2008, 18:18
Darek napisał/a: | zapomnialem dodac ze do 80-90 km/h nic sie niedzieje. dopiero powyzej, a przy 120 km/h wystrczy tylko lekko dotknac na pedal hamulca. |
U mnie bylo bardzo podobnie, generalnie hamowanie powyzej 120km/h bylo dosc nie przyjemne.
Po wymianie tarcz i klockow (ate) czesto zaluje, ze duzo hamuje silnikiem
Problem przestal istniec.
Anonymous - 31-07-2008, 20:34
Wydaje mi sie ze to coś jest nie tak z przegubem wewn. z prawej strony. wyciagnolem polos wymienilem przegub zewnetrzny. wewn tylko rozebralem przeczyscilem i wymienilem manzete. Po zlozeniu jest jeszcze gorzej, teraz juz wogole nie da sie ujechac. Jakies pomysly koledzy moze macie?
Havoc - 17-08-2008, 20:21
U mnie trzęsawka pojawia się powyżej ~110km/h. Połączę ten problem z innym, mam nadzieję, że wymiana/naprawa rozwiąże oba, tylko czekam na Wasze opinie.
Poza wstrząsami na kierownicy, często jakby zapycha mi się pedał hamulca. Normalnie chodzi delikatnie i do podłogi, a po gwałtownym hamowaniu reaguje już po lekkim dociśnięciu, tyle, że jest bardzo twardy i trzeba cholernie mocno go wciskać. Od czego to może zależeć? Krzywe tarcze, coś uszkodzone?
krzychu - 17-08-2008, 23:24
A wymieniales płyn hamulcowy?? Powinno sie co 2 lata. Bo on potrafi przyjac troche wody i sie moze zagotowal??
Krzychu
Havoc - 18-08-2008, 11:08
Niet Samochód kupiony w kwietniu w szwabskim komisie, prawie wszystko eksploatacyjne zmieniłem, ale płyn hamulcowy jest...po porstu jest. Nie wiedziałem, że sam w sobie może się popsuć tak. Zmienię na dniach i będę pisał w razie problemów
Owczar - 18-08-2008, 18:02
Moim zdaniem, jeśli problem bicia występuje tylko przy hamowaniu, to problem tkwi w tarczach.. Sam taki problem, ale przestałem z nim walczyć.. Wymieniałem tarcze i wszystko było ok, ale jakiś miesiąć, bo potem znowu je przegrzałem ;P Zresztą widać nawet, że są czarnawe z odcieniem fioletu
mouseman - 19-08-2008, 09:20
U mnie na kierownicy równięż miał bicie w predkościach 80-110. Pomogła wymiana wybitej końcówki drążka kierowniczego.
jelonek98 - 18-12-2008, 01:01
Podepnę się do tego tematu. Problem jest następujący. Miałem bicia na kierownicy przy hamowaniu. Wymieniłem tarcze i klocki. Było to samo. Jak potem się okazało mechanik wstawił zwykłe zamiast wentylowanych. No to wymieniłem jeszcze raz. Tarcze wentylowane ATE i klocki tej samej firmy. Wszystko było pięknie i ładnie. Pewnego dnia przyszła pora na robienie blacharki. Wstawiłem Miśka na tydzień do garażu a kiedy skończyłem lakierowanie, wyjeżdżam a tu znowu to samo. Bicie na pedale i kierownicy. Tarcze chyba same się nie powinny krzywić:) Nasmarowałem prowadnice niestety nie pomogło. Dodam że podczas lakierowania nawet nie zdejmowałem przednich kół i nic nie grzebałem przy tarczach. Macie jakieś pomysły? Bo ja już powoli tracę cierpliwość, nie mam zamiaru wymieniać tarcz co 10 000.
Artii - 18-12-2008, 07:34
Dlaczego zwykłe tarcze zmieniłeś na wentylowane? Seryjnie były montowane zwykłe.
Może koła trzeba wyważyć?
Myślę że od tego trzeba zacząć.
Krzyzak - 18-12-2008, 09:06
u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990
chyba tylko w 1989 byly zwykle tarcze i w niektorych plymouthach sie zdarzaly (takze pozniej - nawet do 1996 roku o ile pamietam)
a sprawdziles tyl? - moze bebny sa jajowate i stad problem
ew. luzy na zwrotnicy
Artii - 18-12-2008, 12:33
Krzyzak napisał/a: | u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990 |
Może w galach były wentylowane.
|
|
|