To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Migająca kontrolka - napędy ?

pantonik1 - 26-03-2008, 21:28
Temat postu: kontrolka od hamulca
Invisible napisał/a:
Witam, a nie wiecie może co jest, że pali mi się ciągle kontrolka od hamulca ręcznego?
Wszystko jest ok, tylko się pali... :!:


1. sprawdź kolego ile masz płynu hamulcowego, bo to jest zgrane w jedno. 2. może ten pływaczek się tam zawiesił. miałem coś podobnego jak dobrze stuknołem na pewnym dołku:-( ale już u mnie ok

Anonymous - 07-04-2008, 21:35

Witam.Ale jaja ta kontrolka która migała to tylko zaśniedziały kabelek przy elektrozaworkach .W 15 minut doszedł do tego znaleziony na tym forum mechanik - w ASO u Filipowicza Kraków nie znaleźli ( widocznie za trudne ). Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem ! Pozdrawiam przy okazji Pana mechanika i życzę powrotu do zdrowia ( ręka ! ) .Wdzięczny posiadacz Miśka !!
Gene - 08-04-2008, 08:22

butyński, no i gitara :wink:
Anonymous - 08-04-2008, 10:43

butyński napisał/a:
Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem !


Ustawiał na nowo zbieżność? Czy ma jakiś inny sposób?

Pozdrawiam!

zbyszekm2 - 08-04-2008, 14:17

Gorzkim napisał/a:
butyński napisał/a:
Przy okazji ustawił kierownicę centralnie do kierunku jazdy - również dla ASO nie do przeskoczenia problem !


Ustawiał na nowo zbieżność? Czy ma jakiś inny sposób?

Pozdrawiam!

Mógł nie ostawiać zbieżności, przestawił tylko kierownicę, to tylko jedna śruba na boku
Ale warto sprawdzić zbieżność, kierownica nie bez powodu była krzywo.
Czasem wystarczy jeden krawężnik albo większa dziura.

Anonymous - 08-04-2008, 14:25

zbyszekm2 napisał/a:

Mógł nie ostawiać zbieżności, przestawił tylko kierownicę, to tylko jedna śruba na boku
Ale warto sprawdzić zbieżność, kierownica nie bez powodu była krzywo.
Czasem wystarczy jeden krawężnik albo większa dziura.


Na tak, ale co z airbagiem? W autach bez poduchy tez sam poprawialem kiere a jeden czy dwa ząbki, ale co tutaj?

zbyszekm2 - 08-04-2008, 14:27

poducha nie ma nic do rzeczy, na boku kierownicy jest otwór klucz 8ka imbus, wykręcasz śrubę, lekko do góry, obrót w lewo prawo jak chcesz i po robocie.
Anonymous - 08-04-2008, 14:30

Witam. Kierownica początkowo była delikatnie w lewo gdy samochód jechał prosto ( nie ściąga w żadną stronę ) .W ASO przestawili kierownicę ( mówili , że na ząbkach - jakichś ) w prawo ale była znowu za bardzo w prawo i twierdzili ,że nic innego się nie da zrobić .Tymczasem wspomniany mechanik przy przednich kołach pod samochodem jakiś drążek ( nie znam sie ale widziałem jak to robił ) popuścił z jednej strony i dokręcił z drugiej i teraz jest Ok .Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili ? Pozdrawiam.
zbyszekm2 - 08-04-2008, 14:43

butyński napisał/a:
Witam. Kierownica początkowo była delikatnie w lewo gdy samochód jechał prosto ( nie ściąga w żadną stronę ) .W ASO przestawili kierownicę ( mówili , że na ząbkach - jakichś ) w prawo ale była znowu za bardzo w prawo i twierdzili ,że nic innego się nie da zrobić .Tymczasem wspomniany mechanik przy przednich kołach pod samochodem jakiś drążek ( nie znam sie ale widziałem jak to robił ) popuścił z jednej strony i dokręcił z drugiej i teraz jest Ok .Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili ? Pozdrawiam.

Oki zrobił to prawidłowo, ale jednak zrobił to bez przyrządów potrzebnych do ustawienia zbierznośći

Gene - 08-04-2008, 15:02

butyński napisał/a:
Więc zastanawiam się dlaczego w ASO tego nie zrobili?
bo nie chcieli sie bawic w podkrecanie.
Anonymous - 08-04-2008, 15:06

Ze zbieżnością większa kombinacja bo trzeba ciąć śruby i przy okazji można uszkodzić coś jeszcze .Tylko po co robić zbieżność skoro nie ściąga i nie zdziera gum ?
zbyszekm2 - 08-04-2008, 15:29

butyński napisał/a:
Ze zbieżnością większa kombinacja bo trzeba ciąć śruby i przy okazji można uszkodzić coś jeszcze .Tylko po co robić zbieżność skoro nie ściąga i nie zdziera gum ?

Nie wiem co co na to odpowiedzieć :)
Wydaje mi się, że jednak warto zadbać o bezpieczeństwo. Zdzieranie opon to nie jedyna okoliczność złego ustawienia zbieżności.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group