To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Problem z chłodnicą i nie tylko

Anonymous - 20-03-2006, 13:00

Gadałem z bratem przed momentem, powiedział, że na wolnych obrotach wspomaganie jest, kiedy zwiększa obroty od razu muruje kierownicę. Testował tak w czasie postoju nie jazdy.
Aha, czy jest jakiś środek, którym można spróbować czyścić chłodnicę ? Może to gówno (uszczelniacz) da się wykurzyć ?

[ Dodano: 20-03-2006, 13:01 ]
piszczało jakiś czas temu pod maską, jakby pasek czy coś . Ale ja jestem laikiem w tym temacie.

Bartek - 20-03-2006, 13:03

Hmm jeszcze jedno - termostat masz sprawny, czy moze zalepil sie zmulaczem i nie puszcza teraz wody do chlodnicy......

PS. Jakbys chcial, zeby rzucic okiem pod maske Twojej Cari - jestem otwarty na propozycje

Hubeeert - 20-03-2006, 13:05

To zanim wywalicie pompe spróbujcie naciągnąć pasek (jeżeli nie jest sciachany). A jak jest przydarty to wymienić i naciągnąć odpowiednio. Tzn nie za mocno bo wywalicie łozyska w alternatorze pompie wspomagania i sprężarce klimy :!:
Hubeeert - 20-03-2006, 13:05

Jutro jestem w Wawce. Po południu możemy się spiknąć u Bartka na Powiślu i obglądnąć co jest grane.
Anonymous - 20-03-2006, 13:06

samochód stoi 50 km od Wawy
Hubeeert - 20-03-2006, 13:09

W kierunku na ? A może jakoś dokładniej ?
Anonymous - 20-03-2006, 13:19

Dokładnie w Nasielsku.
Hubeeert - 20-03-2006, 13:20

Nie po drodze ze Śląska niestety...
Anonymous - 20-03-2006, 13:28

No niestety nie. Nie chcę ryzykować i jechać nią do Wawy. Już sporo kasy wpakowałem w tą naprawę. Pewnie będę musiał ją sprzedać po naprawieniu. Nie wiecie ile chodzi ten rocznik 98 1,9 TD ?
Bartek - 20-03-2006, 13:39

tom76 napisał/a:
Pewnie będę musiał ją sprzedać po naprawieniu


Szkoda, bo w ten sposob bardzo burzy sie wizerunek marki........ auto samo w sobie niczemu nie winne, a dzieki kowalom usilujacym je naprawic wiesza sie na nim psy, po czym sprzedaje i reklamuje jakie te Mitasubiszi to gowno.....

Anonymous - 20-03-2006, 13:47

traktuję jej sprzedaż jako ostateczność, bądź co bądź przyzwyczaiłem się już do niej, jeżeli ją sprzedam to tylko dlatego żeby kupić coś nowego np. colta

[ Dodano: 21-03-2006, 09:23 ]
Witam ponownie,

Na polu walki pierwsze zwycięstwo. Udało się wczoraj wyczyścić chłodnicę. Syfu było co niemiara. Okazało się też, że walnięty jest termostat. Pozostało wspomaganie. Mam nadzieję ,że obejdzie się bez wymiany pompy. Okazało się również, że akumulator padł, zastanawiam się czy to z powodu braku ładowania przez alternator?

Bartek - 22-03-2006, 14:28

tom76 napisał/a:
Okazało się też, że walnięty jest termostat.


HEHE powinienem napisac "a nie mowilem" ;)


tom76 napisał/a:
Okazało się również, że akumulator padł, zastanawiam się czy to z powodu braku ładowania przez alternator?


jak pasek masz luzny, to mozliwy scenariusz

Anonymous - 22-03-2006, 15:02

Witam,

Cały czas jest problem ze wspomaganiem, obawiam się, że czeka mnie kupno pompy.
Byłem dziś w sklepie i pytałem o pasek, krzykneli 129 PLN, pompy nie mieli na stanie. Może macie namiar na pompę i pasek w rozsądnej cenie (pompa uzywana ?). Ja ze swojej strony mogę polecić ten sklep http://www.auto-hurt.pl . Robiłem tam większe zakupy w zeszłym roku. Filtry, cały rozrząd, amortyzatory. Ceny bez żadnego porównania do sklepów w Warszawie. Hubeeert i Bartek, WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC I DOBRE RADY.

Pozdrawiam

Bartek - 22-03-2006, 15:22

129 zl za pasek wieloklinowy :shock: :shock: :shock: chyba oryginal, bo tyle kosztuje pas rozrzadu. Polecam kontakt z Japaneze.....u Marka dopiero ceny sa nieporownywalne z warszawskimi sklepami.....

Pompe kupisz albo na Kaczenca (Maag), ale sprawdz najpierw w autokasacji na Strazackiej.

Anonymous - 27-03-2006, 10:26

Witam raz jeszcze. Pompa jednak jest do wymiany. Na Strażackiej nie mają, a w Maagu chcą 550 PLN za używaną. Może ktoś wie z jakich innych modeli i roczników ta pompa pasuje. Może jakiś Renault albo Volvo?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group