To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Niedzialajace spryskiwacze-przod

dominikg - 02-02-2009, 09:53

Ile auto stało, nie zamarzła czasem woda albo płyn letni w zbiorniczku? Ja tak ostatnio miałem w Roverze, którego wystawiałem na sprzedaż.
Voltron - 02-02-2009, 13:26

Sprawdź też przewody pod maska mi ostatnio rurki się rozłączyły i też nie działało wystarczyło włożyć jedną w drugą i po kłopocie :)
cobrarti - 02-02-2009, 15:03

...myślę, że to będzie raczej pompka - bo jej nie słychać raczej. Witam tak w ogóle - Adam - brat Słonia - od dwóch lat w takim aucie. Co do przewodów - racja - zdarza się, że się rozłączą - miałem taki drobiazg u siebie. Ale kiedy z bratem braliśmy to auto, zatrzymawszy się na CPN-ie nie słyszeliśmy w ogóle silniczka. podejrzewam, że albo coś zaśniedziało przy pompce, albo coś po prostu nie łączy. Gość miał płyn.

pozdrawiam

Piter.v8 - 02-02-2009, 15:14

Wyciągnij pompkę i na krutko podłącz do aku i będziesz miał pewnoś to jeden z najproszczych sposobów żeby mieć pewność.
atsar - 02-02-2009, 19:12

jakby co to mam taka pompke na zbyciu :) sprawna, zdemontowana lezy w grazu. Wiecej info na PW.
pompec - 01-04-2010, 23:30

odkopię strasznie stary temat ale chyba lepsze to niż zakładanie nowego... mam mianowicie nietypowy problem ze spryskiwaczem przedniej szyby... polega on na tym, że jak się przytrzyma spryskiwacz dłużej (jakieś 5 sekund) to ciśnienie maleje, aż do ustania spryskiwania... po pewnym czasie znów można spryskiwać, tyle, że jak po krótkim czasie (15-20sekund) to ciśnienie jest jeszcze niskie, jak po dłuższym (parę minut) to początkowe ciśnienie jest na 100%... problem pojawił się nagle... co to może być?
robertdg - 01-04-2010, 23:37

Najprawdopodobniej pompka się kończy, ale dla pewności odepnij wezyk od pompki i przedmuchaj przewody
norbiolo - 02-04-2010, 00:29

Powitać

Koledzy widzę temat stał się popularny, więc dodam od siebie, szukałem pompki jakiś czas temu i okazuje się ze są pompki od innych autek, które pasują do GALA.
Poniżej zamieszczam listę autek, w których zastosowano pompki DENSO nie zawsze opisane, ale to to samo najtaniej jest zastosować pompkę o DAEWOO koszt ok. 15 zł jest identyczna.

Pompka od Forda ma to samo mocowanie, lecz niestety inną kostką podłączenia no i występuje w wersji z podwójnym wyprowadzeniem.

Zastosowanie katalogowe:

TOYOTA
Corolla 1992->
RAV-4 1994->
Starlet 1996->
MITSUBISHI
Galant 1997->
DAEWOO
Lanos , Leganza , Matiz , Nubira
KIA
Sephia ,Shuma


ZASTOSOWANIE: (PRZÓD)

TOYOTA YARIS 1999->
TOYOTA STARLET 1996->1999
TOYOTA HIACE 1996->
TOYOTA PASEO 1996->


Nie sprawdzałem wszystkich marek, ponieważ są to dane katalogowe, jeżeli ktoś ma dodatkowe informacje to proszę o uzupełnienie.

marcinzam - 09-04-2010, 15:30

a u mnie raz działa jeden innym razem dwa ,czasem lewy lub prawy :)
Juiceman - 09-04-2010, 15:33

U mnie było podobnie w zimie ;) Obecnie hoola jak trzeba ;) - nie wiem co to mogło być.
fishman_c - 12-04-2010, 12:48

Niedawno padły mi spryskiwacze przedniej szyby-tył o wiele wcześniej.Pradopodobnie pompka.Czy ktoś juz wstawiał jakieś zamienniki od innych aut-wydaje mi sie że fordowska jest identyczna.Ceny to kosmos(jeżeli chodzi niby o oryginał).Kiedyś do mazdy wstawiłem fordowską made in china i chodziła trzy lata bez broblemu-może jeszcze chodzi.
norbiolo - 13-04-2010, 18:53

fishman_c jak już pisałem wcześniej pompka od forda pasuje, ale trzeba przerobić wtyczkę. Oryginalna końcówka mitsubishi jest owalna a fordowska kanciasta.

Zacznijcie od wyczyszczenia styków to najprostsze a niejednokrotnie najskuteczniejsze

pawelpurc - 14-04-2010, 17:17

dokładnie, ja myślałem ze mi padła pompa spryskiwaczy a wystarczyło tylko przetkać łączniki plastikowe, które łączą wężyki. Jest taka kulka w środku w tych łącznikach, która zabezpiecza cofanie się płynu i to jest najbardziej wrażliwe miejsce na zasyfienie :) minuta pięć i zrobione. :)
kubasiw - 27-04-2010, 19:40

No i dzisiaj dołączyłem do klubu niedziałającej pompki.
Wkładając rękę pod zderzak dosyć łatwo ją znalazłem na dolnym froncie zbiorniczka i teraz pytanie jak ona jest tam zamocowana ? Na jakiś zaczep, zatrzask, śrubki ? Da się ją zdemontować tylko ją czując ale nie widząc ? Czy nic się nie wyrwie ? Poproszę o jakieś wskazówki osób, które już ją zdejmowały.

pelu - 27-04-2010, 23:06

jest zamocowana w zbiorniczku plynu na wcisk, dzieki uszczelce siedzi ciasno i jest szczelna. wyciagnac napewno sie da nie widzac jej, nie wiem czy da rade to pozniej zalozyc , bo trzeba uwazac na to ,czy nie przecina sie uszczelka itd itp. zalozenie raczej polecam z kanalu albo cos w tym stylu


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group