[96-02]Colt CJ0 - [CJ4A 1.6] Colcik cosik oslabl ?? :/
Anonymous - 13-01-2008, 21:34
lipa40, gdyby sie spalila to by sie wcale nie swiecila a tak to odpalam autko wszystko co ma sie odpalac i gasnac jest ok ( no jedynie w zyciu nie widzialem zeby mi sie ta kontrolka od pasow zaswiecila )
no nic najpierw zmienie paliwo ... filtr paliwa i wleje tego plynu do paliwka co to bylo wyzej ... kable swiece i mechanior poczeka troche pozniej ale to i tak dopiero za 2-3 tygodnie teraz nie mam kasy zeby wszystko porobic bo dopeiro co rozrzad olej i inne filtry zmienialem
Anonymous - 27-04-2008, 02:19
i jak czy usterka/przyczyna odnaleziona ?
Anonymous - 01-05-2008, 13:22
Witam
no wyglada na to ze to jednak byla wina paliwa .... komputer nie pokazal nic zlego ....
tankuje od jakiegos czasu na Lotosie w mojej miescinie i nie dosc ze teraz autko pali mi okolo 8 L na setke ( na orlenowskim paliwie 10-10,5 L ) to jest bardziej zrywne tak wiec cos to paliwo mu nie pasuje
Malyzed - 14-03-2009, 20:15
To problem paliwa Orlen to lipa Większość stacji benzynowych w Polsce ma zabrudzone paliwo Ja także tankowałem się na orlenie i miałem kłopoty z mocą a zima z zimnym silnikiem teraz tankuje tylko na Shellu i to jest różnica kolosalna jak go zalałem po raz pierwszy V power to myślałem ze mam nitro takiego dostał kopa Niestety te samochody lubią dobrej jakości paliwo
Marcin-Krak - 15-03-2009, 15:58
to tak przy okazji polecam lekturę tego tematu:
http://forum.mitsumaniaki...light=oktan%F3w
Pexu - 15-03-2009, 16:42
Ja tankowałem na Orlenie dwa razy w życiu. Jeszcze Escortem. Za pierwszym i drugim razem po zatankowaniu miał nawet problemy z odpaleniem, nie mówiąc o przymuleniu później.
Od tamtego czasu ta stacja dla mnie nie istnieje, tylko BP, Statoil, Shell a ostatnio Lukoil.
Pozdrawiam i bezproblemowej jazdy Colciakiem życzę DjKwaku!
sdorotaz - 28-09-2009, 18:20
Witam,
Z uwagą przeczytałam cały post i dało mi to wiele do myślenia.
Mój Colcik jakoś ostatnio też osłabł, szczególnie jak jest zimny silnik jakby chciał a nie mógł się rozpędzić, wczoraj pojeździł nim mój chłopak pooglądał też trochę silnik i stwierdziliśmy że świece i kable trzeba wymienić bo świece już trochę zabrudzone i kable a dokładnie ich końcówki są popękane, ale w ogóle nie wpadliśmy na pomysł z paliwem, od początku tankuje na lokalnej stacji i jakoś jeździł ale jako że już mało mam paliwka to jutro zatankuję na Shellu (mam jeszcze Orlen no ale nie polecacie) a i filtr jest nowy bo miesiąc temu byłam u mechanika i sprawdzał może coś pomoże
pozdrawiam
Miroslaw1305 - 28-09-2009, 21:04
co to znaczy sprawdzał filtr paliwa -filtr się wymienia nie sprawdza.Dolej denaturat do paliwa żeby (wygonić) wodę z paliwa .Zatankuj 10 l benzyny i wlej ćwiartkę denaturatu.Jeśli filtr nie został wymieniony na nowy to wymień .Kable jak są popękane też oraz świece.Kable i świece produkcji japońskie. Po tych zmianach sprawdż jak się zbiera samochód.Jeśli będzie nadal żle to napisz na pewno coś doradzimy .Spróbuj paliwo póżniej z innej stacji cpn i oceń czy są zmiany .
sdorotaz - 29-09-2009, 07:53
z tym filtrem to pokręciłam (sorki ale jeszcze nie jestem super we wszystkim obcykana) Od dzisiaj zaczynam proces o którym piszecie
mam nadzieje, że powyższe zabiegi pomogą
[ Dodano: 01-10-2009, 15:09 ]
Witam,
Wczoraj zatankowałam na Shellu 28l (do pełna) i po przejechaniu ok. 40km zaczęłam odczuwać różnice, nie wiem czy to nie jest czasem efekt "placebo" ale ciągle coś mi nie pasuje w autku :/
Po 10 będzie wypłata to zacznę działać dalej
dzięki za pomoc jak wyjdę na prostą opisze co i jak
Może to wyda się nie którym dziwne ale samo zatankowanie lepszego paliwa dużo wpłynęło na poprawę autka. Mimo, że pogoda jest jaka jest więc nie sprzyjająca autko nabrało znów wigoru.
Także nie ma co oszczędzać na tańszym paliwie bo to nie wielka oszczędność a można sobie zapaskudzić silnik.
|
|
|