[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Kierownica przekrzywiona o kilka stopni w lewo
waldi-1 - 10-03-2008, 09:59
ja bym wymienił łączniki stabilizatora, swożnie zwrotnicy, drążki kierownicy tulejki wahacza potem jechał na zbieżność
Anonymous - 10-03-2008, 10:06
Panowie Bastek77 i waldi-1 Wasze wypowiedzi to do PiotrekSL4 czy do mnie?
waldi-1 - 10-03-2008, 10:26
moja wypowiedz jest skierowana do własciciela samochodu , który ma objawy sciągania i przekrzywionej kierownicy, dziekuje
Anonymous - 10-03-2008, 10:28
No to czyli do mnie
Ale mam wymienić wszystko? Wolłbym wymienić raczej tylko to co trzeba
Hugo - 10-03-2008, 12:35
Bastek77 napisał/a: | łączniki stabilizatora i gumy drążka stabilizatora | To podstawa. Bastek77 napisał/a: | drążki kierownicze | Rzadkość. PiotrekSL4 napisał/a: | Jednak z czasem cos zaczelo mi stukac coraz bardziej | U mnie też tak się zaczynało. Coraz głośniej stukało, aż stało się nie do zniesienia. PiotrekSL4 napisał/a: | Jak myślicie sprawdzic po raz drugi auto u innego diagnosty | Nie ma sensu. PiotrekSL4 napisał/a: | Kto lepiej zdiagnozuje usterke??? | Wybitą tuleję na 100% zdiagnozuje Ci mechanik przy pomocy tak prostego narzędzia jakim jest "breszka" (łom). Wybacz nie wiem czy zrozumiesz, bo różnie ten przyrząd nazywa się w zależności od regionu kraju .
P.S. Ja jutro wymieniam tuleję. Napiszę co i jak.
PiotrekSL4 - 10-03-2008, 17:14
Dobra Hugo czekam na wrażenia po wymianie.
Monia - 10-03-2008, 20:36
ja już wymieniałam kilka rzeczy ktore tu były wymieniane i niestety nic nie zmieniło ustawienia kierownicy i faktu że zmienia sama kierunek jazdy wiec cóż pozostało mi przyzwyczajenie do tego stanu rzeczy...
Hugo - 10-03-2008, 21:00
Monia jeśli po wyeliminowaniu wszelkich luzów w zawieszeniu i ustawieniu zbieżności kierownica nadal jest "krzywo" to można ją przestawić na wieloklinie.
|
|
|