Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] wysokie obroty prosze o pomoc!! dalej brak rozw!!
kielurkk - 08-02-2008, 21:25
na pewno silnik dostając zarówno więcej paliwa jak i powietrza zwiększa obroty. Zrób szybki test i odpal silnik zatkaj dziurkę np palcem (jeśli nie jest zbyt duża) i będziesz widział czy po chwili obroty mu spadną. Nie będzie to od razu potrzymaj tak kilka sekund i zobaczysz . Oczywiście na ciepłym silniku. Jeśli spadną masz usterke zlokalizowaną
marcin84k - 09-02-2008, 12:16
chyba sie rozplacze,,, uszczelnilem caly ukklad powietrza,,, i nic z tego,, juz tydzien sie borykam z tym problemem,, i juz mnie za przeproszeniem szlak z tym trafia..:(( nie wiem co robic,, mialem wyjazd pilny w daleka trase i teraz mam male obawy,, nie wiem co robic,..:((
kielurkk - 10-02-2008, 19:57
marcin84k, a może należy sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego? Jeśli czujnik jest walnięty to ECU myśli że silnik jest niedogrzany i włącza po prostu ssanie. Nie zauważyłeś żeby Ci spalanie wzrosło ostatnimi czasy? A jak ze wskazówką dobrze pokazuje temp?
marcin84k - 11-02-2008, 17:06
hmm myslalem o tym czujniku,,, ale,.,, gaz jest ustawiony tak,, ze sie zalancza jak silnik , czy cos tam, jak osiagnie temp 45-50 stopni,, jak by byl walniety,, to gaz by sie nie zalanczal,, a zalancza sie normalnie po jakimś czasie, po rozgrzaniu silnika,,
Anonymous - 23-06-2009, 22:07
hay!
czy i jak rozwiązałeś swój problem? mam to samo.
idzi - 02-09-2009, 15:18
ludkowie też to mam!!
mam carisme 1,6 16V - byłemw serwisie.. podpieli mnie pod komputer i stwierdzili ze wszytsko ejst ustawione idelanie według schematów.
jezdze tym autem już 4 lata i wiem ze na poczatku trzymał ok 800 obrotów a teraz saz z siebie przestawił sie na 1500.
silnik pracuje rowno...
co robić?? bo mnie za chwile szlag trafi
Anonymous - 08-12-2009, 17:59
Hej wszystkim! Znalazl ktos rozwiazanie tej zagadki.Bo u mnie dzieje sie to samo.Co mam robic?
leszek - 08-12-2009, 23:27
STAWIAM NA DWIE USTERKI
1.SILNIK KROKOWY pomierzcie oporności na cewkach silniczka
2.PRZEPŁYWOMIERZ trzeba ściągnąć górną obudowę filtra powietrza od środka powinno być widać przepływomierz na nim powinna być siatka przypominająca plaster miodu jeżeli jej tam niema albo jest zmasakrowana od wystrzału gazu to macie odpowiedź na pływanie i wariowanie obrotów pozdrawiam i życzę zeby wasze MIŚKI śmigały jak mój.
idzi - 19-02-2010, 12:57
silniczków krokowych - 3 sztuki sprawdziłem i jest to samo....
przepływomierz ok
teraz sie troszkę zmieniło - raz ma 800 obrotów a raz 1500 - oczywiście mowie o ciepłym silniki i pracy na "wolnych" obrotach...
co to moze być??
POMOCY!!!
bo już nerwowo nie wytrzymuje!!
marcin84k - 19-02-2010, 14:44
sterownik silnika lub przepustnica,,, pozdr
|
|
|