To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma,1.6 16 V- niekończąca się historia...Pomocy!!!!

turek61 - 22-01-2008, 09:05

treibe, ja tak z innej beczki choć Ci nie pomogę.Co oznacza:
treibe napisał/a:
to jak ostygnie to odpali na 200, 300 obrotów.

Przy tych obrotach to powinien zgasnąć.Czy wiesz, że ta pierwsza czerwona kreska na obrotomierzu oznacza 500 obr/min. ?

Anonymous - 22-01-2008, 17:29

500? ta pierwsza co wygląda na 100? I jest nie czerwona tylko biała, przynajmniej u mnie. Coś mi się to kupy nie trzyma. To w takim razie co oznacza kreska miedzy zerem a 1????? Dla mnie to jest 500.Logiczne chyba...
turek61 - 22-01-2008, 19:39

treibe napisał/a:
To w takim razie co oznacza kreska miedzy zerem a 1????? Dla mnie to jest 500.Logiczne chyba...


No sory nie czerwona tylko biała.Skąd mi przyszło do głowy, ze ona jest czerwona ?
Pierwsza powyżej zera to pięćset obrotów:


Tu masz widok obrotomierza mojej Cari na biegu jałowym, który wskazuje ok.700-800 obr/min.

Anonymous - 22-01-2008, 20:35

http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/index.html zrob dokladnie wszystko zgodnie z tym opisem a powinno ci sie powiesc. Kiedy zrobisz wszystko tak jak pisze zwrodz uwage na 3-etap regulacj sruby glownej (tej od powietrza) pod kapturkiem gumowym najpierw wkrec go do oporu a nastepnie wykrec o 3 pelne obroty, uruchom silnik wlacz wszystkie odbiorniki i czekaj az silnik sie nagrzeje jezeli obroty beda szly do gory wkrecaj srube glowna az ustabilizujesz obroty. Ja sie zastosowalem do tego opisu i dzisiaj po trasie do Krakowa 250 km. auto pracuj idealnie a spalanie na trasie to 6.1 .

[ Dodano: 23-01-2008, 16:50 ]
jest na forum bardzo dokladny opis ustawienia krokowca,czujnika TPS/IPS, otwarcia przepustnicy, i calej regulacji. Odszukaj i zrob dokladnie z tym opisem regulacje a bedzi dobrze. POWODZENIA.

[ Dodano: 23-01-2008, 17:25 ]
http://www.mitsubishi-gra...54cec&start=120 TOM 65 DOKLADNIE OPISUJE TA REGULACJE

Anonymous - 25-01-2008, 05:25

Wiecie co??????? Ta przepływka, którą kupiłem jest chyba walnięta.350 zł w plecy :? Uparłem się i zamontowałem przepływomierz od 1.8, zresetowałem kompa, nauczyłem obrotów, wyregulowałem i na zimnym odpala jak powinno. Naturalnie silnik pracuje nie tak jak powinien bo komp odczuwa nie tą częśc co trzeba, ale już wiem, w czym tkwi problem;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group