Space Star Ogólne - Mazda Premancy 2,0 TD vs Space Star 1,9 DiD
misiumisiu - 22-12-2008, 18:34
Witam ja osobiście polecam spacestara ale jak ktoś woli mazdę, to powiem tyle rozrząd to nie wina japońskich inżynierów ,a polskich serwisów i warsztatów cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę) niestety u nas imadłem i po 5tyś po pasku ,niestety nie wszyscy znają angielski. Ale nieco o silniku trochę za słaby do tego auta i kultura pracy nie taka co DiD (dci) auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI . Ale wybór należy do ciebie
cns80 - 23-12-2008, 07:47
xjacobs napisał/a: | całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu | Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu - i przed nogami i na wysokości ramion.
xjacobs napisał/a: | bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla | Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika
misiumisiu napisał/a: | cały problem polega na nieumiejętnym wciskaniu bolca hydraulicznego napinacza (powinno się wciskać 1mm na minutę) | Nie tylko. Zobacz na http://forum.mazdaspeed.pl/ jakie są zalecenia co do parkowania na wzniesieniach itd. . Ale faktycznie wystarczy dbać żeby się cieszyć.
misiumisiu napisał/a: | auto słabiej przyśpiesza silnik pracuje jak TDI | A myślałem że tylko ja miałem takie wrażenie
xjacobs - 23-12-2008, 15:24
cns80 napisał/a: | xjacobs napisał/a: | całkiem normalnie, choć jak na takie gabaryty - fakt, środkowy słupek mógłby być przesunięty do przodu | Jednak MSS ma dużo więcej miejsca z tyłu - i przed nogami i na wysokości ramion.
xjacobs napisał/a: | bardzo na plus zagrała jej niezawodność - tu należą sie brawa dla opla | Meriva ma jedną paskudną wadę, która dla mnie to auto zdyskwalifikowała. Stopki chłodnicy są 2 cm poniżej wzmocnienia czołowego. Wystarczy duży krawężnik żeby utrącić dół chłodnicy. Gdy pracowałem w ASO Opla sporo wracało z tą usterką. W 2 był nawet zatarty silnik
Niby można na to uważać, ale mi się nie chce latać z miarką do każdego krawężnika
|
z tym miejscem jest różnie, mi nie przeszkadzało, aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada
a co do chłodnicy to nie wiem, nie słyszalem
misiek-misiek - 02-01-2009, 21:50
Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa...
cns80 - 03-01-2009, 00:50
misiek-misiek napisał/a: | Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... |
Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa.
xjacobs - 03-01-2009, 00:52
misiek-misiek napisał/a: | Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... | u mnie też tak jest a widziałeś na czym polega ten system w merivie? chyba nie... polecam przejść się do salonu opla, poproś sprzedawcę to Ci zaprezentuje
cns80 napisał/a: | misiek-misiek napisał/a: | Tak sobie przypadkiem przeglądam i coś mi tu nie gra, mianowicie...
Cytat: | aczkolwiek meriva ma coś, czego nie ma ss - system przesuwania foteli z tyłu - mozna dostosowac wedle potrzeb jeżeli z tyłu jeżdżą tylko 2 osoby max., to problem małej ilości miejsca w ramionach odpada |
Nie wiem jak w Twoim, ale w moim i w ojca spejsie cała tylna kanapa się przesuwa... |
Jeśli dobrze pamiętam w Merivie fotele przesuwają się osobno i chyba da się regulować kąt oparcia. A w MSS jeździ cała kanapa. | nie wiem czy kat nachylenia oparcia jest regulowany, ale troche sytuacje rozjaśni to:
Anonymous - 06-01-2009, 08:17
Witam
Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć.
oloolosz - 05-03-2009, 11:39
u mnie tez jak u dezberna
Rajmund_J - 18-03-2009, 06:22
Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie.
cns80 - 18-03-2009, 08:21
Rajmund_J napisał/a: | Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 . | Miałem okazję pojeździć zwykłą Almerą i to mnie przekonało żeby od Nissana wyposażonego we wspólną elektronikę z Renault trzymać się z daleka. Plastiki tak jak piszesz - masakra. Wolę smutne czarno-błyszczące w MSS niż wypłowiałe, skrzypiące i ciągle otwierające się w Almerze.
DEZBERN napisał/a: | Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. | Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka
xjacobs - 18-03-2009, 15:24
Rajmund_J napisał/a: | Też rozważałem Almerę Tino - wybór: MSS Comfort 1.9 DI-D Tino ma niezależne fotele i ciut więcej "vanowatych" schowków, ale wg mnie gorsze materiały. Skrzypiały tam plastiki, a na podszybiu były wypłowiałe od słońca. Kierownica baaardzo zużyta, a na liczniku 120.000 ... Ciekawe, gdzie się schowały te kolejne 200.000? Silnik w Almerze pracował też głośniej i nierównomiernie. | głośność pewnie wynika z tego że ma większą pojemność 2.2 litra robi swoje nierównomiernie? widocznie trafiles na zjechany i egzemplarz
Anonymous - 19-03-2009, 06:46
cns80 napisał/a: |
DEZBERN napisał/a: | Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. | Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka |
To chyba standard, bo też tak mam
xjacobs - 19-03-2009, 15:31
slo_mo napisał/a: | cns80 napisał/a: |
DEZBERN napisał/a: | Nie wiem jak w waszych miśkach ale u mnie tylna kanapa faktycznie przesówa się w całości i jest też regulacja kąta nachylenia oparć każdego oddzielnie. Regulacja kąta oparcia jest w dźwigniach do położenia oparć. | Sprawdziłem. U mnie tak samo, a nawet nie wiedziałem. Miła niespodzianka |
To chyba standard, bo też tak mam | Jasne że standard
|
|
|