Carisma - Techniczne - [Cari 1.9 TD] -Ogrzewanie -jestem załamany :(
Pieniek - 30-12-2007, 17:16
NIe wiem jak w TD ale w DID są dwa odpowietrzniki w górnej części obu węży idących do chłodnicy. Są to plastikowe wkręcane koreczki trzeba uważać przy ich odkęcaniu aby się nie połamały.
Anonymous - 30-12-2007, 17:26
Niestety w TD na tych wężach nie ma odpowietrzników.
Skoro wlałem w układ te 6 litrów z kawałkiem to teoretycznie powietrza nie powinno być.
Pieniek - 30-12-2007, 17:32
Skoro nie ma odpowietrzników to pewnie układ jest tak skonstruowany, że się nie zapowietrza. A co do wskaźnika (niestety bez cyferek na podziałce) to ja myślę, że temperatura musi wyności przynajmniej 60-65 stopni aby wskazówka drgnęła więc tym się nie przejmuj. Stestuj termostat, jak lipny to wymień zmontuj i musi grać.
Pozdrawiam.
Anonymous - 30-12-2007, 17:39
Dobra jutro jede po nowy termostat .
Czy jest możliwe że nowy termostat nie działa jak powinien?
Anonymous - 30-12-2007, 17:50
Jak najbardziej kolego nowy nie znaczy dobry ale w moim TD jest korek odpowietrzający prawdopodobnie jak pamiętam z prawej strony patrząc na komorę silnika
Anonymous - 30-12-2007, 18:02
Jeśli jest od nowości uszkodzony to co się dziwić że człowiek jest załamany i wymyśla różne powody awarii .Jutro postaram zdobyć nowy i zainstalować go.
lipa40 - 30-12-2007, 18:12
vril napisał/a: | Jutro postaram zdobyć nowy i zainstalować go. | Znaczyłoby to że ten który masz , jest już sprawdzony i jest - BEEEEEEE
Anonymous - 30-12-2007, 18:16
Nie jeszcze nie sprawdzałem jutro spuszcze płyn i obadam termostat ale za w czasu zamówiłem w innej hurtowni termostat.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
lipa40 - 30-12-2007, 18:21
Aaaaaaaaaaaaa
kielurkk - 30-12-2007, 20:35
A u mnie jest korek na chłodnicy odpowietrzający. A to że wlałeś 6 litrów płynu wcale nie oznacza że nie ma powietrza jeszcze. A może wlewając płyn miałeś zamnięty obieg na nagrzewnicę? Nie wiem jak w Cari bo jeszcze tego nie przerabiałem ale w niektórych samochodach oprócz zamykania powietrza ciepłego jest też zaworek zamykający obieg na nagrzewnicę. Po wymianie termostatu przekręć pokrętło ogrzewania na max ciepła i rozgrzej silnik na otwartym zbiorniczku wyrównawczym żeby dobrze się odpowietrzył silnik. Obserwuj przy tym czy i kiedy robi się górny wąż do chłodnicy. powodzenia
Anonymous - 31-12-2007, 11:00
W mojej korek odpowietrzający jest na wężach doprowadzających do nagrzewnicy .
Panowie wielki dzięki
Właśnie wróciłem od znajomego mechanika (na gaciach tak teraz grzeje )
Otóż okazało się że jednak to termostat .Wymieniłem go na nowy ,odpowietrzyliśmy układ
i teraz grzeje jak powinien oraz wskazówka stoi na baczność .
Pozostaje jeszcze wizyta u elektryka -ponieważ tak jak pisaliście na gorącym silniku aparat
grzewczy powinien krócej grzać a dalej się tak zachowuje jak by był zimny (lampka gaśnie po około 8 sekundach).
Po jaki czasie włancza się wam wentylator na chłodnicy .Bo z mechanikiem grzaliśmy auto
do 90 C dodatkowo włożyliśmy karton przed chłodnicą a wentylator jak stoi tak stoi ?.
Pozdrówka[/b]
lipa40 - 31-12-2007, 14:22
vril napisał/a: | Otóż okazało się że jednak to termostat .Wymieniłem go na nowy ,odpowietrzyliśmy układ
i teraz grzeje jak powinien oraz wskazówka stoi na baczność . | Jak to mówią - "grunt to się nie poddawać , i w ciasnych butach nie chodzić " - . Wszystkiego najlepszego w NOWYM ROKU .
saphire - 31-12-2007, 14:52
vril napisał/a: | Otóż okazało się że jednak to termostat .Wymieniłem go na nowy ,odpowietrzyliśmy układ i teraz grzeje jak powinien oraz wskazówka stoi na baczność [/b] |
Tak trzymać, żołnierzu
Anonymous - 31-12-2007, 15:13
Dzięki serdecznie i Również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku
|
|
|