Nasze Miśki - Carisma Bytom
Matejko - 21-08-2008, 23:52
Robson86 zobacz opis d16z6 ma 125 koni i przyspieszenie zaleznie od wersji max ok 10s, min ok 9 sek. roznica tak nie wielka ze przy dobrym kierowcy niezauwazalna
puntspusy - 22-08-2008, 07:20
ja bym sie do konca nie sugerowal danymi producenta
piszac wczesniej o hondzie 1.5 mialem na mysli model coupe i HB produkowany w latach 92-95
jesli chodzi o d16z6 to posiadam takie auto, nie wiem skad ci sie wzial przedzial 9 do 10s
z tego co pisze Robson to civic coupe z silnikiem 1.5 i moca 101km jest szybszy niz mocniejszy od niego o 24km d16z6, przy porownywalnej masie logicznie rozumujac to jakies nieporozumienie,..
seryny Z6(1.6) odstawia B7(1.5) na dwie dlugosci
ale z tego co piszecie to przy dobrych wiatrach taka cari powinna mnie jebnac (d16z6)
niech moze mofr sie wypowie z jaka honda wygral a do jakiej wogole nie podchodzi bo nie ma sensu,.. wy tu chlopaki porownujecie dane producenta a morf mial kiedys honde teraz ma miska i mimo tego ze kocha teraz miska bardzo to moze co nie co powiedziec o rzeczywistych osiagach hond V gen produkowanych w latach 1992-95
Morfi - 22-08-2008, 09:36
TAK TAK puntspusy, tamte hondy to były ostatnie co Fajnie latały łatwo modyfikowalne itd.
Teraz 1.6 110 km zadna rewelacja.
Co do silnika 1.6 D16z6 to lata w granicach 8,7 s do sety Jestem ciekaw czy gdyby Cari zamiast 1300kg ważyła 1000kg nie byłaby równym przeciwnikiem
Główna rzecz to waga.
Porownywalne klasowe accordy to normalnie żal
Niestety wszystko sie starzeje i te szybkie hondy sa juz bardzo wiekowe ..... a szkoda
wichura1 - 22-08-2008, 11:29
Hondy 96-00 też ładnie latają SWAP jest prościutki w porównaniu z Mitsu części są za półdarmo. Kumpel zrobił ostatnio SWAP wywalił wiązki OBD II przerobił na OBD I (komputer z miejscem na 2 EPROM), w skrzyni przełożył zębatki od CRXa, silnik 1,4 zamienił na SOHC 1,6VTEC z Anglika z osprzętem za 2000PLN, dolot i wydech zrobił wcześniej. Teraz przed zmianą map ma 120KM. Zanim wgra nowe mapy będzie zmieniał hamulce tył na tarczowe. Honda CIVIC jest bardzo podatna na zmianę mocy, ten silnik 1,4 miał fabrycznie 75KM po zdjęciu zwężki w przepustnicy 90KM. Z nowymi mapami i przerobionym wydechem oraz dolotem 121KM (zmierzone na hamowni).
EDIT: puntspusy napisał/a: | ja bym sie do konca nie sugerowal danymi producenta
piszac wczesniej o hondzie 1.5 mialem na mysli model coupe i HB produkowany w latach 92-95.... |
Honda 92-95 jest lżejsza od Carismy. Carisma waży około 1200kg, a Lancer wersja nie EVO to taczka
puntspusy - 22-08-2008, 11:38
ja po niewielkich modach w silniku d16z6 (dolot, wydech, walek) ze 123kM bo tyle mial shamowany po zakupie zrobilem 146kM i 161Nm .. polecam te hondy do zabawy w tjunink, lancera oddalem swej kobiecie bo malo podatny na mody i niezaluje
wichura1 - 22-08-2008, 11:46
Powiedzmy sobie szczerze Mitsubishi wersje dla ludu, jest ciężkie do tuningowania. Chociażby to że przy wymianie kompa trzeba zmienić wiązki (w Hondzie kompy maję te same gniazda).
puntspusy - 22-08-2008, 12:19
niechce robic morfowi ot w jego zajebistym temacie ale jedynym dla mnie rozwiazaniem dla lancera np z silnikiem 4g92 jest swap na 4g63 najlepiej T albo uturbienie 4g92 ktore pewnie przy softowym setupie 0,4bara da jakies 160-170 kuca
Anonymous - 30-08-2008, 22:48
już jutro z morfim będziemy porównywać czasy między coltem CAO 4G92 a Cari GDI
zobaczymy co z tego będzie
aha. chłopaki... nie porównujcie osiągów aut na podstawie danych producenta... !!!
i jeszcze jedno... Carisma to mimo wszystko raczej wyrośnięty kompakt, bądź skurczona klasa średnia... nie wiem czy stawiał bym ją na równi z Accordem i Vectrą jednak rozstawem osi (2550) bliżej jej do octavii (2510) czy civica 5D (2570) niż do accorda (2670) czy Vectry lub avensisa (2630) ew passata (2640)
ale jakby na to nie patrzeć... Carisma fajna jest łącznie z tą Morfiego szczęśliwej eksploatacji
pzdr
Robson86 - 01-09-2008, 02:26
Dedis napisał/a: | Carisma to mimo wszystko raczej wyrośnięty kompakt, bądź skurczona klasa średnia... |
gdyby tak bylo to to auto producent stawial by w segmencie kompakt a nie D
Wszelkie katalogi takze mowia o klasie D. Nigdy podkreslam nigdy nie spotkalem sie z informacja ze Carisma jest kompaktem tylko ZawszE w klasie D
...z reszta sadzcie sobie jak chcecie...czepiacie sie byle problemu tylko dlatego zeby byl problem
A porownywanie klasy samochodow malych (Colt) z klasa srednią(Carisma) (przynajmniej 2 klasy roznicy) gdzie roznica pomiedzy moca a masa jest taka sama jak by porownac Titanika do motorowki wydaje sie byc "idealnym" testem
Proponuje porownac Yamahe R1 z Coltem nawet GTI...
A co do Carismy to dla mnie jest idealna i koniec
Pozdroo
pawela - 01-09-2008, 11:03
Cytat: | A porownywanie klasy samochodow malych (Colt) |
CJ0 i CZ zgadzam się, ale CA0 było wtedy przedstawicielem kompaktów (segment C)
Co do porównywania osiągów CA4A i DA2A GDi to robiliśmy to kiedyś z forumowiczami.
Mój AT szedł praktycznie identycznie jak Cari GDi, różnice były maks o pół długości auta, raz dla Colta, raz dla Cari. Manual z pewnością pójdzie lepiej
Morfi - 01-09-2008, 11:29
i poszedł na 1/4 mili czas Dedisa najlepszy 16,7 a mój 17,3
Morfi - 13-12-2008, 12:57
Moje pierwsze własne fotki, ucze sie robić zdiecia Prosze szanowne grono o ocene
pawliku - 13-12-2008, 13:08
Morfi napisał/a: | Moje pierwsze własne fotki, ucze sie robić zdiecia | jak na pierwszy raz to wyszły ci bajerancko te zdjątka
Morfi - 13-12-2008, 14:13
I tak wybieram te lepsze
pawliku - 13-12-2008, 16:32
tak jak wczesniej napisałem pierwsza i druga tura fotek 10/10
|
|
|