Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Bierze olej?
mlun - 16-02-2008, 22:10
A z 5W na 10W to jeszcze.Myślałem że z 10W na 15W.
saphire - 16-02-2008, 23:25
Gattsu napisał/a: | A oleum ja co 10 tyś. zrzucam i nic nie dolewam w trakcie eksploatacji, a na bagnecie przy wymianie jest poziom pomiędzy połową, a max (jak zalewam świeży to leje do kreski max...)...
Coś Ci saphire chyba doi ten GDI oleju skoro lterkę wypala... |
Mnie wypala litr na rok lub 15tys a tobie wypala pół litra na 10tys więc wcale nie tak znowu oszczędnie
zwolin - 17-02-2008, 09:14
mlun napisał/a: | A z 5W na 10W to jeszcze.Myślałem że z 10W na 15W. |
Jak doi tyle oleju na 10W to mamy problem
Standardowo takie rzeczy przy przebiegu poniżej 200kkm to pojawiają się po przegrzaniu silnika. Ale bądźmy dobrej myśli, może to poprostu z pod miski cieknie
Anonymous - 17-02-2008, 11:25
Obejrzę ja dokładnie na kanale jak się zrobi cieplej.
Zamierzam przejść na Mobil bodajże 10w 40. Zobaczymy jaki będzie efekt.
Czy 4litry to będzie mało do wymiany?
Cezar - 17-02-2008, 12:34
Cytat: | Czy 4litry to będzie mało do wymiany? |
Raczej tak
Miska olejowa - 3,5l
Filtr oleju - 0.3l
saphire - 17-02-2008, 14:15
Ja jak wymieniam to wlewam 3l i jak postoi przez noc na drugi dzień rano dolewam jeszcze jakieś 0.5 najwyżej i mam wtedy już max na bagnecie - 0.5 mi zostaje na ewentualne dolewki.
Anonymous - 17-02-2008, 14:37
Kolego marcinie mcari a czy twoja wskazuwka temperatury silnika jest czesto tak odchylona w strone czerwonej kreski jak na atavarze?? bo ja w mojej nawe nie dobilem polowy.
saphire - 17-02-2008, 14:45
IMHO grzeje mu się deko silnik bo nie powinna przekraczać połowy.
Anonymous - 17-02-2008, 14:48
no wlasnie,nie wrozy nic dobrego takie przegrzanie silnika,ja przegrzalem w swojej 318 i strasznie ja to zamulilo potem.
mlun - 17-02-2008, 15:44
Może ją "przypałował" ostro
Anonymous - 17-02-2008, 16:00
Nie nie wskazówka zawsze jest na połowie. Czyli optimum.
A avatar jest tylko awatarem
Robson86 zauważył pewną nieprawidłowość z obrotami a prędkością.
Jest to po prostu ręczna robota. a że interesują się grafiką komputerową photosop i w 5 min mamy fajnego avatarka w którego uwierzy 80% osób.
Pamiętajcie zdjęcia w internecie często kłamią.
Od pana Mlun-a pożyczyłem zdjęcie te z wnętrza, ale silnik był wyłączony więc z tego co jest duży zegar przeszczepiłem wskazanie komputera, potem zmieniłem wskazania prędkościomierza i obrotościomierza oraz temp i wyszło wszystko ok.
Jak widzicie komputer nie pokazuje chwilowego spalania bo były kreseczki więc je wyciąłem.
saphire - 17-02-2008, 16:17
mlun napisał/a: | Może ją "przypałował" ostro |
Żebym nie wiem jak pałował swoją i to w upalnej Grecji po górach to nie widziałem jeszcze by stanęła choćby na baczność - zawsze jest ciut mniej a u niego zdrowo więcej. Co do fotomontażu to fakt że u mnie przy 6tys to jest już ponad 220km/h
mlun - 17-02-2008, 17:26
Mi oborty nie pasowały jakoś ale nie chciałem żadnych głupot pisać:P Fajnie moje zegary są rozpowszechniane na forum:P A co do nicka to poprstu mlun rzadko stosuję dużą litere.
marjas007 - 04-03-2008, 09:27
a po czym poznać że sa padnięte uszczelniacze zaworowe? gdzies czytałem żeby sprawdzić kompresję a później wykonać próbe olejową - czy to wystarczy? musze dolewać około 2 litrów na 10 000, problem pojawił sie po zalożeiu gazu do auta, przedtem nie widziałem ubytku. Autko chodzi bardzo ładnie i na benzynie i na gazie tylko przeszkadza ten ubytek oleju. po przegazowaniu nie widać zadnych niebieskich dymów, jest malutki wyciek na styku skrzyni z silnikiem a właściwie pocenie bo nic pod autem ni kapie, co o tym myslicie ?
Anonymous - 30-03-2008, 14:16
ile może kosztować wymiana takich uszczelniaczy w GDI? skomplikowane to jest, czy "zwykły" mechanik poradzi sobie z tą operacją, czy raczej wyspecjalizowany?
|
|
|