To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Wymiana Rozrzadu,oleju,przeguby itd..

krotka - 04-03-2008, 01:48

ja mogę tylko powiedzieć, że autko ma pojemność 1,3 a przebieg ok 165tys, na rachunku z przeglądu w szwajcarii w maju 2006 wpisany przebieg 144.500km. Rok później auto przyjechało do PL i jeździło po małej mieścinie pod Bydgoszczą, choć właściciel mógł nim kilka razy śmignąć do szwajcarii, auto było podobno żony, on sam miał drugie - jeździł astrą na szwajcarskich blachach, więc przebieg RACZEJ autentyczny
PODOBNO był ten rozrząd wymieniany przy ok 100tys, ale koleś nawet nie wiedział jaki olej jest w aucie, więc nie wiem czy to pewne info.

Anonymous - 13-03-2008, 20:34

Witam wszystkich

Jestem tutaj nowy. Z tego co sie dowiedziałem to zostałem (w sumie przez przypadek)posiadaczem Colta 1.3 z 1997 roku, 190tys km przejechane. Za jakiś tydzień przyjedzie do mnie z Niemiec.
Moje pytanie wiąże sie jak najbardziej z tematem, a konkretnie: Co wymienic, co uzupełnić??
I gdzie to najlepiej (najtaniej i najpewniej)kupic a Krakowie??
Pzdr i dziekuje za odpowoiedzi.

londolut - 13-03-2008, 20:57

amator3nr napisał/a:
Co wymienic

- Kompletny rozrząd
- Komplet filtrów (powietrze, olej, paliwo)
- Olej w silniku
- Świece zapłonowe
- Kable zapłonowe
- Sprawdzić stan hamowni
To chyba wszystko na początek, jeśli o czymś zapomniałem to ktoś na bank uzupełni :)

Cytat:
I gdzie to najlepiej (najtaniej i najpewniej)kupic a Krakowie??
Najlepiej zapytać na forum regionalnym :)
_________________________________
EDIT:
amator3nr, sorki za brak kultury :oops: :oops:

Witaj :)

Sorki za OT
___________________________________________________
Można było to tak zrobić, jak już taki kulturalny chciałeś być ;)

Marcin-Krak - 13-03-2008, 22:23

amator3nr, witaj na forum.

Tutaj masz namiar na mechanika klubowego - zadzwoń - doradzi Ci co i jak ;)
Natomiast jeśli masz zamiar robić wszystko samemu - to na stronach forum małopolskiego możesz znaleźć namiary na sklepy gdzie mamy zniżki, no i oczywiście jest jeszcze Japaneze
Marek Malik
telefon: (042) 215 44 02
GSM: 602 224 584
Pabianice

Jak już zrobisz z autem - to zapraszam również na spota pod Plazą - dopiero po świętach będzie - info znajdziesz również tam ;)

Anonymous - 13-03-2008, 23:48

Wielkie dzieki za pomoc. Juz sie nie moge doczekac az Colt przyjedzie (najgorsze ze go jeszcze nie widzialem na "żywca").
Marcin-Krak - 14-03-2008, 00:38

Tak teraz patrzę - przy tym przebiegu zastanawiałbym się nad wymianą pompy wody jeszcze ;)
Anonymous - 14-03-2008, 17:43

Zastanawiam sie nad ta pompą i nie wiem jak to jest. Podobno wymiania sie pompe az trafi ją. A teoretycznie powinna starczyc do konca pracy silnika. Z takim zdaniem sie spotkalem.
londolut - 15-03-2008, 00:01

Oryginalna pompa wytrzymuje przebiegi około 200000 więc niema się co zastanawiać, to koszt 100PLN +/- 20PLN a masz pewność, że nie padnie. A jak padnie to znów czeka cię rozgrzebywanie całego zestawu pasków, a wcześniej innych gadżetów ograniczających dostęp do nich i do pompy. Zrób pompę od razu a zaoszczędzisz czas i nerwy :)
Anonymous - 15-03-2008, 07:43

Tak zrobię. Zadne pieniadze a zawsze jakos pewniej.
czapelka - 03-02-2010, 17:58

Witam jestem w trakcie kupowania czesci eksplotacyjnych i mam pytanie. Zakupiłem:
-kopletny rozrzad+uszczelniacze
-filtr oleju,paliwa
-swiece
I tutaj mam pytanie posiadam Colta 1.3 GLX...97 rok z klimatyzacja jakie paski wymienic?(przy dopalaniu piuszczy) Czy bedzie ktos tak mily ze poda mi numer katalogowy z IC bo jest tam kilka(alternatora,pompy wspomagania,alternatora z klimatyzacja, pompy wspoimagania z klima) Pozdrawiam. Przerpaszam za bledy gdyz pisze z teleofnu komorkowego.

skobel2 - 31-01-2011, 11:04

Witam!
zakupiłem w sobotę Colta z niemiec. w książce serwisowej widnieje zapis że był wymienieny przy 122 000km teraz jest 188 000km.
pewnie trzeba będzie wymienić pasek
To jest auto z 1997 roku 1,3 poj. GLX wersja COOL.
Jak pasek to i napinacze rozumiem- ale czy coś jeszcze?

Anonymous - 31-01-2011, 12:04

Polecam wymienić uszczelniacz wału i wałka rozrządu. U mnie trochę się przez nie pociło a po wymianie suchutko i czyściutko.

P.S. Rolka napinająca jest jedna

draglukasz - 14-02-2011, 20:55

Witam!
ostatnio byłem na wymianie rozrządu i tak mi sie wydaje że auto jest lekko słabsze- nie ma dużej różnicy ale jest niewielka, czy to możliwe że rozrząd został nieprawidłowo założony?

Anonymous - 15-02-2011, 11:02

Tak, to jest możliwe. Ale zapytaj jeszcze mechaniora czy coś przy okazji nie regulował.
kondzio3333 - 16-02-2013, 12:06

Nie będę zaczynal nowego tematu. Czy warto kupić ten zestaw? Jeżeli nie to gdzie taniej albo jakie lepsze części?

http://allegro.pl/mitsubi...3035636704.html



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group