To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Analogowy wskażnik paliwa

mouseman - 05-01-2008, 23:18

Bardzo dobrze informuje tego co chce ukraść paliwo w czasie naszej nieobecności. Mamo to swoje plusy i minusy:) . Jak smigamy na rezerwie zlodziejaszek nie bedzie mial ochoty krasc samocodu i jeszcze nim jechac na stacje:)
saphire - 05-01-2008, 23:48

Kto by tam chciał miski kraść jak obok stoją chodliwe VW czy BMW itp. :butthead: :finga:
zieras - 16-09-2008, 18:16
Temat postu: Re
Witam a ja mam takie małe pytanko gzie w zbiorniku znajduje się ten mechanizm mierzący ilość paliwa od góry czy może gdzieś od dołu? bo niestety zaczął mi się wieszać
mlun - 16-09-2008, 23:24

Niw wiem jak jest tutaj ale np. w VW jest przy pompie paliwa na takim wysięgniku.
Konop44 - 17-09-2008, 01:13

Tak samo w cari,przy pompie paliwa(dół). Przy ostatniej wymianie pompy troche go zagiąłem(metalowy drucik),widocznie za mało bo dalej ciut przekłamuje. Też tak macie?
mlun - 17-09-2008, 08:08

Z tego co mi wiadomo to dużo japońskich samochodów ma problem ze wskaźnikiem paliwa. A co sie dokładnie dzieje? Może po zatankowaniu do pełna przez jakiś czas nieopada potem szybko leci w dół a na samym dole znowu trochę stoi? JA już się do tego przyzwyczaiłem.
zieras - 17-09-2008, 18:16

U mnie potrafi przez kilka dni stać na maksa jak się go porządnie bujnie to opada i stoi myślałem że może jest od góry ale skoro od dołu to niestety trzeba będzie zawitać do warsztatu. Spróbuje jeszcze zalać go do pełna może się trochę się przesmaruje.
Anonymous - 17-09-2008, 19:26

U mnie jest podobnie do tego co już kilka osób opisało.

Najpierw wskaźnik się nie rusza by nagle opadać jak szalony, np. zatankuje full, przejadę 200km i dopiero się księciuniu ruszy, ale jak już poleci to ..... uuu, jakbym mial spalanie 15l/100km.

Anonymous - 17-09-2008, 20:09

Wiesz miałem tak samo :oops: zawsze tankowałem za 50zł i jeździłem na rezerwie.
Któregoś razu jak zatankowałem troszkę więcej szok :lol: wskazówka się popsuła myślę sobie. :lol: też zorientowałem się po chyba dwóch miesiącach.
Grunt to spostrzegawczość :oops:
Miałem nawet spytać się na 4um ale mówię taka błahostka...

Moomin - 17-09-2008, 21:46

Marcin Mcari napisał/a:
Wiesz miałem tak samo :oops: zawsze tankowałem za 50zł i jeździłem na rezerwie.
Któregoś razu jak zatankowałem troszkę więcej szok :lol: wskazówka się popsuła myślę sobie. :lol: też zorientowałem się po chyba dwóch miesiącach.
Grunt to spostrzegawczość :oops:
Miałem nawet spytać się na 4um ale mówię taka błahostka...


To standard, już była o tym mowa na forum. W trasie po zatankowaniu do pełna nie rusza się przez jakieś 250km, potem leci szybko. Ale to przyjemne wrażenie sprawia - robię co jakiś czas trasę 300km i prawie mi paliwa nie ubywa. :)

Konop44 - 18-09-2008, 01:40

Zieras myślę że wizyta w warsztacie nie jest potrzebna. Mowiąc na dole miałem na myśli dół pompy ktora wlożona jest do zbiornika OD GÓRY. Dostęp w miarę dobry,ściągasz kanapę i do roboty. Naprawdę nie jest jej dużo,sorry jeśli wprowadziłem w błąd.
Do tego przekłamania które opisaliście dochodzi jeszce jedno (przynajmniej u mnie)-wskazanie faktycznej ilości paliwa. Chcąc zmienić pompe starałem się wypalic jak najwięcej paliwa;wskazowka na zero, na rezerwie zrobiłem jakieś 25 km, wyciągam pompę a tam 1/4 zbiornika!!!

zieras - 18-09-2008, 18:29

Konop44 dzięki za informacje w takim razie spróbuje sam go trochę rozruszać. Bo zaczyna to być trochę wkurzające zastanawiając się ile jeszcze jest paliwa :twisted:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group