To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - spryskiwacze

mlun - 06-01-2009, 11:43

Nieraz mi płyn zamarzł w spryskiwaczach(jakieś straszni lipne były w marketach teraz jest odziwo dużo lepiej) ale silniczke zawsze pracował. Może pojedź do jakiegoś centrum handlowego z parkingiem podziemnym zostaw go na troche żeby rozmarzło i sprawdź wtedy.
Anonymous - 06-01-2009, 12:16

Ok. tak zrobię. Jednak tak jak piszesz silniczek zawsze pracował! A u mnie przestał i obawiam się, że będę musiał rozebrać ćwierć auta! Pozdro!!!
major - 06-01-2009, 17:47

Elektrownik napisał/a:
Jednak tak jak piszesz silniczek zawsze pracował! A u mnie przestał


Może poprostu płyn zamarzł w komorze pompki co uniemożliwa obrót silniczka. Radze nie katować go teraz bo moze sie spalic i postawic auto w ciepłym miejscu może pusci :)

Anonymous - 06-01-2009, 21:21

Elektrownik, Ja miałem rok temu podobna sytuacje - został letni płyn i niestety pompka zdechła i skończyło sie wymiana pompki na nową.
Polak mądry po szkodzie - teraz od listopada niezależnie od temperatury zalewam tylko zimowym płynem.
Jak słychać pompke - to przymarznięty lub pęknięty wężyk
Jak nie słychać - to spalony bezpecznik alba spalona pompka

Anonymous - 07-01-2009, 10:39

A czy podejdzie mi pompka od Cari po lifcie?
Anonymous - 12-01-2009, 09:15

też się podłączę.
mam pytanie....może banalne ale......
czy też macie taki problem z reflektorami z przodu?.....kilka km. i sa strasznie zafajdane.....nie dosyć że i tak słabo swieci to jeszcze jak sa brudne to już nic nie widać , szczególnie na trasie ....co 30-40 km postój i czyszczenie. Może ktoś z was ma spryskiwacze na lampy albo je zakładał? jak to się sprawdza? pozdro

Piwor - 12-01-2009, 10:11

Sprawdzić, to się na pewno sprawdza. :) Kwestia zamontowania. :)
Anonymous - 21-01-2009, 21:23

Witam Kolegów.

Nie chcę pisać nowego posta gdyż moje pytanie jest zbliżone do tematu, a mianowicie:

Czy ktoś z Was wymieniał przednie dysze spryskiwaczy w Cari na inne (z innej marki lub od innego modelu)?
Czodzi mi o podebranie jakiś dysz (bez większej ingerencji w maskę silnika), które będą psikały mgiełką (tak jak jest to w nowym Lancerze).

Anonymous - 21-01-2009, 21:47

Witam
Ja dzisiaj zamontowałem takie spryskiwacze, kupiłem na allegro za 18,50 sztuka, było wymienionych wiele modeli samochodów niestety nie było Cari - zaryzykowałem i kupiełm. Po pierwszej przymiarce okazało się, że trochę luźno weszły w otwory w masce, wystarczyło jednak naciągnąć kawałek koszulki na spryskiwacz i już siedzą sztywno jak powinny. Efekt jest super, każdy kto widział takie spryskiwacze w akcji wie o czym mówię, szczerze polecam, bo to nie wielki koszt, wymaga tylko odrobiny modyfikacji dysz i jest super czysta szyba. Wygląda też jak by były fabryczne, kto się nie zna nie zauważy różnicy.

cns80 - 21-01-2009, 21:47

Colto napisał/a:
Czy ktoś z Was wymieniał przednie dysze spryskiwaczy w Cari na inne (z innej marki lub od innego modelu)?
Potrzebuję trochę czasu ale prawdopodobnie w MSS podejdą mi dysze od Citroena. Jak się uda to dam znać, bo są chyba takie same jak w Cari.

[ Dodano: 21-01-2009, 21:48 ]
DragStar, podrzuć link do tej aukcji.

Anonymous - 21-01-2009, 22:01

Dzieki Koledzy za szybkie info.

cns80 daj znać co z tego Ci wyjdzie i jak mocno trzeba się napocić (napracować przy tych od Citroena)

DragStar, dołączam się do prośby kolegi cns80, podeślij link do aukcji.

Anonymous - 21-01-2009, 22:18

tzw spryskiwacze mgłowe ja kupiełem na tej aukcji http://www.allegro.pl/item518435904_518435904.html

tutaj są te same, ale lepiej widać ich konstrukcje no i nawet jest napisane że pasuję do Volvo S40 http://www.allegro.pl/ite...hit_tuning.html

Anonymous - 21-01-2009, 22:28

Bardzo dziękuję.

Jak możesz jeszcze napisać jaką koszulkę (gubość) naciągałeś i na jakim odcinku spryskiwacza.

Anonymous - 21-01-2009, 23:04

Grubość ścianek koszulki miała około 0,6 może 0,7 mm, dokładnie nie mogę powiedzieć gdyż koszulka którą znalazłem miała ścianki 1,8 mm, poprostu je zeszlifowałem do 0,6 - 07 tak aby wszystko zmieściło się w otwór maski. Średnica wewnętrzna wężyka to 10 mm, natomiast naciągałem ten wężyk na długości 5 mm przy samej główce spryskiwacza, tak aby maksymalnie stykał się z tą uszcelką gumową która jest z końcówką.
Anonymous - 22-01-2009, 01:00

DragStar, bardzo dziękuję za informację.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group