To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - Kupuję(nowy model)Outlandera

Antyey - 25-09-2008, 02:06

* STRZELAM * (tu podkreślenie aby zaraz stado ludzi się na mnie nie rzuciło), że występuje jedna zasadnicza różnica... wszystko w modelach z USA jest calowe, podczas gdy w Europejskich metryczne :)
Anonymous - 25-09-2008, 10:47

pimelodus napisał/a:
Auta na USA są inaczej robione.

Robione akurat są tak samo.
Różnice polegają w większości przypadków na innej stylistyce i różnicach w osprzęcie.

pimelodus napisał/a:
A czy zadaliście pytanie o części?Jak długo będą płynąć.

O części akurat bym się nie martwił - to już nie te czasy kiedy nie można było niczego zdobyć. W najgorszym wypadku znalezienie sklepu z częściami w US przez internet to kwestia godziny, a dostarczenie części do Polski trwa ~3 tygodni (w przypadku transporu morskiego czas ten wydłuża się do ~5 tygodni).

Antyey napisał/a:
* STRZELAM * (tu podkreślenie aby zaraz stado ludzi się na mnie nie rzuciło), że występuje jedna zasadnicza różnica... wszystko w modelach z USA jest calowe, podczas gdy w Europejskich metryczne :)

Tak, do dłubania przy autach z US potrzebne są klucze calowe - to też nie problem bo wszystkie dobre serwisy mają komplety takich kluczy. Jedyny kłopot przy serwisowaniu i ewentualnych naprawach sprowadzał się będzie, moim zdaniem, do ilości wiedzy posiadanej przez mechanika - posiadanie schematów i serwisówki eliminuje jednak i ten problem.

tomekrvf - 25-09-2008, 16:26

slo_mo napisał/a:
Tak, do dłubania przy autach z US potrzebne są klucze calowe

Wątpię żeby Mitsubishi miało śruby/nakrętki calowe. Niepotrzebne koszty dla fabryki i w ogóle po co taka zabawa? Mazda, Toyota i inne japończyki z USA mają normalne metryczne śruby

Antyey - 25-09-2008, 17:25

tomekrvf napisał/a:
slo_mo napisał/a:
Tak, do dłubania przy autach z US potrzebne są klucze calowe

Wątpię żeby Mitsubishi miało śruby/nakrętki calowe. Niepotrzebne koszty dla fabryki i w ogóle po co taka zabawa? Mazda, Toyota i inne japończyki z USA mają normalne metryczne śruby


Nie wiem jak jest z Mazdą i Toyotą ale na pewno nie wszystkie japończyki - Subaru ma calowe. Inny temat, że może to zasługa tego, że również fabrykę mają w Stanach.

Anonymous - 26-09-2008, 12:37

tomekrvf napisał/a:
slo_mo napisał/a:
Tak, do dłubania przy autach z US potrzebne są klucze calowe

Wątpię żeby Mitsubishi miało śruby/nakrętki calowe. Niepotrzebne koszty dla fabryki i w ogóle po co taka zabawa?

Po to np. żeby zabezpieczyć inne rynki przed masowym prywatnym importem aut z zagranicy.

tomekrvf napisał/a:
Mazda, Toyota i inne japończyki z USA mają normalne metryczne śruby

No właśnie nie wszystkie...
Japończyki przestały już dawno być japońskie i są teraz "składakami" międzynarodowymi.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group