[XX-92]Colt C50 i starsze - 4G15 - 12v a 8V jak je rozpoznać?
Anonymous - 03-08-2006, 17:17
W sumie to masz rację Choć przez otwarty korek wlewu oleju tez co nieco widać
Anonymous - 03-08-2006, 17:49
Mimo wszystko lepiej widać aparat zapłonowy
rafq - 12-08-2006, 14:42
bartek_nkm napisał/a: | Taaaa, tylko weź pod uwagę to, że może zacząć lecieć olej i wtedy już będzie problem |
a czemu ma lecieć po odkręceniu bo nie rozumiem.... fakt faktem, po odkreceniu nie będzie najmniejszych wątpliwości
Anonymous - 25-12-2006, 09:09
ponieważ uszczelka pod pokrywa zaworów jest tak skunstruowana że należy ja wymienić po każdorazowym odkręceniu pokrywy
Anonymous - 25-12-2006, 10:33
Made in U.S.A. napisał/a: | ponieważ uszczelka pod pokrywa zaworów jest tak skunstruowana że należy ja wymienić po każdorazowym odkręceniu pokrywy |
pewnie masz racje ( tak było z uszczelkami korkowymi np: maluch) ale z użytkowania wiem ba nawet sam doświadczalnie mogę zaświadczyć że uszczelki nie za każdym razem się wymienia ( jak pokrywa nie jest pogięta przy śrubach a sama guma nie jest niemnal konsystencji drewna to spoko można demontować i montować pokrywę na tej samej uszczelce) acha a propo pokrywy proponuję przy pierwszej rozbiórce dokładnie wymyć ,udrożnić zawór PCV , wyciągnąć starą uszczelkę i ewentualnie delikatnie wyklepać okolicę śrub - przed zamontowaniem założyć podkładki ocynk pod śruby żeby historia kołem nie powróciła a wtedy jest święty spokój z tym tematem.
i jeszcze jedno pokrywy 8v i 12v mają całkowicie inne uszczelki!!!! ( u mnie koszt takowej do 12v to jakieś 15-18 pln)
|
|
|