To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Ogólne - Mazda Premancy 2,0 TD vs Space Star 1,9 DiD

misiumisiu - 22-12-2008, 18:34

Witam ja osobiście polecam spacestara ale jak ktoś woli mazdę, to powiem tyle rozrząd to nie wina japońskich inżynierów ,a polskich serwisów i warsztatów cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę) niestety u nas imadłem i po 5tyś po pasku ,niestety nie wszyscy znają angielski. Ale nieco o silniku trochę za słaby do tego auta i kultura pracy nie taka co DiD (dci) auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI . Ale wybór należy do ciebie :biggrin:
cns80 - 23-12-2008, 07:47

xjacobs napisał/a:
całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu
Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu :mrgreen: - i przed nogami i na wysokości ramion.

xjacobs napisał/a:
bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla
Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik :evil:
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika :wink:

misiumisiu napisał/a:
cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę)
Nie tylko. Zobacz na http://forum.mazdaspeed.pl/ jakie są zalecenia co do parkowania na wzniesieniach itd. :mrgreen: . Ale faktycznie wystarczy dbać żeby się cieszyć.

misiumisiu napisał/a:
auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI
A myślałem że tylko ja miałem takie wrażenie ;)
xjacobs - 23-12-2008, 15:24

cns80 napisał/a:
xjacobs napisał/a:
całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu
Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu :mrgreen: - i przed nogami i na wysokości ramion.

xjacobs napisał/a:
bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla
Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik :evil:
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika :wink:

z tym miejscem jest różnie, mi nie przeszkadzało, aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)
a co do chłodnicy to nie wiem, nie słyszalem :)

misiek-misiek - 02-01-2009, 21:50

Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...

cns80 - 03-01-2009, 00:50

misiek-misiek napisał/a:
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...

Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa.

xjacobs - 03-01-2009, 00:52

misiek-misiek napisał/a:
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...
u mnie też tak jest :P a widziałeś na czym polega ten system w merivie? chyba nie... ;) polecam przejść się do salonu opla, poproś sprzedawcę to Ci zaprezentuje :)


cns80 napisał/a:
misiek-misiek napisał/a:
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...

Cytat:
aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb ;) jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada ;)


Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...

Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa.
nie wiem czy kat nachylenia oparcia jest regulowany, ale troche sytuacje rozjaśni to:

Anonymous - 06-01-2009, 08:17

Witam
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.

oloolosz - 05-03-2009, 11:39

u mnie tez jak u dezberna
Rajmund_J - 18-03-2009, 06:22

Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D :!: Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie.
cns80 - 18-03-2009, 08:21

Rajmund_J napisał/a:
Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 .
Miałem okazję pojeździć zwykłą Almerą i to mnie przekonało żeby od Nissana wyposażonego we wspólną elektronikę z Renault trzymać się z daleka. Plastiki tak jak piszesz - masakra. Wolę smutne czarno-błyszczące w MSS niż wypłowiałe, skrzypiące i ciągle otwierające się w Almerze.

DEZBERN napisał/a:
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka :)
xjacobs - 18-03-2009, 15:24

Rajmund_J napisał/a:
Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D :!: Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie.
głośność pewnie wynika z tego że ma większą pojemność :P 2.2 litra robi swoje :) nierównomiernie? widocznie trafiles na zjechany i egzemplarz
Anonymous - 19-03-2009, 06:46

cns80 napisał/a:

DEZBERN napisał/a:
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka :)


To chyba standard, bo też tak mam :mrgreen:

xjacobs - 19-03-2009, 15:31

slo_mo napisał/a:
cns80 napisał/a:

DEZBERN napisał/a:
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka :)


To chyba standard, bo też tak mam :mrgreen:
Jasne że standard :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group