To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Stuki w ukladzie kierowniczym

sipex - 07-05-2011, 02:47

czerwony88,
a gdzie taką część można dostać kolego?

czerwony88 - 07-05-2011, 03:52

sipex napisał/a:
a gdzie taką część można dostać kolego?

ja znalazłem na allegro, tylko koniecznie sprawdź w jakim jest stanie przed kupnem

sipex - 07-05-2011, 19:40

czerwony88,
a powiedz mi czy na przekładni jest frez zewnetrzny a na krzyzaku wewnetrzny?czy na odwrót?bo wymieniem przekładnie na dniach.. a pamiętam żę ten zewnętrzny miałem pęknięty i to może dlatego tak strzela w kolumnie?pzdr

czerwony88 - 07-05-2011, 20:52

Nie pamiętam na 100%(zewnętrzny chyba od strony kierownicy).Ja nie wymieniałem całej przekładni tylko tą część z krzyżakami.
sipex - 07-05-2011, 23:48

aha..ja muszę wymienic przekładnie więc wstrzymam sie z krzyżakiem może też ucichnie po wymianie:)dzięki za info.. może ktoś z kolegów kojaży jak jest z tymi frezami na przekładni i kolumnie kierowniczej?
kwaichangcaine - 08-05-2011, 13:03

Też miałem delikatne stuki przy skręcaniu kierownicy. Oddałem do warsztatu. Mechanik tylko podokręcał kolumnę (w szczegóły nie wchodziłem) i już nie stuka. Tak więc nie trzeba od razu brać pod uwagę wymiany części.
Hugo - 08-05-2011, 13:16

kwaichangcaine napisał/a:
Mechanik tylko podokręcał kolumnę
Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał?
nerus - 08-05-2011, 15:04

Hugo napisał/a:
kwaichangcaine napisał/a:
Mechanik tylko podokręcał kolumnę
Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał?

na tym zdjeciu poniżej zaznaczyłem elementy które w maglu dociskają listwę do ślimaka..
najprawdopodobniej mechanik tą śrubę wkręcił by zlikwidować luz na ślimaku...

tylko nie mam pewności czy to zdjęcie jest maglownicy z galanta

kwaichangcaine - 08-05-2011, 19:23

Hugo napisał/a:
kwaichangcaine napisał/a:
Mechanik tylko podokręcał kolumnę
Mam ogromną prośbę, mógłbyś podpytać mechanika co dokładniej podokręcał?


Robił mi to w tamtym roku, więc na pewno nie będzie pamiętał, tym bardziej, że na brak klientów nie narzeka...

Mr_Azathoth - 26-05-2011, 22:30

Hej
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Widzialem na YT filmik dotyczacy wycieku z maglownicy gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK.
Tutaj zdjecie LINK1
Link2
Czy warto to wymienic, moze byc zuzyte i dlatego wycieka plyn od wspomagania?
Nikt nie moze/niechce stwierdzic na 100% gdzie dokladnie jest usterka wszyscy diagnozuja (zjebana maglownica - wymienic).

Zna ktos sklep gdzie mozna zamowic tanio dobre przednie wachacze?
Znalazlem takie LINK
Czy to dobra cena?

BTW Jutro zapytam o cene w oficjalnym serwisie. Napisze Wam jaki koszt
Pozdrawiam.

m6riano - 26-05-2011, 23:08

inner-wewnętrzny
tie-łącznik
rod-pręt
drążek kierowniczy?;-)
ile ja płaciłem za 555 - 50-75zł?
4 wahacze=924zł, jak na polskie warunki trochę sporawo..zależy jaka firma..ori?bierz i nie pytaj
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka) kosztuje ok 250zł

Hugo - 27-05-2011, 05:49

Mr_Azathoth napisał/a:
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Drążek kierowniczy. Ten z drugiego linku jest świetnej jakości.
Mr_Azathoth napisał/a:
gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK
Niemożliwe, wymiana drążka kierowniczego nie ma nic wspólnego z wyciekami z maglownicy.
m6riano napisał/a:
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka)
A proste jakiej masz firmy?
KaWu - 27-05-2011, 13:01

m6riano napisał/a:
4 wahacze=924zł, jak na polskie warunki trochę sporawo..zależy jaka firma..ori?


Mi to wyglada na Ori. Więc raczej jak tak potwierdzi sprzedawca to cena jest b.dobra.
A kupujac te wahacze z Oyodo czy Yamamoto to i tak wyjdzie taka cena jak powyzej.

m6riano - 28-05-2011, 00:43

Hugo napisał/a:
Mr_Azathoth napisał/a:
Moze mi ktos wyjasnic co to jest 'INNER TIE ROD END'
Drążek kierowniczy. Ten z drugiego linku jest świetnej jakości.
Mr_Azathoth napisał/a:
gosc wymienil wlasnie te czasci i juz bylo wszystko OK
Niemożliwe, wymiana drążka kierowniczego nie ma nic wspólnego z wyciekami z maglownicy.
m6riano napisał/a:
Dla przykładu banan SRL czyli chłam(u mnie po roku stuka)
A proste jakiej masz firmy?


555 lub CTR już nie pamiętam...

fergul11 - 30-05-2011, 22:13

Podzielę się swoim doświadczeniem ,około 20 tyś km wstecz założyłem końcówki drążków kierowniczych firmy 555, końcówki były zaopatrzone w kalamitkę na dole sworznia , na odlewie był znak graficzny 555 , nie były pokryte żadną farbą zabezpieczającą, natomiast nakrętka miała zabezpieczenie w postaci zawleczki .
Pokryły się rudą w przeciągu tygodnia , guma na sworzniu wytrzymała lecz przepuściła do środka wodę która zamieniła towot w błoto i gałki dostały luz .
Założyłem końcówki firmy DELPHI , zobaczymy jak długo pojeżdżą ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group