To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] bicie na kierownicy

josie - 19-06-2008, 17:38

Pierścienie tylko w przypadku felg aluminiowych.
Zobacz czy masz oryginalne felgi mitsu - ja jakiś czas miałem z mazdy - miały za małe wytłoczenia na śruby tarczy hamulcowej i zależnie od dokręcenia biły albo nie

tomusn - 19-06-2008, 18:25

ja mam założone felgi od Galanta, ale początkowo załozyłem nowe opony na felgi od Spacerunnera - obie 14" ale inny wzór na tych od Runnera nie szło kierownicy utrzymać, te od Gala się spisują lecz też mam bicie (na pedale) przy hamowaniu od 90-100. dodam że na oryginalnych 13" nie mam żadnego bicia.
Wydaje mi się, że problem u mnie jest w felgach...
a już chciałem tarcze wymieniać i ciekawe czy by było to samo

Anonymous - 20-06-2008, 06:54

mam oryginalne felgi stalowe. dzisiaj zauważyłem luz z tyłu, tylko to nie jest luz na kole tylko gdzieś pod spodem. nigdy tam nie zaglądałem i nie wiem w ogóle czego tam szukać
londolut - 30-06-2008, 15:36

josie napisał/a:
Pierścienie tylko w przypadku felg aluminiowych.
Do stalówek też są dostępne pierścienie centrujące.
secki - 30-06-2008, 18:18

Darek napisał/a:
zapomnialem dodac ze do 80-90 km/h nic sie niedzieje. dopiero powyzej, a przy 120 km/h wystrczy tylko lekko dotknac na pedal hamulca.


U mnie bylo bardzo podobnie, generalnie hamowanie powyzej 120km/h bylo dosc nie przyjemne.
Po wymianie tarcz i klockow (ate) czesto zaluje, ze duzo hamuje silnikiem ;)
Problem przestal istniec.

Anonymous - 31-07-2008, 20:34

Wydaje mi sie ze to coś jest nie tak z przegubem wewn. z prawej strony. wyciagnolem polos wymienilem przegub zewnetrzny. wewn tylko rozebralem przeczyscilem i wymienilem manzete. Po zlozeniu jest jeszcze gorzej, teraz juz wogole nie da sie ujechac. Jakies pomysly koledzy moze macie?
Havoc - 17-08-2008, 20:21

U mnie trzęsawka pojawia się powyżej ~110km/h. Połączę ten problem z innym, mam nadzieję, że wymiana/naprawa rozwiąże oba, tylko czekam na Wasze opinie.

Poza wstrząsami na kierownicy, często jakby zapycha mi się pedał hamulca. Normalnie chodzi delikatnie i do podłogi, a po gwałtownym hamowaniu reaguje już po lekkim dociśnięciu, tyle, że jest bardzo twardy i trzeba cholernie mocno go wciskać. Od czego to może zależeć? Krzywe tarcze, coś uszkodzone?

krzychu - 17-08-2008, 23:24

A wymieniales płyn hamulcowy?? Powinno sie co 2 lata. Bo on potrafi przyjac troche wody i sie moze zagotowal??

Krzychu

Havoc - 18-08-2008, 11:08

Niet :( Samochód kupiony w kwietniu w szwabskim komisie, prawie wszystko eksploatacyjne zmieniłem, ale płyn hamulcowy jest...po porstu jest. Nie wiedziałem, że sam w sobie może się popsuć tak. Zmienię na dniach i będę pisał w razie problemów ;)
Owczar - 18-08-2008, 18:02

Moim zdaniem, jeśli problem bicia występuje tylko przy hamowaniu, to problem tkwi w tarczach.. Sam taki problem, ale przestałem z nim walczyć.. Wymieniałem tarcze i wszystko było ok, ale jakiś miesiąć, bo potem znowu je przegrzałem ;P Zresztą widać nawet, że są czarnawe z odcieniem fioletu ;)
mouseman - 19-08-2008, 09:20

U mnie na kierownicy równięż miał bicie w predkościach 80-110. Pomogła wymiana wybitej końcówki drążka kierowniczego.
jelonek98 - 18-12-2008, 01:01

Podepnę się do tego tematu. Problem jest następujący. Miałem bicia na kierownicy przy hamowaniu. Wymieniłem tarcze i klocki. Było to samo. Jak potem się okazało mechanik wstawił zwykłe zamiast wentylowanych. No to wymieniłem jeszcze raz. Tarcze wentylowane ATE i klocki tej samej firmy. Wszystko było pięknie i ładnie. Pewnego dnia przyszła pora na robienie blacharki. Wstawiłem Miśka na tydzień do garażu a kiedy skończyłem lakierowanie, wyjeżdżam a tu znowu to samo. Bicie na pedale i kierownicy. Tarcze chyba same się nie powinny krzywić:) Nasmarowałem prowadnice niestety nie pomogło. Dodam że podczas lakierowania nawet nie zdejmowałem przednich kół i nic nie grzebałem przy tarczach. Macie jakieś pomysły? Bo ja już powoli tracę cierpliwość, nie mam zamiaru wymieniać tarcz co 10 000.
Artii - 18-12-2008, 07:34

Dlaczego zwykłe tarcze zmieniłeś na wentylowane? Seryjnie były montowane zwykłe.

Może koła trzeba wyważyć?

Myślę że od tego trzeba zacząć.

Krzyzak - 18-12-2008, 09:06

u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990
chyba tylko w 1989 byly zwykle tarcze i w niektorych plymouthach sie zdarzaly (takze pozniej - nawet do 1996 roku o ile pamietam)

a sprawdziles tyl? - moze bebny sa jajowate i stad problem
ew. luzy na zwrotnicy

Artii - 18-12-2008, 12:33

Krzyzak napisał/a:
u mnie sa wentylowane, a mam rocznik 1990


Może w galach były wentylowane.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group